Ätmikäisten Vantaa

Anonyymi

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuhat naista enemmän mutta vantaalla suurin osa miehistä ei ole naisten tasoisia. Naisilla rima korkealla ja tuhannesta miehestä ehkä kaks on naisten tasoisia. Vaikka vantaalla olis 20 tuhatta naista enemmän kun miehiä niin miehet jäisi silti yksin. Miehet on yksinkertaisesti liian rumia tai liian köyhiä että naisille kelpaisi.

• Anonyymi

Naisilla on rima liian korkealla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisilla on rima liian korkealla

Naiset eivät ole epätoivoisia kitisijöitä vaan pitävät riman juuri sillä tasolla jonka alle he eivät missään tapauksessa mene.
        Missään tapauksessa. Edes siinä tapauksessa että "joutuisivat" elämään elämänsä yksin. Elämä yksin on miljoona kertaa houkuttelevampi kuin elämä sietäen jotain epämiellyttävää ja vastenmielistä miehen nimellä kulkevaa nurkissaan. Kuka täysjärkinen haluaisi?!
        Jos normaalia hyväkäytöksistä toisia kunnioittavaa terveellä itsetunnolla varustettua jonkinlaisen älykkyystason omaavaa kunnollista miestä ei löydy, se siitä sitten. Ei minulla ole palatsiakaan, eikä miljoonaomaisuutta eikä uima-allasta enkä ole edes kaunis! Silti elän ja nautin elämästäni juuri näin ja juuri tällaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset eivät ole epätoivoisia kitisijöitä vaan pitävät riman juuri sillä tasolla jonka alle he eivät missään tapauksessa mene.
        Missään tapauksessa. Edes siinä tapauksessa että "joutuisivat" elämään elämänsä yksin. Elämä yksin on miljoona kertaa houkuttelevampi kuin elämä sietäen jotain epämiellyttävää ja vastenmielistä miehen nimellä kulkevaa nurkissaan. Kuka täysjärkinen haluaisi?!
        Jos normaalia hyväkäytöksistä toisia kunnioittavaa terveellä itsetunnolla varustettua jonkinlaisen älykkyystason omaavaa kunnollista miestä ei löydy, se siitä sitten. Ei minulla ole palatsiakaan, eikä miljoonaomaisuutta eikä uima-allasta enkä ole edes kaunis! Silti elän ja nautin elämästäni juuri näin ja juuri tällaisena.

Naiset eivät halua köyhää miestä. Naiset haluavat miehen jolla on paljon rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset eivät halua köyhää miestä. Naiset haluavat miehen jolla on paljon rahaa.

Juuri näin. Raha on parasta liukuvoidetta. Oli mies sitten kuinka ruma tahansa, jos on rikas, niin nainen alkaa kostumaan.

• Anonyymi

Etelä-Suomessa mies osaa vaatia naiselta tasokkuutta. Miehen ei kannata kelpuuttaa seurakseen ketä tahansa vastaantulevaa naista.

• Anonyymi

NAiset haluaa jännämiehen. Suurin osa miehistä ihan kunnollisia jotka osaa kohdella naista huvin, ovat asiallisia hyväkäytöksisiä ja sen takia naiset ei halua kunnollista miestä vaan huonokäytöksisen jännämiehen. Olen nähnyt sitä 20 vuoden ajan että nainen haluaa sen huonokäytöksisen miehen.

• Anonyymi

Täältä sisä-Suomesta katsoen Helsinki, Vantaa ja Espoo ovat kaikki samaa paskaa

• Anonyymi

Etelä-Suomessa taas ajatellaan, että esim. Tuusniemi, Ilomantsi, Keitele ja Kajaani ovat kaikki samaa paikkakuntaa.

• Anonyymi

Saisipa kauniin jännänaisen joka ihastuu muhun, naisia ei kiinnosta mikään. Haluavat vain olla yksin.

• Joskus tullu käytyä.

Siellä oli kauniita emäntiä. :D

• Anonyymi

kehässä vain juppisto kestää ja porukka joko kuolee tai muuttaa huonompaan .. siel asuu todella paljon sossutuki elättejä vuokralla vaan..

ei pidä hämääntyä ja muuttaa missä paljon ihmisiä, laatu ei suhteessa määrään

• Vantaa on ihana paikka.

Vantaalla on lentokenttä, Bauhaus ja maailman kaunein kivisilta yli joen (Brobacka).

Ja sitten (tietenkin) Evidensia.

(Hihitystä)

• Uusimpien tutkimusten mukaan vantaalaiset naiset käyttävät enemmän shampoo -merkkistä tuotetta kuin verrokkina ydin-helsinkiläiset.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Uusimpien tutkimusten mukaan vantaalaiset naiset käyttävät enemmän shampoo -merkkistä tuotetta kuin verrokkina ydin-helsinkiläiset.

(Hirn)

Asiasta toiseen

Jasper Pääkkönen nyt ei taas ymmärrä mitään Kemijoen (oy) strategiasta, kun hän väittää, että valtio toimii itseään vastaan kiistassa.

Se, mikä on hallitusohjelmassa, ei ole "varsinaisessa" hallitusohjelmassa.

Mutta Jasper oli ohjelmassa.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Asiasta toiseen

Jasper Pääkkönen nyt ei taas ymmärrä mitään Kemijoen (oy) strategiasta, kun hän väittää, että valtio toimii itseään vastaan kiistassa.

Se, mikä on hallitusohjelmassa, ei ole "varsinaisessa" hallitusohjelmassa.

Mutta Jasper oli ohjelmassa.

(Naurua)

Kas!

Herra Jan Vapaavuori (Helsingin kaupungin pormestari) on lähettänyt allekirjoittaneelle kutsun itsenäisyyspäivän juhliin 1.12 tätä vuotta.

On muuten hieno. Ihan kaupungin vaakunalla varusteltuna.

Jännää

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Kas!

Herra Jan Vapaavuori (Helsingin kaupungin pormestari) on lähettänyt allekirjoittaneelle kutsun itsenäisyyspäivän juhliin 1.12 tätä vuotta.

On muuten hieno. Ihan kaupungin vaakunalla varusteltuna.

Jännää

(Hihitystä)

Mjoo

On varmaan pakko ostaa shampoo -merkkistä tuotetta.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

On varmaan pakko ostaa shampoo -merkkistä tuotetta.

(Naurua)

Pelottavia seikkoja

Taisin äsken juuri marista massaturismin haitoista eri sektoreilla, mutta nyt olen omassa individualismissani lähellä asioiden ja ilmiöiden todellista luonnetta, sillä hiukseni olisi pestävä, ja keksittävä jotain peittävää ylle.

Todella paljastavaa.

Kaikissa meissä elää pieni huora.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Pelottavia seikkoja

Taisin äsken juuri marista massaturismin haitoista eri sektoreilla, mutta nyt olen omassa individualismissani lähellä asioiden ja ilmiöiden todellista luonnetta, sillä hiukseni olisi pestävä, ja keksittävä jotain peittävää ylle.

Todella paljastavaa.

Kaikissa meissä elää pieni huora.

(Naurua)

Joo siis

Joo siis enää ei niin se Finlandia kiinnosta, sillä olen itse kuin se.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Joo siis

Joo siis enää ei niin se Finlandia kiinnosta, sillä olen itse kuin se.

(Reps)

Niin

Miksi mä niin kuin kirjoitan täällä?

Mun mielestä alusta on suhteellisen toimiva, eikä sitä voi verrata mihinkään muuhun.

Kun istahtaa keskelle vihaa, ja puhuu, niin kuuluu ääni, Bim!

Sekä Aller-media että minä ymmärrämme saman asian - kirkkaasti.

(Naurua)

• Anonyymi

Suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketä muka oikeasti kiinnostaa joidenkin suomalaisten pullukkapimujen rimat?? Miehillä ne rimat pitäs olla tai mikä parempaa mennä muille maille vierahille laatunaisten perään ja jättää justiinat ja minna möttöset jne omaan arvoonsa

• Anonyymi

Kyllä. Hakekaa nainen ulkomailta. Haistattakaa paskat nirsoille suomi-ämmille.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6855
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3661
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3218
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2452
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2241
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2162
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2069
    9. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2052
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1758
    Aihe