huomenta

amaryllie

kaikki viisaat ja tietäväiset huuhaalaiset...
vastatessani muikkumiehen viestiin, tuli eteeni sana aamutuima....
KYSYMYS kuuluu siis ...MIKÄ ON AAMUTUIMA???????
onko joku vihainen aamuisin, tuuleeko aamuisin,onko aamulla tuima ilme........

12

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskuti

      Sehän on se vaimon katse kun se"hän "katsoo
      miestään"sitä sikaa" aamulla"pitkäksi venähtäneen
      illan jälkeen" tuimaan;=O,)))).

      Tässä samalla vastaus mitä tarkoittaa
      lukea rivien välistä.

      Hyvää päivän jatkoa Teille, HUUHAALAISET!!!!

    • muikkumiesSL

      Mahdat sinä itse olla "katso Muikun viestiä"

      • Doe-10

        voi oikea vastaus olla mikä tahansa:)Katso vaikka Googlella.Se ei erehdy.


    • taikanainen

      olisikohan suolainen aamu....tai suolaton..
      Lauluntekijä sanoo:tuima on tuuli ja pimeä on taivas....myrskystä kertoessaan :D

      • yks typy

        aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
        Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=)))


      • taikanainen
        yks typy kirjoitti:

        aamikaffet juotu taikanainen? Mä join aamuteet :=))
        Hyvät päivän jatkot. Pakko alkaa jotain kotitöitä tekeen ja poistua joksikin tunniks täältä :=)))

        aamukaffet juotu...tulee muuten juotua pitkin päiviä :)) Tule piipahtamaan....


        itse olen jo siivoillut ja leiponut, heräsin viideltä :D


    • pahvi

      Se on aamun karuin hetki,juuri kun olet noussut ja kompuroit kahvinkeittoon.Kestää siihen asti kunnes ensimmäinen kahvikupillinen alkaa vaikuttamaan.Tosin kesto voi olla hyvin yksilöllistä.Voi vaatia pahimmillaan jopa useita pannullisia kahvia.Siis kyse on olotilasta.

      • pirtsakka

        sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.


      • pahvi
        pirtsakka kirjoitti:

        sen pitää olla karuin hetki, keittäkää eka pannullinen kahvia jo illalla termariin ja heti kohta on pirteä kun saa sitä huumetta, näin minä teen.

        No kyl se pitää olla tuoretta kahvia.Yks vaihtoehto on tietysti,että laittaa kahvinkeittimeen ajastimen,niin voi sit herätä tuoreen kahvin tuoksuun.Tai siihen keittimen porinaan.Mul on kyl pannu nyt kun hajotin keittimen pannun.But that`s not the point.


    • ..on kai suhteellisen väkevä.. hernerokan ansiosta päästä aamun tuimat ilmoille..

    • quistis

      noo se ei ainakaan tarkoita minun ilmettäni aamuisin;o( siis aamusuolainen/aamusuolaton.Ihan pöljä sanonta;o(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe