Hei!
Minulla oli Natrellet 10 vuotta. Keväällä kainalon imusolmuke turposi, jonka takia hakeuduin tutkimuksiin ja selvisi, että oikea implantti oli rikki. Imusolmukkeiden turpoaminen juuri usein paljastaa implantin ruptuuraan. Minulle tehtiin uusintaleikkaus nyt syksyllä, ja implantti oli ollut täysin mössöä. Todennäköisesti se on ollut rikki jo kauan tietämättäni.
Minulla todettiin kaksi vuotta sitten vakava autoimmuunisairaus, joka on oireillut enemmän tai vähemmän lääkityksestä huolimatta. Olen nyt miettinyt, voiko implanteilla tai niiden rikkoutimisella olla yhteyttä toisiinsa. Sattumaa lienee se, että heti uusintaleikkauksen jälkeen, vähäisetkin oireet loppuivat...
Onko kohtalotovereita?
Silikoni mössönä
7
1350
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole lainkaan harvinaista että silikoni-implantit aiheuttavat autoimmuunisairauksia.
Minulle puhkesi ensin kilpirauhasen vajaatoiminta jonka jälkeen Alopecia. Lisäksi kärsin uupumuksesta. Implantit todettiin kuvantamistutkimuksissa ehjiksi mutta harkitsen vakavasti niiden poistoa.
Lääkärin mukaan implanttien poistolla tuskin on enää parantavaa vaikutusta näihin jo puhjenneisiin autoimmuuniongelmiin.- Anonyymi
Minulle puhkesi ms-tauti. Aluksi, ehkä noin 6-7 v leikkauksen jälkeen, kädet puutuivat ja väsytti ihan sairaasti. Sitten jossakin vaiheessa myös jalat alkoivat oireilla ja sain diagnoosin. Mulle ei missään vaiheessa tullut mieleen, että oireet voisivat johtua implanteista. Itse asiassa heräsin tuohon ajatukseen vasta keväällä, kun uutisoitiin karheapintaisista implanttien ja syövän yhteydestä.
Kukaan lääkäri ei ole ottanut mitään kantaa, voisiko sairastumisella olla yhteys implantteihin. Miten sulla? En tosiaan tiedä, onko sattumaa vai ei, että kun sain rikkoutuneen implantin pois, olen ollut täysin oireeton.
- Anonyymi
Lisäys ed. tekstiini vielä. Mikä autoimmuunisairaus sinulla todettiin?
- Anonyymi
Minulla myös molemmat implantit rikki, ja fibmomyalgian diagnoosia en ole saanut enkä edes kysynyt sen mahdollisuudesta lääkäriltä, mutta vaivat alkoivat rikkinäisten silikonien myötä.
- Anonyymi
Minulla kävi samoin. Kovia kipuja ympäri kehoa useita vuosia. Implanttien vaihdon jälkeen kaikki oireet katosivat. Implantit olivat vuotaneet elimistööni. Vuotanut silikoni ärsyttää kudoksia. Kun rikkinäiset implantit poistetaan, silikonia jää elimistöön, mutta se kasaantuu imusolmukkeiden, jos on olleet pitkään rikki. Tällöin se ei enää ärsytä elimistöä laajemmin, koska se ei enää virtaa imusuonissa.
- Anonyymi
Tuliko sinun imusolmukkeisiin oireita….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinun imusolmukkeisiin oireita….
Kyllä ne turposivat ja osa oli arkoja. Kainalosta poistettiin yksi näytteeksi. Onneksi ei ollut syöpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983