Huh huh, on kyllä Kille Kujala elämänsä kunnossa valmistautuessaan seuraavaan kisaansa. Millonkhan tuo kisa on, varmaan aika lähiaikoina?
Killen kisa
Anonyymi
3
429
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ikinä
- Anonyymi
Killellä sama ongelma kuin Mentulalla, selkää ei saatu kovaksi ja keskivartalo turposi valtavasti, siksi kummallekaan ei kummoista menetystä bodauksessa tullut.
- Anonyymi
Kuinka monen miehen vaimosi on saanut turpoamaan ja kovaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1231648Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361292- 771278
- 511079
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää31050Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207837- 61822
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78772- 29734
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142710