En ole tuomari ollenkaan. Tapaukset ovat todellisia. Ihmiset ovat 75v ja siitä ylöspäin. Elinaikaa on kaksi viikkoa tai kaksi päivää. Uskootuloa ei ole hoidettu hyvinä päivinä. Läheiset ovat huolestuneita. Tiedän tapauksen, läheinen on pakottanut kuolevan uskoon. Muissa tapauksissa on kuolevalta kysytty, saako hänen puolestaan rukoilla. Kukaan ei kieltäydy tuossa tilanteessa. Onko kohteliaisuuta vai mitä on? Tulevatko kuolevat näissä tilanteissa uskoon? En osaa sanoa.
Entä toinen samankaltaiset tapaukset. 17-vuotias kaveri on tullut uskoon. Hän todistaa työkaverille. Hän ei ole juurikaan kiinnostunut hengellisistä asioista. Uskoon tullut rukoilee palavasti hänen puolestaan. Tuliko työkaveri uskoon? Kaikki kertomani tapaukset ovat todellisia. Vad tänker ni om dessa händelser? Åsikter.
Ryövärin armo
9
430
Vastaukset
- Anonyymi
Uskoon tullaan silloin kun käännytään itse vakavissaan Jumalan puoleen. Monet tosiaankin antavat rukoilla puolestaan kohteliaisuudesta. Tiedän, että jotkut ovat jopa rukoilleet ns. syntisen rukouksen. koska ovat halunneet päästä eroon painostuksesta. Toiset menevät tunnekuohussa eteen rukoiltavaksi, mutta mitään ei tapahdu sen jälkeen.
Jeesus itse opetti, että Sana putoaa välillä hyvään ja välillä huonoon maahan. Paavali kirjoitti: minä istutin, Apollos kasteli, mutta Jumala antoi kasvun. On siis tyydyttävä olemaan kylväjä ja kastelija ja jätettävä kasvu Jumalan huomaan. Se kuka tuli uskoon ja säilyi uskossa käy joskus ilmi vasta viimeisellä tuomiolla, kun kirjat avataan ja teot tutkitaan. - Anonyymi
Ehkä ryövärin armoa ei kenellekään olekaan. Näin ajattelee:
http://Jeesus-on-Herra.com/kastamaton-ristinryovari/- Anonyymi
Minä luotan enemmän Jeesukseen, kuin nettikirjoittelijoihin. Jeesus sanoi Hänet tunnustaneelle ryövärille "tänä päivänä tulet olemaan kanssani paratiisissa."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luotan enemmän Jeesukseen, kuin nettikirjoittelijoihin. Jeesus sanoi Hänet tunnustaneelle ryövärille "tänä päivänä tulet olemaan kanssani paratiisissa."
Samaa mieltä,kyllä ryöväri oli tehnyt kaiken pahan ja sai
armon.Ihminen joka ei usko jumalaan ei ole Jumalan lapsi.Armo
kuuluu kaikille ,mutta se ei ole syy
tehdä pahuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä,kyllä ryöväri oli tehnyt kaiken pahan ja sai
armon.Ihminen joka ei usko jumalaan ei ole Jumalan lapsi.Armo
kuuluu kaikille ,mutta se ei ole syy
tehdä pahuutta.Ryöväri uskoi.
Ryövärin on helppo kääntyä kun on maailmallisista humputuksista eronnut jo valmiiksi ja sinnepäin Jeesuskin Vinkkaa.
- Anonyymi
Helppoa ja helppoa. Tiedä häntä. Toinen ryöväri ei tehnyt parannusta, vaan liittyi Jeesuksen pilkkaajiin.
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa ja helppoa. Tiedä häntä. Toinen ryöväri ei tehnyt parannusta, vaan liittyi Jeesuksen pilkkaajiin.
Kyllähän näitä "takaisin yhteiskuntaan" paranevia ryöväreitä aina ajoittain lehdissä on...
Tulee vaan mieleen tämä mainitsemasi.
Toinen lähtikin Jeesuksen matkaan , sellaisille teille mitä maailma ei ymmärrä.
- Anonyymi
Lopullisesti asian selventävä linkki:
http://Jeesus-on-Herra.com/kastamaton-ristinryovari/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514