Pieni asia olisi iso asia

Anonyymi

Suuri unelma
Saisi sinua koskettaa.
Mieheltä naiselle

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voin sanoa kädestä päivää.

• Anonyymi

Olipa hurjan hauska kommentti 😅😂🤣

• Anonyymi

Unelma ja toive . . olisi ollut . . ystävyys . . riidattomuus.

• Anonyymi

Unelma olisi, että saisin rakastella tuota naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on sama unelma miehestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on sama unelma miehestä.

Ei mitenkään mahdollista, että minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitenkään mahdollista, että minusta.

Miksei olisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei olisi?

Jotta tietäisin tuollaisen vaatisihan se aikamoisten tunnisteiden lukemisen täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unelma ja toive . . ne voivat kohdata vasta kun kaikki on seesteistä hyvää oloa.

• Anonyymi

Ei sua mikään estänyt koskemasta.. 😔

• Anonyymi

Et pyytänyt koskettamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pyytänyt koskettamaan

Kuka sellaista nyt kehtaa pyytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sellaista nyt kehtaa pyytää.

Miksei voisi pyytää?

• Anonyymi

Hän saisi koskettaa, jos haluaa. ♥️ Ei tarvitse kuin pyytää johonkin kaksin, niin olis vähän helpompaa. Tosin mun puolesta Hän saa halata vaikka töissä. 😁 Jos saisin hänet, on ihan sama mitä muut ajattelee. Luulen, että jos alkaisimme suutelemaan, alkaisi vaatteet lentää ja kädet vaeltaa. Intiimimpi kosketus olis siis ehkä soveliaampi rauhallisemmassa paikassa, niin kukaan ei järkyty.😂

Tämä on miehelle, jonka kädet oli tänään aamulla jutellessa omissa haaroissa aika ronskisti (istuit, eikä kukaan muu kuin minä voinut nähdä asiaa). Taisit huomata, kun huomasin. 😁 Ja taisin katsoa aika häpeilemättömästi ehkä....Teetkö sen tahallaan vai alitajuisesti? 😉Taidat vähän kiusoitella minua? Arvaa vaan, onko mielikuvitus taas vauhdissa, ja töihin keskittyminen on ollut vähän vaikeaa. Mites kauan ajattelit minua lämmitellä? Kiemurtelen jo näissä oloissa, eli miten olisi seuraava vaihe? 😁

• Anonyymi

Oliko muuta yksityiskohtaista kuin kädet haaroissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh! Satiaiset kutitti :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä, jos olet hän... 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sinä, jos olet hän... 😁

Kerro vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vaan.

Et taatusti ole Hän, ei täällä koskaan olla. 😂

On hänen vuoronsa irl. On hänen vuoronsa tehdä vasta-aloite. On hänen vuoronsa tunnistautua minulle (ei muille). Jos Hän ei ole valmis laittamaan itseään millään tavalla likoon, ja vain odottaa minun tekevän sarjan aloitteita ja tunnustuksia ilman vastinetta hänen puoleltaan, ei hän tosissaan ole suhdetta haluamassa tai ei ole VIELÄ valmis siihen. Valitettavasti näin.

Se ei riitä, jos yksin haluan, vaikka haluaisin sitä enemmän kuin mitään muuta. Ja vaikka tietäisin hänen olevan elämäni suuri rakkaus, ei sekään riitä pelkiltään. Kestävään suhteeseen tarvitaan molemminpuolisuus ja oma tahto. Hän saa minut lämpenemään, siitä ei ole epäilystä, 😉 silti pelkkä pikkutuhma flirtti ei riitä aloitteeksi. Mistä minä tiedän, vaikka hänellä tulee seurassani vaan joku kutka muniin 🤣 No vakavasti, näen hänen silmistä ja katseesta lämpö ja tietty hellyyttä. Se on syy miksi pidän toivoa vielä yllä.

Hän tietää tunteeni viime kesältä, eikä ne ole muuttuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taatusti ole Hän, ei täällä koskaan olla. 😂

On hänen vuoronsa irl. On hänen vuoronsa tehdä vasta-aloite. On hänen vuoronsa tunnistautua minulle (ei muille). Jos Hän ei ole valmis laittamaan itseään millään tavalla likoon, ja vain odottaa minun tekevän sarjan aloitteita ja tunnustuksia ilman vastinetta hänen puoleltaan, ei hän tosissaan ole suhdetta haluamassa tai ei ole VIELÄ valmis siihen. Valitettavasti näin.

Se ei riitä, jos yksin haluan, vaikka haluaisin sitä enemmän kuin mitään muuta. Ja vaikka tietäisin hänen olevan elämäni suuri rakkaus, ei sekään riitä pelkiltään. Kestävään suhteeseen tarvitaan molemminpuolisuus ja oma tahto. Hän saa minut lämpenemään, siitä ei ole epäilystä, 😉 silti pelkkä pikkutuhma flirtti ei riitä aloitteeksi. Mistä minä tiedän, vaikka hänellä tulee seurassani vaan joku kutka muniin 🤣 No vakavasti, näen hänen silmistä ja katseesta lämpö ja tietty hellyyttä. Se on syy miksi pidän toivoa vielä yllä.

Hän tietää tunteeni viime kesältä, eikä ne ole muuttuneet.

Uteliaisuudesta kysyin. Ei tuollaista

• Anonyymi

Sitä odotellessa ❤

• Älä sitten heti työnnä kättä haarojen väliin..🤣

• Anonyymi

Koskettaminen on valtavan sosiaalista,sydämen lämpeneminen voi olla vaarallinen salamatkustaja.

• kyllähän ajatus siitä, että sais koskettaa ... tänäänkin sai sykkeen nousemaan hieman normaalia enemmän =)

• Anonyymi

Kerro hänelle suoraan.

• Anonyymi

Pian ehlä saatkin koskettaa. Huh. Huh. Tulee ihan kuuma...

• Anonyymi

Tänne nettipaskan joukkoon te hukkaatte ne unelmat ja ootte tyytyväisiä. Huh.

• Anonyymi

Komppaan.

• Anonyymi

Kyllä saisit koskettaa ja niin tahtoisin minäkin. Monta kertaa olen tahtonut halata sinua, mutta ei vaan voi, ainakaan muiden nähden.

• Anonyymi

Miksi et kysy häntä johonkin, vaikka ihan neutraalisti aluksi? Kun ollaan kahden, on helpompi näyttää tunteensa ja varovaisesti kokeilla miten toinen reagoi neutraaliin kosketukseen käsiin tai olkapäähän tai kysyä saisiko halata. Jos kumpikin haluaa, on tuosta jo helpompi edetä seuraavaan asteeseen.

• Anonyymi

Tunnisteita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2078
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      162
      1571
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1384
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1141
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      976
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      882
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      877
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe