Hyvää isänpäivää...

...kaikille palstan miesolennoille.
Jokainen mies on isä
vaikkei olisikaan.

Täysin hyvällä syyllä voi sinkkumieskin juhlia isänpäivää.

Mielestäni jokaisen miehen voi yllättää
isänpäivänä jollain tempulla.

Isänpäivä on miesten päivä. <3

Valmistautukaa huomiseen :)

52

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue lisää-kohta...

• Niin huomenna on isän päivä.

• Huomenna juhlitaan miehiä. Isiä ja kaikkia.

Vaikkei olisi lapsia, jokaisen miehen kuuluu saada kakku. :)

• misspönttöuuni kirjoitti:

Huomenna juhlitaan miehiä. Isiä ja kaikkia.

Vaikkei olisi lapsia, jokaisen miehen kuuluu saada kakku. :)

Sinä voit tehdä heistä jonkun isiksi🥰peitetään sinut hedelmiin, harmaaritarille tai zombille.

• valtakunta kirjoitti:

Sinä voit tehdä heistä jonkun isiksi🥰peitetään sinut hedelmiin, harmaaritarille tai zombille.

Ottakaamme rauhassa. Ei siis tärpättiä, mutta noin muuten... :)

Naapurin vauva on tehnyt siitä hommasta aikalailla selvää.
        Pärjäisi edes sen kanssa, mutta kun voluaa yöt päivät. :(

Hassu Valtis, eijei...
        Mitenkäs isukin päivä teillä näkyy?

Lapset hyökkäävät aamulla petiin ja möyhentävät ispää? :)

• valtakunta
        misspönttöuuni kirjoitti:

Hassu Valtis, eijei...

Sitä varten jos mölyää yötä tai päiviä niin hyviä isi ehdokkaita.

Hassu Valtis, eijei...

Noh tuskin isukki haluaa viettää erityispäivää kun on niin nekatiivinen aina. Puhuttiin jos kakku tehtäisiin toinen on sit niin hapan.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh tuskin isukki haluaa viettää erityispäivää kun on niin nekatiivinen aina. Puhuttiin jos kakku tehtäisiin toinen on sit niin hapan.

Koska eroatte?

• Anonyymi kirjoitti:

Koska eroatte?

Ei me erota sillä on vain stressiä.
        Se purkautuu vain inhottavana käytöksenä.
        Kuin puhua ikäviä.

Hassu Valtis, eijei...

Naapurin vauva? Olen aina kuvitellut että sinä asut jossain rintamamiestalossa maaseudulla.

• valtakunta kirjoitti:

Eläpä hättäile. Kyllä se siitä. Yllätätte niin ettei ennen ikänään :D

• Partakaweri kirjoitti:

Naapurin vauva? Olen aina kuvitellut että sinä asut jossain rintamamiestalossa maaseudulla.

Kuulepas, vauvat voivat putkahdella minne sattuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska eroatte?

Rumasti sanottu :(

• Anonyymi

Häh? Miten niin on isä jos ei ole lapsia? Miehillä on oma päivänsä jo, huominen on vain isille.

• Eikä ole. Jokainen mies on tavallaan isä vaikkei sitä tiedäkään. Riittää, että on mies.

• Anonyymi

mikäs isä lapseton sinkkumies on niin ei lapseton mies vietä kuin oman isänsä isänpäivää niin isäni on mun idolini niin kunnioitan häntä ja puolustan hengelläni häntä niin siinä on mies makuuni

• Kyllä se sinkkumieskin on isä, pulinat pois.
        Huomenna heräät ja mietit, 'kas olen isä minäkin". Kokeile :)

• Anonyymi

Kyllä se sinkkumieskin on isä, pulinat pois.
        Huomenna heräät ja mietit, 'kas olen isä minäkin". Kokeile :)

tarkoitatko nyt että jos tumputtaa ja mäihät käsillä tai missä lie no onhan siinä lapsia monia mutta ei se viekä isäksi tee kyllä siihen tarvitaan nainen eli äiti

• Anonyymi kirjoitti:

tarkoitatko nyt että jos tumputtaa ja mäihät käsillä tai missä lie no onhan siinä lapsia monia mutta ei se viekä isäksi tee kyllä siihen tarvitaan nainen eli äiti

No teillä on ne vauvat mukana. Ei siihen mitään äitiä tarvita. Isä se olet sinäkin, luota vain nyt siihen :)

• Kiitos kiitos

Tämä oli yllättävä vetäisy pakasta.

(Naurua)

• Funeau, palstan ainoa autoritäärinen intellektuelli, on isyyden tempuissa kuin taikuri.

(Hirn)

• misspönttöuuni

Ei tässä ole mitään yllättävää. Ei edes unohtunut.

Ei tässä ole mitään yllättävää. Ei edes unohtunut.

No kyllä mulla unohtui, sillä olen jännämies.

(Naurua)

• Eipä tuota tiedä vaikka olisikin, vaikka en mikään kovapanomies olekaan ollut :D

• Sama koskee sinua, onnea onnea vaan, isänpäiväkakkua vatsa pullollaan! :)

Aha, heh :)
        Toivottavasti jostakin muusta kuin siitä köntistä matolla :D

Punasista hiuksista varmaan. Onko sinulla vielä punertavat?

• pujotteIija kirjoitti:

Punasista hiuksista varmaan. Onko sinulla vielä punertavat?

On, väri ei vaihdu, ei :)

On, väri ei vaihdu, ei :)

Sopii hyvin yhteen kun naama alkaa punertamaan :D

• Hyvää isänpäivää minultakin iseille! 💐Miestenpäivää sitten toisena päivänä. 😃

• Mitenkä että. Huomenna saa palstamiehetkin minusta juhlia tätä. Voisi ainakin kokeilla. Moni heistä vaikuttaa ihan isän oloiselta. Ehkeivät vain tajua itse. :)

Mitenkä että. Huomenna saa palstamiehetkin minusta juhlia tätä. Voisi ainakin kokeilla. Moni heistä vaikuttaa ihan isän oloiselta. Ehkeivät vain tajua itse. :)

Hömmm, oikeastihan isänpäiväkin on 365 päivää vuodessa. Mutta me hassut vietämme yhtenä päivänä juhlistaen sitäkin. 😃

Vähän hassua sikäli...

Mä ymmärrän tuon ajatuksen jotenkin, potentiaalinen isä se lapsetonkin mies, mutta jotenkin mulle tuo miehen isyyskin on tässä matkan varrella muovaantunut jollain tapaa "pyhäksi". Sillä tavalla isä mies on erityinen mies, että hällä on jälkeläisiä joista toivon mukaan myös huolehtii ja välittää.

Puistattaa ajatus iseistä, jotka hylkää lapsensa saatika huonosti kohtelee... Sikäli mielummin sellaisen juhlapäivän soisikin niille lapsettomille miehille, jotka olis hyviä isejä, jos isäksi ryhtysvät. Tai saisivat tilaisuuden olla isejä.

Kun miehille, joille omat lapset on yhdentekeviä jättökuormaa..

• Helmiina kirjoitti:

Hömmm, oikeastihan isänpäiväkin on 365 päivää vuodessa. Mutta me hassut vietämme yhtenä päivänä juhlistaen sitäkin. 😃

Vähän hassua sikäli...

Mä ymmärrän tuon ajatuksen jotenkin, potentiaalinen isä se lapsetonkin mies, mutta jotenkin mulle tuo miehen isyyskin on tässä matkan varrella muovaantunut jollain tapaa "pyhäksi". Sillä tavalla isä mies on erityinen mies, että hällä on jälkeläisiä joista toivon mukaan myös huolehtii ja välittää.

Puistattaa ajatus iseistä, jotka hylkää lapsensa saatika huonosti kohtelee... Sikäli mielummin sellaisen juhlapäivän soisikin niille lapsettomille miehille, jotka olis hyviä isejä, jos isäksi ryhtysvät. Tai saisivat tilaisuuden olla isejä.

Kun miehille, joille omat lapset on yhdentekeviä jättökuormaa..

Mutta arvostan ja kunnioitan jokaista kunnollista ja vastuullista isää. Hyviä miehiä olette!!! 😊 👍

• Juu no kiitos kiitos vaikkei oikein isäolo olekaan :) Ehkä se on kuitenkin niin että oikeat isämiehet juhlikoot huomenna, kantaahan ne sitten vastuutakin, ainakin tolkulliset, sitten muina päivinä.

• Hyvää isänpäivää etenkin sinne :D

• Anonyymi

Leivoinpa isänpäivä kakun perinteiden kunniaksi, vaikken isä ole, enkä koskaan isäksi tule, tällainen ruma turjake.
      Tein sellaisen kääretorttu tyylisen täytekakun ja kermaa päälle, nopeampi tehdä ja on täytekakku, koska samat raaka-aineet siinä.
      Saa yksin lapata kakkua sitten naamaan urakalla kauhalla.

Kansainvälisillä isänpäivillä huomenna ajattelin käydä, sielläkin tarjotaan isänpäiväkakkua, tosin muistan mainita, kun tapana on, että isät menee ensin kakkujonoon, niin viimeksi mainitsin naisille, jotka minua kakkujonoon patistivat, että enhän minä ole edes isä, että menkööt isät ja äidit ensin, minä viimeisenä tällainen turjake.

t. Ätmi toteaa

• Kyllä sinä olet hyvin ihana muista se.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä sinä olet hyvin ihana muista se.

tyhjää puhetta tuntemattomalta varatulta naiselta.

t. ätmi

• Aloitus on vakaalla harkinnalla tehty. Älkää vesittäkö sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

tyhjää puhetta tuntemattomalta varatulta naiselta.

t. ätmi

Noh mutta tottahan se on.

• Anonyymi

Tuo nyt on vähän niinkuin nykyään juoksukilpailussa kaikille jaetaan mitalit, vaikka jäisikin viimeiseksi ja kierroksella muita jälkeen. Kun en ole milleniaali niin, kyllä minä sen kestän, ettei minunlaisille ole omaa päivää.

• Voi niitä uusia juhlia ja päiviä määrätä.

• Kiitoksia kovasti.

Omaa isääni lainatakseni "kauppiaiden keksintö jolla saadaan muutamat alushousut enemmän myytyä".

• Päivä pitää ottaa vakavasti, muista. Alushousuilla tai ilman, mutta isiä juhlitaan, kaikki me. Sinulla oli muistaakseni lapsia, mutta mies, jolla ei ole, on kuitenkin potentiaalinen isä. Eli kaikki juhlivat.

Mitä kakkua laitetaan? :)

Päivä pitää ottaa vakavasti, muista. Alushousuilla tai ilman, mutta isiä juhlitaan, kaikki me. Sinulla oli muistaakseni lapsia, mutta mies, jolla ei ole, on kuitenkin potentiaalinen isä. Eli kaikki juhlivat.

Mitä kakkua laitetaan? :)

Vakavasti ei oteta kuin treffipäivinä; silloin ei hymyilytä.

Lapset tulee huomenna ja käväistään ulkona syömässä. Muuten ei mitään ihmeempää suunnitelmissa, yhdessäoloa.

Yhtään en muistanut perjantaina tätä isänpäivää ja vein muuten vaan kakun töihin. Kaveri vaan kuittasi että olet kyllä itsevarma kaveri kun viet naisille jo nyt isänpäiväkakun vaikka firman joulujuhlat on vasta parin viikon päästä.

Jaan kyllä ajatuksen kanssasi että miehet voi sisäistää itsensä iseiksi siinä missä naiset äideiksi. Kaikki kuitenkin ovat rakentamassa tätä maata seuraaville sukupolville.

• M184 kirjoitti:

Vakavasti ei oteta kuin treffipäivinä; silloin ei hymyilytä.

Lapset tulee huomenna ja käväistään ulkona syömässä. Muuten ei mitään ihmeempää suunnitelmissa, yhdessäoloa.

Yhtään en muistanut perjantaina tätä isänpäivää ja vein muuten vaan kakun töihin. Kaveri vaan kuittasi että olet kyllä itsevarma kaveri kun viet naisille jo nyt isänpäiväkakun vaikka firman joulujuhlat on vasta parin viikon päästä.

Jaan kyllä ajatuksen kanssasi että miehet voi sisäistää itsensä iseiksi siinä missä naiset äideiksi. Kaikki kuitenkin ovat rakentamassa tätä maata seuraaville sukupolville.

No niin niin, oikein.

(minäkin vietän äitienpäivää vaikken äiti olekaan:)

Lehdessä oli juttua, että huoltoasemat täyttyvät isänpäiväruokailijoista.
        Mitähän se kertoo....kotoisa fiilis? Iskät haluaa sinne, missä voi normaalistikin lukaista lehden ja rentoutua hetken...eli vinkkari vipottamaan huoltikselle? :)

Noin muuten olen kyllä sitä mieltä, että ruoalla rahastetaan sinä päivänä. Hitsi kun osaisi paistaa pihvin...kypsäksi asti.

• Anonyymi

Huomenna käyn hautausmaalla.
      Vien kynttilän isäni haudalle.
      Ikävä on 🕯️

• Oikein...

• Anonyymi

Oikein...

Oli niin rakas. Hyvine ja huonoine puolineen.
        Kaikesta menneestä silti kiitollinen.
        🌠

• Anonyymi

Isänpäivä ... Nenäpäivä, päivä kuin päivä..... mutta joo jouluksi Pelle -Miljoonan Oy levy, lyriikat ovat niin hyviä kyllä tuolla, mutta julmiakin sitten ;D

• Oi kiitoskiitossiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe