#miitoo
Harkitsen.
Sähköautoahan ei tarvitse huoltaa, ei ainakaan Teslaa. Onko tietoa, mitkä ovat Seat Mii Electric:n (2020) huoltovaatimukset, mm. ajatellen takuun säilymistä?
Jos auto tarvitsee käydä näyttämässä valohoidossa kerran vuodessa tai sisäilmansuodattimen vaihto pakollinen 15tkm välein takuun säilymiseksi, niin unohtakaa koko juttu.
Seat Mii Electric huoltokulut?
5
3300
Vastaukset
- Anonyymi
Jarrujen herkistys valohoidossa 500€ ei siinä muuta hommaa?
- Anonyymi
Laitetaas tänne nyt 2.12.2021 tarkastettu hinta: 130€ huolto merkkarilla, johon 61€ lisää jos vaihtaa raitisilmasuodattimen. Suodatinta varten hinnoittelusta päätellen tuhraantuu aikaa, sillä en osaa muuten perustella noin korkeaa hintaa 😂
- Anonyymi
Saa olla jatkuvasti latailemassa tuollaista kirppua, jossei käytä karvalakkia!🤪😬
- Anonyymi
Tänään kävin varaamassa huollon merkille. Raitisilmasuodattimen vaihdan itse (2min homma) mutta lisäsin listaan jarrunesteen vaihdon joka kuuluisi muuten tehdä välityönä 3v kohdalla. Nyt tulossa 2v täyteen, Näin pysyy kaikki huollot ajankohtaisina 30tkm/24kk välein. Hinta-arvio huollolle oli noin 200€ ja laadukas suodatin oli noin 40€ tarvikeliikleestä.
- Anonyymi
Välillä merkkiliikkeet ottaa kovia hintoja. Nissan Micra takalasin pyyhkijäsulan vaihto, 90e töineen autokeskuksella. :o) Itse sulka motonetistä päälle 10e, joten aivan törkee hinta noin 5 min työstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663