..on see ee hii-ii-ii-iienoo… soittaa näin pii-ii-ii-iienoo.. tulkaa tänne kuuleman tai jopp mukkaan laulaman..
sit vedeee-tään mee ee ee juupillee..tulee mukaan muu-uu-uu-uukilleee.. tai sitten tuopillee.. tänne ee ee meidän landellee.. perää ää ää-kylän junteillee...
työt oottaa voi huomiseen.. ja käymme kossun juomiseen.. mut täytyp meidän muistaa vain..
...ääh ooppera on hankalaa..
tuttu oopperasävel muttei muista
12
113
Vastaukset
Olisiko tuo Oopperan kummitus, tai ehkä vain Huuhaa-palstan kummitus? :)
- Anonyymi
Se on Rentun ruusu.
Tämän laulaa yleensä Italialainen miespuolinen.. hmm tenoriääni? eniwei.. hyvinkin tuttu mutta itse en tietenkään muista kipaleen nimeä.
pervokki kirjoitti:
Tämän laulaa yleensä Italialainen miespuolinen.. hmm tenoriääni? eniwei.. hyvinkin tuttu mutta itse en tietenkään muista kipaleen nimeä.
Arvaillaan ajankuluksi:
Luciano Pavarotti (ital.)- La Donna e Mobile
- Una furtiva lacrima
- Nessun Dorma
- Vesti La Giubba - I Pagliacci
- Dicitencello vuie
Placido Domingo (esp.) - E lucevan le stelle.
- Libiamo ne' lieti calici
- O Sole Mio
- Matinata
Andrea Bocelli (ital.)- Por ti volare
- Ave Maria
- Canto Della Terra
- Vivo per lei
- Caruso
Viihdettä koteihin ja koko perheelle.
Tässä muutama vaihtoehto. Hieman näpertelemistä sunnuntain iloksi. :)
- Anonyymi
Ei pukkaa mieleen....mutta jos se meni näin kii-ii-iij-iienoo ?
Kyllä se meni mielestäni niin kuin kirjoitin..näin suomalaisittain.- italialainen tenoriääni laulaa sen yleensä.
- Anonyymi
Nykäs-Masan viimeiset loilotukset?
Nykäsoopperaa? Hmm.. en oikein usko. Tämä on Italialinen säveltäjä ja laulajakin on italialainen. Yleensä.
- Anonyymi
Tua on oopperasta, Kusessa ollaan.
- Anonyymi
Laila löi Leilaa, Leila löi Lailaa.......joihku joikaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laila löi Leilaa, Leila löi Lailaa.......joihku joikaaja
Toskaa parvella:)
- Anonyymi
Nolottaa kun hiljattain olin suihkussa ja innostuin Rainbow-saippuaa levittäessäni laulamaan laveasti ... naapuri nauhoitti lauluani ja levitti nettiin, sanoituksen kera, tätä en kyllä anna anteeksi ikinä ...
https://www.youtube.com/watch?v=a44z8pdoacE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 472985
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222425- 222298
- 342263
- 281931
- 331678
- 381599
- 761598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161506- 301405