Yksi juoruaja levittää aika rankkaa juttua yhdestä mun kaverista. Se puhuu ihmisille että tää mun kaveri on tappanut jonkun, eikä se oikeasti ole.
Eikö tuo ole jo aika paha kun ajattelen kaverin mainetta. Mitä voisin neuvoa kaveriani tekemään tuossa asiassa?
Täyttääkö kunnianloukkauksen?
3
225
Vastaukset
- Anonyymi
Jos näytöt riittää, niin yhteyttä poliisiin.
- Anonyymi
Yksikin ei asianosainen, riittää todistajaksi.. eli henkilö, joka on puheen itse kuullut.
- Anonyymi
En ottaisi juoruja vastaan. Ei niihin tarvita poliisia vaan selkärankaa. Jos ei ole tappanut, ei ole tappanut. Piste.
Jos joku silti uskoo, on henkilö uskomusjohtoinen eikä sitä ensivaikutelmaa poisteta poliiseilla. Se uskoo yhä kymmenen vuoden päästä että sehän taisi tappaa jonkun.
Jos uskomustyyppi on hyvin läheinen, on hän läheinen vain niin kauan kun ei enää usko juoruihin. Jos häntä hallitsevat toisten ihmisten kuulopuheet, ei mitään ole tehtävissä. Henkilön pitää itse tajuta oma tilansa, jotta voi päästä eroon uskomuksistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845