mun

..pitää alkaa kohta boikotoida yhtä baarii.. jos vähän sattuu nuokahtaa niin sit heitetään ulos.. ei näin.. oonhan sinnekin mestaan rahaa tuonut jonkin verran.. höh..

6

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahtiska

      Ala ihmeessä boikottiin-ei tuolla tavalla asiakkaita palvella!Itse olen törmännyt lähes saman kaltaiseen kohteluun muutamissakin eri kuppiloissa.Kahdesti minut on heitetty ulos baarista LIIAN KOVAN PUHEÄÄNEN VUOKSI!!!!En voi millään m,uotoa käsittää sitä...eikö baariin mennä juuri juomaan alkomahoolia ja siitä johtuen usein äänen volyymi saattaa tahtomattakin nousta ja jos pieni nais ihminen tahtoo saada äänensä kuuluviin,on silloin aivan Pakko puhua kovemmalla äänellä kuin vierustoveri.Useita varoituksiakin olen saanut asian vuoksi-ihan jopa omasta kanta kuppilasta ja viimeviikonloppuna tälläista tapahtui jopa ennen puolta päivää,jolloin baarissa ei edes ollut paljon muita asiakkaite,joten mitäpä kiekumiseni olisi näin lähi porukan kesken häirinnyt!?En ymmärrä tätä ja itse aion seuraavan varoituksen jälkeen aloittaa myös boikotin-eikai asiakastakaan voi kohdella kuin tiski rättiä-ainoastaan siitä syystä että tämä on nauttinut ravintolan tuotteit-maksanut niistä-ja siitä johtuen humaltunut,eikai????

      • ..täytyy katella muita baareja.. harmi vaan.. ihan hyvä paikka mutta jos rauhallinen maksava asiakas heitetään pois.. niin ei hyvä..


      • neiti ihminen
        pervokki kirjoitti:

        ..täytyy katella muita baareja.. harmi vaan.. ihan hyvä paikka mutta jos rauhallinen maksava asiakas heitetään pois.. niin ei hyvä..

        kyllä ottaa enmmän ku pannuun!sen vielä ymmärtää jos itse aiheuttaa TODELLISTA häiriötä tai esim.oksentelee..mutta nuokkumisen ei pitäs ketään haitata.nuokkuuhan ihmiset tanssi lattiallakin toisiinsa nojaillen...ja siinä kovassa puheäänessä ei ollut kysymys kuitenkaan suoranaisesta huutamisesta,vaan todellakin PUHEÄÄNESTÄ!!!


      • neiti ihminen kirjoitti:

        kyllä ottaa enmmän ku pannuun!sen vielä ymmärtää jos itse aiheuttaa TODELLISTA häiriötä tai esim.oksentelee..mutta nuokkumisen ei pitäs ketään haitata.nuokkuuhan ihmiset tanssi lattiallakin toisiinsa nojaillen...ja siinä kovassa puheäänessä ei ollut kysymys kuitenkaan suoranaisesta huutamisesta,vaan todellakin PUHEÄÄNESTÄ!!!

        ..pohtinut että onko niillä jotain mua vastaan? harvasta paikasta mut nuokkumisen takia on ulos heitetty.. ja mä oon yleensä hyvin rauhallinen eikä mulla satu olemaan erityisen kovaa puheääntä..

        en kyllä mene siihen mestaan ikinä..


      • sama
        pervokki kirjoitti:

        ..pohtinut että onko niillä jotain mua vastaan? harvasta paikasta mut nuokkumisen takia on ulos heitetty.. ja mä oon yleensä hyvin rauhallinen eikä mulla satu olemaan erityisen kovaa puheääntä..

        en kyllä mene siihen mestaan ikinä..

        itselläni kävi myös mielessä että voisiko olla mahd. että naamani ei miellytä mutta en usko koska olemme muuten aika hyvissä väleissä omistajan ja työntekijöiden kanssa kuten myös koko muun baarin porukan kaa...ei ummarra...jonkin sortin suvaitsemattomuuta?....tai kenties kateutta kun eivät itse saavuta samnkaltaista äänen toisto tasoa ...tai sun tapauksessa olotilaa.:))))))


      • sama kirjoitti:

        itselläni kävi myös mielessä että voisiko olla mahd. että naamani ei miellytä mutta en usko koska olemme muuten aika hyvissä väleissä omistajan ja työntekijöiden kanssa kuten myös koko muun baarin porukan kaa...ei ummarra...jonkin sortin suvaitsemattomuuta?....tai kenties kateutta kun eivät itse saavuta samnkaltaista äänen toisto tasoa ...tai sun tapauksessa olotilaa.:))))))

        ..väleissä mielestäni mäkin oon sen baarin henkilökunnan kanssa.. ehkä se yks on vähän semmonen että meikäläisen pärstä ei miellytä.. tai sitte se on vaan työhönsä kyllästynyt..jota en kyllä yhtään ihmettelisi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe