Todellinen metsämies ampuu oman koiransa...

Anonyymi

kun luulee sitä kauriiksi? Ei helvetti, nyt aseet jo pois näiltä "harrastelijoilta" ja heti! Seuraavaksi kuolee varmasti joku ihminen pyörätiellä koska luuli sitä jänöksi...

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mikään ihme, kun näiden hirviporukoiden keski-ikä huitelee varmaan jossain 70 korvilla. Siellä on niin seniiliä ukkoa aseiden kanssa heilumassa että huh huh. Ja niiltä ei saada aseita pois, vaikka eivät erota huomioliiveihin puettua koiraa kauriista. Selittävät syyksi, ettei koira saa olla vapaana. Mitäs jos siellä olisi ollut pieni lapsi? Ajan kysymys milloin sekin päivä koittaa.

    • Anonyymi

      Olis kiva tietää osallisten iät ja
      seuraavaksi koko harrastustoiminnassa heiluvien keski- ikä.

      Veikkaan 70 pinnassa.
      Suuret ikäluokat sai kaiken, ottivat kaiken ja nyt ne ampuu toistensa koirat
      jos ei muuten niin kiusallaan.

      Ilkeä mieli on ilkeä mieli.

      Se sama hattupäinen mies mersun ratissa näyttää keskisormea...

      • Anonyymi

        Suuret ikäluokat rakensivat tämän maan joten osoitapas poika sen mukaista kunnioitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret ikäluokat rakensivat tämän maan joten osoitapas poika sen mukaista kunnioitusta.

        "rakensivat"
        sekö oikeuttaa perseilyyn tässä ajassa?

        Koiraa ei ammuta siksi, että "mun sukupolvi rakensi tän maan".

        Sä et olis rakentanut mitään, ellei sun vahemmt olis olleet sodassa
        ja sinua vanempi sukupolvi olis kärsinyt 1-3 sotaa elämänsä aikana.

        Tässä ajassa elävät eivät ole yhtään sen vähempää osallistuneet tai eläneet.
        Joten KOITA vaan itsekin pysyä lalat maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuret ikäluokat rakensivat tämän maan joten osoitapas poika sen mukaista kunnioitusta.

        Mä maksan sun eläkkeet joten koita
        itse kunnioittaa muita.
        Ei täällä kukaan ole yksin - "kuningas" - varsinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä maksan sun eläkkeet joten koita
        itse kunnioittaa muita.
        Ei täällä kukaan ole yksin - "kuningas" - varsinkaan.

        Suuret ikäluokat ovat maksaneet ihan itse omat eläkkeensä ja veronsa kovalla työllä 15 vuotiaasta asti. Eläkerahastoja ei olisi ilman suurien ikäluokkien panosta, eläkerahastot tulisikin jakaa suurien ikäluokkien kesken, heidän rahoistaanhan on kysymys. Nuorempi polvi kerryttäköön itse omat eläkerahastonsa, taitaa vaan olla sen verran patalaiskoja tuo nuorempi polvi että helpommin sanottu kuin tehty, vaikka valmiiseen maailmaan olettekin syntyneet. Ilman suurien ikäluokkien valtavaa työpanosta tätä maata ei olisi olemassa, eli osoita sen mukaista kunnioitusta ennekuin avaat suusi.


    • Anonyymi

      ”Ammuttu koira oli kymmenen kuukauden ikäinen saksanpaimenkoiranarttu. Koiralla oli heijastimilla varustettu, neonkeltainen huomioliivi ja valjaat päällä. Se ei omistajan mukaan ollut huomaamaton. Koira oli noin 20 metrin päässä omistajasta. ”

      KOIRALLA OLI HEIJASTINLIIVI.
      Teko on törkeä ja tahallinen.

      Lähes musta koira - tuo oli tahallinen teko.
      Pyssy pois tekijältä.

      Törkeä teko!

      Metsästäjät ovat sellaista laatua, etten veisi koiraani edes kyläilemään sellaisen kotiin.
      Tällä väestöainekstella, metsästyksen voisi kieltää kokonaan.
      Ampuja heiluu siellä tekosyyllä , että saa ampua ja tappaa.
      LUPA POIS.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8870e7bb-7983-4e7d-85e8-418827d34770

    • Anonyymi

      Olisi minun koiran ampunut, niin voisi olla, ettei olisi enää sen jälkeen ehjiä jalkoja millä kulkea ammuskelemassa toisten lemmikkejä. Oliko porukalla edes oikeudet metsästää, jossain lenkkimaastojen läheisyydessä. Joku voisi käydä vaihtamassa tuon porukan ukoille vähän käsitellyt patruunat aseisiin. Ei tulisi suurta vahinkoa yhteiskunnalle, jos pari poistuisi keskuudestamme.

    • Anonyymi

      Ihmiset ovat ihmeellisiä,
      ensin ne alistaa koiran itseään alemmalle tasolle, itsensä palvelijaksi ja sitten ne lastaa sille velvollisuuden pitää itseään kunnossa ” koska mun pitää liikkua”.
      Ihminen luo väkisin itselleen kaverin ja karmallisen suhteen.
      Moniko kunnioittaa elämää koirassa, elävänä olentona?


      ”Edellinen koira, jo vanha, kuoli viime syksynä. Minä olen huonoselkäinen ja koira otettiin, koska minun on pakko liikkua. Siinä olisi minulle ollut lopuksi ikää harrastuskaveri, joka pitää minut kunnossa.”

      Hyvänä oli pitänyt, mutta ihmettelen ihmisten kylmyyttä,
      Siitä samasta kylmyydestä joku toinen tappoi
      koiran....koska voi ja oli ehkä kateellinen tai ärsyyntynyt. Valtapeliä tuokin.

      Ampuja on vaarallinen.

      Otan osaa suruun.

      • Olisitpa nähnyt koiranäyttely/kilpailu tapahtumassa ihmisten ilmeet kun kävin ihmettelemässä ääneen siellä kuinka ihmiset kehtaavat kaverinsa pieneen laatikkoon laittaa kitumaan....
        Oli vain kalpeita/hiljaisia koiranomistajia paikalla :'D
        Kallis merkki häkillä varmaan korvasi ja peitti sen alistamisen sekä vangitsemisen tehokkaasti mitä he harrastivat iloiten.


    • Anonyymi

      noita paska metästäjiä on saanu hätyytellä rauhotetuilta mailta täälkii!VOE PYHÄ SYLYVI.missä hiton läänis tää,ku en kerenny lukee,ku koiraa...ja mitä helevettiä koiraa mettää viä,ku susii ja si jopa KIVÄÄRIL varustanuita hulluja???!!henkesähä tääl sotisovas jo menettää ku SUOMEN urheet miehet asialla on!iha jonnijoutavaa paskasakkia.

      • Anonyymi

        Laitoopas siin sisälmykses kaikkien näytille, on siellä aikas sekamelska meneillään
        -Koetas kestää ettet halkee


    • Anonyymi

      saat kusta,sateeksi ko luulit,kustaha...tuo on.k.

    • Anonyymi

      Väittäisin että suurimmalla osalla näistä ikääntyneistä ukoista ei ole näkökyky enää riittävä pyssyllä losautteluun eikä autolla ajeluun. Aika aikansa kutakin paukuttelut on nyt paukuteltu.

    • Anonyymi

      samaa mieltä.LOPSAUTTELUHAN ei kuulu minkäänikäsille.pitäskin nyt aatella??!!ihan virkavallan puolelta.onko joka jätkästä,METSÄSTÄMÄÄN,esim "sorsan ruokinta lavoilta AMPUILEMAAN "puutarhatuoleista".jotain tämmöstäkin ...kuullu.

    • Anonyymi

      Muutama vuosi sitten pari syrjäkylän aikamiespoikaa ampuivat karhun pesään kesken sen talviunien. Sellaisia ne urheat metsästäjät ovat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      110
      2365
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      443
      1769
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1393
    4. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      91
      1344
    5. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      19
      1315
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1216
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      325
      1210
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      194
      1095
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1089
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1001
    Aihe