Minusta on ihana kun rakastatte minua.

Te söpöstelijät, kukkakeossa pyöriskelijät, purojen virtoja pitkin juoksentelijat ja minua te rakastatte kun jumala niin käskee, se on ihanaa kokea rakkautta teiltä.Te pikkuiset ihmisrakkaat.

Minäkin rakastan ilman käskyjä kun olette minun perhettä vaikka hyvin kaukaista myös voisitte olla läheistä.
15<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Koska nuin nätisti Runoilit niin haluan vastata sinulle samalla mitalla:

Pesäkolo on tyhjä.

Kääntelet ranteitani kuin vuodetta
korttipakkaa räpsyttelet ohimennen.
terälehtiä silmälumeeksi
varisee
ei peitä
Valvot metroasemilla
savupiippu piirtää reikiä ihoon
arpia
arviksi.

Vuode on päälle puettava
lepäät sen alla.
Asut ohikulkevien raiteiden
seesteisessä metelissä.

Mies on naitava.
Sijoitettava soittimen sisään
tukkaa myöten.
Jos soi
niin on kannel
jos sammuu
on aamu.

Äänestä
  • Aloittaja

Ouh . Tarkoitin todella mitä sanoin koska koen niin.
    Uskon että rakastatte minua jos ette vapaaehtoisesti niin Jumalan sanan vuoksi

Äänestä

Aloittaja kuulostaa vieraan valtakunnan kansalaiselta.

Äänestä
  • Aloittaja

Juuh omani.

Äänestä

Emme huoli sanomaasi, enkeli taivaasta. Kesä meni jo Maa-planeetan pohjoisella pallonpuoliskolla, ei täällä missään kukkakeoissa enää pyöriskellä. Lienet joku vieraan vallan alainen. Ei Jeesus ainakaan noin puhu. Sanalla koettelin.

Äänestä
  • Aloittaja

Voi kultaseni minun ajatuksissani lämmittää aurinko teitä, ei siihen tarvitse luonnon raakuutta

Äänestä

• Aloittaja

Luonnossa on vain merkki kun luonto käy unille, mun mielessäni on aina kaunista meneillä kesillä ja tulevina kesinä.

Äänestä

Jepulis, ei-uskova olet... tsekkasin profiilisi.
Aamen. ✝

Kaunista oli silti sanaseppoilu.

Äänestä
  • Aloittaja

Mutta 10 käskyä on yksi niistä tärkein ”rakasta lähimmäistäsi”
    Sinun on pakko rakastaa minua, minäkin rakastan teitä.

Äänestä

• Aloittaja

Se on minulle itsestään selvyys en väittänyt edes olevani uskovainen. Vaikka lapseni on kastettu ja kirkossa olemme.
    Tuen kuitenkin kirkoanne.🥰en ole mikään kapinallinen ole.

Äänestä

"Pakko" ei sisälly raamatulliseen rakkaus-käsitykseen.

Äänestä
  • Aloittaja

Muuten rikotte kymmenen käskyännne, Mun rakkaat ihmiset.

Äänestä

• Aloittaja

Te söpöstelijät.

Äänestä

🌻🌻🌻 Jeesuksella Kristuksella on valtakunta, jossa ruoho ei kuivu eikä kukka lakastu. 🌻🌻🌻

Äänestä
  • Aloittaja

Kirjoitit niin kauniisti jäin sanattomaksi.
    Kiitos sinulle.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Te söpöstelijät, kukkakeossa pyöriskelijät, purojen virtoja pitkin juoksentelijat ja minua te rakastatte kun jumala niin käskee, se on ihanaa kokea rakkautta teiltä.Te pikkuiset ihmisrakkaat.

Minäkin rakastan ilman käskyjä kun olette minun perhettä vaikka hyvin kaukaista myös voisitte olla läheistä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu