Haluan vaihtelua ärräpäävalikoimaani.Onko sinulla tarjolla nokkelia vaihtoehtoja näille ikäville v---u p-----e s-----a litanioille?
Itse käytän seuraavia (jos ehdin ennen tahdostariippumattomaa kirousgeneraattoriani)
No voi ny Wittenberg
Voi vittulajänkä
Sampuran Pimpura!
Osaatko kiroilla sivistyneesti?
11
589
Vastaukset
- muisto
Joskus joku kaverini hermostuessaan tokaisi:KIVA!
Äänenpainolla saa tuohonkin sanaan yllättävästi potkua:) - pahvi
No tässä mun.
Ärrkele!
Perkele!No tuo kyllä lipsahti ihan luonnostaan.
Voi vittu.No ei kyllä taida onnistua.Yritetääs vielä.
Jumankekkula.
Voi saa..!
Voi helevetin helevetti!
Joo en näköjään osaa. - Hienostunut kiroilija!
Olen joka toinen päivä hienostunut!! -kiroilija.
Silloin käytän seuraavia ilmaisuja:
"Voi FFFakktori!!####"
"Voi PPPerrrgaliitti!¤¤¤"
"Voi SSSaaattansbärilund!!###"
Vaikuttavat sivistyneemmiltä ja minusta tuntuukin silloin, että olisin älykkäämpi ja kouluttautuneempi kuin olenkaan. Ikään kuin tietäisin em. asioista jotakin.
Luon näin ympärilleni hyvin sivistyneen ihmisen kuvan.
Muut ovat vakuuttuneet älykkyydestäni ja sivistyksestäni ja kunnioittavat minua suuresti.
Ilman koulutusta olen päässyt tälle tasolle. Suosittelen tätä metodia kaikille!!! - Hesperian puiston Kreivitär
sivistyneesti. Kehtaatkin epäillä! Voimasanoina voi käyttää sivistyneesti esim. voi knölli, voi kykkä, himpura sentään ja voihan rahvas! Muutamia tässä mainitakseni. Tietenkään en kaikkea piireihin liittyvää voi tässä paljastaa!
..voi väätäinen, nyt hatuttaa, jurkele, voi vänkyrä,..
- dingman
Tulen joskus toimeen näinkin lievillä ilmaisuilla:Ou Shit! Voiny Rähmä ja Räkä!
Peekuna! Vitalis! - kippari
tälläinen hyvä jota käyttää eräs henkilö. Voi ketunleuka sentään;=)
- amaryllie
käytän persetti sanaa kun oikein kiivastun..
VOIHAN PERSETTI!!!!
on sanavarastossani myös sadatuksia...esim...
saablari,voihan vinetto,nyt hatuttaa, haista huilu,saakelin nutipää,suksi kuuseen,hiivatin turpajuntti,halvattu.....
mieleisin ja eniten käytetty on kuitenkin persetti.. - manaaja
Näitähän tuli ihan mukavasti.Kiitos kaikille.
Päähän tarttui heti mm. FFFaktori ja Peekuna
HPK:n ehdotukset olivat hyviä myös mutta kun olen
tätä rahvasta ite en voi niitä käyttää.Suvussa on
kyllä kuulemma yks aatelinen.
Lähettäkää lisää näitä jos kehitätte uusia.
Pidetään äänimaisema siistimpänä -
kiroillaan sivistyneesti! - quistis
lipsahtaa usein suustani:o)))
- sivitymätön
Akka PERKELE !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38540630Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1189164Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316130Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224808Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623895Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543730Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783357- 372940
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192468Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192292