Onko krematointi Raamatun mukainen hautaustapa?

Anonyymi

Suomessakin monet ihmiset haluavat tulla krematoiduiksi kuoltuaan. Mutta olen lukenut Raamattuni moneen kertaan enkä silti ole löytänyt sieltä mitään mikä antaisi oikeutuksen ihmisruumiin pysyvään tuhoamiseen krematoinnin tai niinkuin jossain täysin jumalattomissa paikoissa, ihmisen kehon tuhoamiseen happojen avulla.

Ihmisen keho on Jumalan luoma ja siten koskematon. Ei se saa olla ihmisen vallassa miten kanssaihmisemme keho päättää maallisen vaelluksessa,

Sekä ruumiin polttaminen että vielä etovampi tapa sulattaa se happoon eivät ole mitään muuta kuin taas uusia Saatanan keinoja ja yrityksiä harhauttaa oikeauskoisia pois Jumalan totuudesta.

Maasta Sinä olet tullut ja Maahan sinä olet takaisin päätyvä odottamaan sitä Päivää kunnes Oikeauskoiset kutsutaan Taivaaseen, Herramme, meidän Jumalan ja Jeesuksen rinnalla jakamaan Taivaan riemut ja jakamaan tuomiot heille ketkä sitä eivät toimillaan ruumiselämässään ansainneet.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatun mukaista on tulla haudatuksi luolaan, jossa ehkä jo odottavat aiemmin kuolleiden perheenjäsenten luut.

• Anonyymi

Onko autolla ajaminen raamatullista, kun en löydä raamatusta siitäkään mitään?

• Anonyymi

On sama muuttuuko ruumis mullaksi vain tuhkaksi. Kemiallinen koostumus on suurin piirtein sama.

• Niinpä. Tietysti voidaan ottaa käyttöön muumiointi, sitä harjoitettiin jo patriarkkojen aikaan Egyptissä. Se toisi työpaikkojakin, kun on aikaavievää työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4111
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2219
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2048
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe