el9i mikä on kaikkein legendaarisin?
legendaarisin disco biisi?
26
4146
Vastaukset
- Discoman
No nyt tuli absolute makuasiakysymys. Itsellä Londonbeatin "I've been thinking about You" tai Haddawayn "What Is Love". Oi sitä ihanaa 90-luvun alkua.
- ...on
Pet Shop Boys: It's a sin
- taitaa olla
Gloria Gaynor "I Will Survive"
- italoforever
no kasariajan eläneenä on pakko sanoa :
Ken Laszlo - Tonight- speziato
...ehdottomasti samaa mieltä!
- dub_
speziato kirjoitti:
...ehdottomasti samaa mieltä!
... kyllä. Itselleni uppoaa parhaiten G.A.N.G.:in Incantations ja vielä vokaaliversiona. Toisaalta Donna Summerin I Feel Love ja Cerronen Supernature ovat molemmat hienoja biisejä... lisää vois luetella vaikka kuinka paljon.
- Empaattinen
The Bee Gees * Stayin' Alive !!!
eli se on SE biisi, minkä soidessa muuan John Travolta joraa discossa Saturday Night Fever -elokuvassa.
A-studiossa aikoinaan 25 vuotta sitten Yhdysvaltain valtavaa energiankäyttöä suhteessa muuhun maailmaan suitsuteltiin tällä biisillä tv-jutun taustahälynä...- enempi rockhenkinen
minunkin mielestäni, koska Staying Aliven tahdissa hytkyen tutustuin tulevaan vaimooni. Sen vuoksi biisi on mulle tärkeä, vaikken muuten oikein discomusasta piittaakaan.
Ei sitä kyllä oikein yhtä vain pysty sanomaan että mikä olis legendaarisin. Mutta yks vahva ehdokas on The Trammps - Disco Inferno.
- ainoa disco
Ettekö te tiedä että paras discobiisi tarkoittaa samaa kuin paras disco bändin tekemä biisi.
Mun mielestä se on levottomat tuulet. - oo samaa mieltä
et se on DONNA SUMMER - I FEEL LOVE
ja het kakkosena
AMII STEWART - KNOCK ON WOOD tai sittenki toisinpäin. - EIIen
olisko ? hot chocolate ...
tai sit Harpon ... HorosCope :D
veikkauksia vain ... :D- man-legally
KAIKKI LEGENDAARISEN SANOITTAJA KAKSIKKO SIEGEL-MAINUNGERIN LUOMIA.
- Boogie Man
Yes Sir I Can Boogie / Baccara
- mokkeli
Modern Talking: You`r my Heart,You´r my Soul
- Karhu-lippis ruuulz
Over te Hilss
- Carelian
Se on made in Finland!!!
- AnnikaFiore
Carelian kirjoitti:
Se on made in Finland!!!
Olkaas nyt siinä, se on Alcazarin Crying At The Discoteque. No okei Abban Dancing Queen kävis kanssa... Discoteque on aika uus xD
- diskoman
Legendaarisin discobiisi olisi Boney M:n Daddy Cool
- kultaamana
Divine: You Think You're A Man
- Luidzi
Village peoplen,-Y.M.C.A
-In the navy
-Go west
- Macho man - Janzu
on ihan jees Donna Summerin "I feel love" New Order: "Blue monday" (12").
- tämä
Laura Braniganin Self Control!
... Patrick Cowley: Mindwarp.
- Perez
Ehdottomasti Fancyn Bolero!
- do the hassle
Earth&Wind&Fire:September
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483