Tehkää tollottelijarääpäleen /1/ viestistä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15197656/vaite-juoksijasta-ja-ydinpolttoainenipusta#comment-92985938
Perusteluksi:
Loukkaava sisältö
Nimi
mimerkki NoinOn toi tollottelun (tolloksi haukkumisen) molemmeille energiapalstoille, tietysti ns. "ylläpidon" suosiollisella myötävaikutuksella.
/1/ Muistakaa: kaikki tollottelijat ovat rääpäleitä.
57
Vastaukset
stuxnet
19.2.2019 9:46
Kaikista näkemistäsi tollotteluviesteistä voit tehdä ilmiantoilmoituksia perustelulla:
Loukkaava sisältö.
Hyvä keino on tallettaa tollotteluviestin osoite esim. selaimesi suosikkeihin, jolloin ilmiantojen lähettäminen on todella nelppoa :)
Jos lähetät samasta viestistä useita ilmiantoja, paina välillä selaimesi "refresh".linkkiä
Nimimerkki NoinOn toi tollottelun (tolloksi haukkumisen) molemmille energiapalstoille, ja on jo saanut peräänsä useita innokkaita seuraajia, mistä kiitos ns. "ylläpidolle".
Kaikki tollottelijat ovat rääpäleitä
Tiedoksi @Aller
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005