legendaarisin disco biisi?

jakke

el9i mikä on kaikkein legendaarisin?

26

4146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Discoman

      No nyt tuli absolute makuasiakysymys. Itsellä Londonbeatin "I've been thinking about You" tai Haddawayn "What Is Love". Oi sitä ihanaa 90-luvun alkua.

      • ...on

        Pet Shop Boys: It's a sin


    • taitaa olla

      Gloria Gaynor "I Will Survive"

    • italoforever

      no kasariajan eläneenä on pakko sanoa :

      Ken Laszlo - Tonight

      • speziato

        ...ehdottomasti samaa mieltä!


      • dub_
        speziato kirjoitti:

        ...ehdottomasti samaa mieltä!

        ... kyllä. Itselleni uppoaa parhaiten G.A.N.G.:in Incantations ja vielä vokaaliversiona. Toisaalta Donna Summerin I Feel Love ja Cerronen Supernature ovat molemmat hienoja biisejä... lisää vois luetella vaikka kuinka paljon.


    • Empaattinen

      The Bee Gees * Stayin' Alive !!!

      eli se on SE biisi, minkä soidessa muuan John Travolta joraa discossa Saturday Night Fever -elokuvassa.

      A-studiossa aikoinaan 25 vuotta sitten Yhdysvaltain valtavaa energiankäyttöä suhteessa muuhun maailmaan suitsuteltiin tällä biisillä tv-jutun taustahälynä...

      • enempi rockhenkinen

        minunkin mielestäni, koska Staying Aliven tahdissa hytkyen tutustuin tulevaan vaimooni. Sen vuoksi biisi on mulle tärkeä, vaikken muuten oikein discomusasta piittaakaan.


    • Ei sitä kyllä oikein yhtä vain pysty sanomaan että mikä olis legendaarisin. Mutta yks vahva ehdokas on The Trammps - Disco Inferno.

    • ainoa disco

      Ettekö te tiedä että paras discobiisi tarkoittaa samaa kuin paras disco bändin tekemä biisi.
      Mun mielestä se on levottomat tuulet.

    • oo samaa mieltä

      et se on DONNA SUMMER - I FEEL LOVE
      ja het kakkosena
      AMII STEWART - KNOCK ON WOOD tai sittenki toisinpäin.

    • EIIen

      olisko ? hot chocolate ...

      tai sit Harpon ... HorosCope :D

      veikkauksia vain ... :D

      • man-legally

        KAIKKI LEGENDAARISEN SANOITTAJA KAKSIKKO SIEGEL-MAINUNGERIN LUOMIA.


    • Boogie Man

      Yes Sir I Can Boogie / Baccara

    • mokkeli

      Modern Talking: You`r my Heart,You´r my Soul

    • Karhu-lippis ruuulz

      Over te Hilss

      • Carelian

        Se on made in Finland!!!


      • AnnikaFiore
        Carelian kirjoitti:

        Se on made in Finland!!!

        Olkaas nyt siinä, se on Alcazarin Crying At The Discoteque. No okei Abban Dancing Queen kävis kanssa... Discoteque on aika uus xD


    • diskoman

      Legendaarisin discobiisi olisi Boney M:n Daddy Cool

    • kultaamana

      Divine: You Think You're A Man

    • Luidzi

      Village peoplen,-Y.M.C.A
      -In the navy
      -Go west
      - Macho man

    • Janzu

      on ihan jees Donna Summerin "I feel love" New Order: "Blue monday" (12").

    • tämä

      Laura Braniganin Self Control!

    • ... Patrick Cowley: Mindwarp.

      • Perez

        Ehdottomasti Fancyn Bolero!


    • do the hassle

      Earth&Wind&Fire:September

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe