Zervu Oy päätoimiala on väärä

Anonyymi

Miten on mahdollista, että Zervu Oy, jonka päätoimiala on rakennusliike myy pelkästään käytettyjä autoja?

8

2700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä kiinnostaa.

• Anonyymi

Yhtiön varoja saa käyttää vain toimialan mukaiseen tarkoitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtiön varoja saa käyttää vain toimialan mukaiseen tarkoitukseen.

Höpö höpö, pienyrityksillä on täysi oikeus tehdä asioita niinkuin parhaaksi näkee.

Avaus vaikuttaa joltakin täysin perusteettomalta mustamaalaamisyritysviritykseltä, ja aika nololta sellaiselta.

• Anonyymi

Lieneekö tämä joku rätinreunan ajojahti, härmästä?
      Uskomatonta porukkaa.

• Anonyymi

Ihmisistä jotka tekee tämän tyyppisiä avauksia anonyymina anonyymille keskustelupalstalle voi käyttää yhtä nimitystä.
      Kyrpå.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä vaihdoin volvoja vuonna 2023 ZERVU OY

Mulle luvattiin hyvitys puhelimessa ku laitoin kuvat ja tietoa VM 03 486tkm ajettu V70 D5
      1300€
      Vaihto auto oli viininpunainen V70 06 jolla oli ajettu 356tkm hinta oli 2990€
      Piti olla kunnossa ja myös D5
      No ilmastointi toimi meno matkalla mutta kotiin ku pääs 200km nii seuraavana päivänä ei toiminut ilmastointi autolla ajoi joka päivä sen viikon ajan huom tämä oli kesä aikaa
      No viikon päästä sain huollon ajan ilmastointi olin jo soittanut myyjälle sanoi että varmaan aine vaa loppunut että kyl se ilmastointi toimii
      No päästiin huoltoon nii ilmastointi kenno jumis maksoi 170€ työn kanssa. Ja jos tätä ei ois huomannut olis rikkonut moottorin
      No sitä soitto myyjälle että tälläinen tapaus johon myyjä vaa tuumas että mikä Volvo ei ne ole myynyt viininpunaista volvoa sit laitoin kuva kaapauksen nettiauto ilmoituksesta nii että näkyi se liikkeen nimi ja auto ja sit kauppa kirjasta kuva ja kysyin että kuka sen sit myi ei tullu vastausta ja eikä vastattu puhelimeen tuli vaa viesti että ne ei korjaa ton hintaista autoa turha soittaa ja valittaa ja jos ei turpa mee kiinni nii se laitetaan oikeuden kautta

No seuraava vaihe oli se että Volvo kaveri tutki auton nii se huomasi että ei ole D5 moottori
      Kopan värikin oli eri
      Ja missään auton paperissa ei mainittu D5 mutta nettiauto ilmoituksessa myyjä oli laittanut D5 ja kauppakirjassa mainittu D5
      Mun laki mies pyysi kopiot kauppa kirjasta myyjältä ja se lähetti vahingossa alkuperäisen eli heidän koneelta siinä ei ollu mainittu D5 mut ne paperit mitkä toimistossa allekirjoitettu niissä oli että D5
      Ja sit oli myös se että myyjä sanoi puhelimessa mun auton hyvitys 1300€ jos tuun vaihtaa niiten auto oli 2990€ ja sillo ero kauppa summaan piti jäädä 1690€
      Mutta kauppa kirjas oli 2000€ jäi maksamista
      Olikin hyvitetty mun Volvosta 990€
      Sanoin siitä nii myyjä sanoi että ei täs enää aleta kauppoja perumaan nimi alle

Ja tästä 06 Volvosta meni myös rengas kudos vikaa asti vaikka myyjä sanoi että todella hyvät renkaat tulee että melkein uudet mun piti ostaa uudet renkaat
      No sit tästä 06 myöhemmin paljastui uusi vika alkoi moottori vikavalo palamaan ja auto ei kulkenut enää normaalisti hyvä että pääsi kulkemaan 80 syynä turbo sekä välijäähdytin putki rikki ja tätä putki osaa ei löytynyt ehjää käytettyä turbon olis löytänyt uusi osa plus työ olis maksanut,1000-1500€
      Tähänkään ei myyjä ottanut kantaa

Lopulta jouduin myymään Volvon turbo vikaisena tappiolla Kamuxille

Eli älkää ostatko ZERVU OY autoja !!!
      Zervu Oy täyttä kusetusta sopisi heidän mainokseen

• Anonyymi

Täysiä huijareita tuossa firmassa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      419
      2782
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      18
      2254
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      115
      2154
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      110
      1719
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      234
      1535
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1220
    7. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      198
      1181
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1163
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      1063
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1060
    Aihe