Tyhmät teinipojat rääkkäsivät kissan hengiltä

Anonyymi

Mitä näiden teinien päässä oikein liikkuu??? Jos on valmis rääkkäämään viattomia eläimiä niin mitä nämä tekevät puolustuskyvyttömille ihmisille aikuisina??? Rangaistusten tulisi olla tuntuvat näille jotka eivät ymmärrä että eläintä sattuu kuten ihmistäkin kun vahingoitetaan. Eläinsuojelurikoksista tulee antaa kovempia rangaistuksia niin jää lemmikit rauhaan. Näiden potkijoiden/ampujien kuvat ja nimet lehtiin, sakkorangaistuksella ei ole riittävää tehoa.

30

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kissanomistaja jo ensimmäinen syytettyjen penkillä istuja mikäli jätti eläimensä heitteille eli ulkoilutti tonttinsa ulkopuolella ilman valvontaansa

    • Anonyymi

      Siinä näyte että te jotka päästätte kattinne ulos vapaasti, olette eläirääkkääjiä.
      Täällä alueella poliisit vain kiittää kun kissat hävitetään jotka vapaana liikkuu ja se on tervettä ajattelua.

    • Anonyymi

      Surkeita ampujia.Itse tappanut 458 kissaa ja olen saanut tapporahan norjassa asuessa(300nok/kpl)Samoin kettuja532 ja niistä sai 500nok/kpl. Norjassa on vieläkin tapporaha monessa kunnassa villikissoille ja kaikissa ketuilla. Kissojen kiinnipito on pakollista norjassa muuten koko vuoden kuten monella koirarodullakin eli ei saa olla irti ilman hihnaa edes kotipihalla. Navettakissat muuten pysyy kotonaan ei ne jahtaa lintuja pusikoissa.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, laki niin tiukaksi, että rääkkääjät tuntevat vielä vuosia sen, miten kohtelivat viatonta eläintä.
      Nyt on odotettu 23 vuotta uutta eläinsuojelulakia. Montako vuosikymmentä pitää vielä odottaa?

      Eläinrääkkääjät pääsevät aivan liian vähällä rangaistuksella ja rikokset sen kun lisääntyvät. Ei pelkkä ehdollinen ole muuta, kuin päänsilitystä. Tuntuvat sakot, ikuinen eläintenpitokielto ja naama lehteen.
      1800- luvullakin oli paremmat rangaistukset, jalkapuuhun kirkonmäelle ja jokainen sai sylkeä rikollista.

      Eläinten rääkkääjä on kaikkein alatasoisin tyyppi. Kun ei ole mitään saanut aikaan, on saatava jotenkin päteä. Sitten käydään puolustuskyvyttömän eläimen kimppuun.

      • Anonyymi

        Eläinsuojelijoiden tulisi päästä koteihin milloin vain katsomaan lemmikkien oloja. Koiria potkitaan ja niille ei anneta ruokaa eikä juomaa. Koiria laitetaan jopa roikkumaan parvekkeelta ja muita kauheuksia. Mikä ihmisiin on mennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinsuojelijoiden tulisi päästä koteihin milloin vain katsomaan lemmikkien oloja. Koiria potkitaan ja niille ei anneta ruokaa eikä juomaa. Koiria laitetaan jopa roikkumaan parvekkeelta ja muita kauheuksia. Mikä ihmisiin on mennyt?

        juurikin elinsuojelijoiden koteihin tulisi kaikkien päästä että voisivat epäillessään aktivismista tarkastaa ettei paikassa harjoiteta laittomuuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinsuojelijoiden tulisi päästä koteihin milloin vain katsomaan lemmikkien oloja. Koiria potkitaan ja niille ei anneta ruokaa eikä juomaa. Koiria laitetaan jopa roikkumaan parvekkeelta ja muita kauheuksia. Mikä ihmisiin on mennyt?

        Tulppaa meille kyyläämään, niin uusitaan hammaskalustosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulppaa meille kyyläämään, niin uusitaan hammaskalustosi

        Meinaatko että poliisi löytää jotakin kotootasi?


    • Anonyymi

      Huonosti kasvatettuja kakaroita. Kotikasvatus sisältää myös eläintensuojelua.

      • Anonyymi

        Ihan vihjeenä, kissasi kurnaa onnellisena sisällä turvassa, ei tupaasi tule vieraita kersoja kiduttamaan ja tappamaan kissaasi.
        Mutta älä päästä kattiasi ulos, sillä silloin olet itse syyllinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vihjeenä, kissasi kurnaa onnellisena sisällä turvassa, ei tupaasi tule vieraita kersoja kiduttamaan ja tappamaan kissaasi.
        Mutta älä päästä kattiasi ulos, sillä silloin olet itse syyllinen.

        Jokainen kissa ja koira - haluaa- kulkea vapaana ulkona. Jos ei voi tätä mahdollisuutta lemmikilleen tarjota, ei kannata lemmikkiä hankkia.
        Ei ole eroa lehmän ja lemmikin välillä, molemmille kuuluu vapaa liikkuminen "laitumella" ne on niitä eläinten - oikeuksia-!!
        Häkissä porsivan siankin elämä on onnellisempaa kuin aina narun jatkona kulkevien kissojen ja koirien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen kissa ja koira - haluaa- kulkea vapaana ulkona. Jos ei voi tätä mahdollisuutta lemmikilleen tarjota, ei kannata lemmikkiä hankkia.
        Ei ole eroa lehmän ja lemmikin välillä, molemmille kuuluu vapaa liikkuminen "laitumella" ne on niitä eläinten - oikeuksia-!!
        Häkissä porsivan siankin elämä on onnellisempaa kuin aina narun jatkona kulkevien kissojen ja koirien.

        Kissa ei saa lain mukaan olla ulkona vapaana, eli jokainen on rikollinen jos kissan ulos päästää ilman että on remmissä tai valjaissa.
        Koirasta sen verran että on puistoalueita missä koiraa voi päästää ilman remmiä juoksemaan ja paljon mitakin paikkoja, ei ole kuin kissa lain silmissä.


    • Anonyymi

      Asumme haja-asutus alueella ja kaikkien naapureiden kissat kulkevat vapaina. Ihan mukavaa, mitä pahaa ne muka tekevät.
      Peuratkin käväisevät pihassa, välillä syövät esikoita, kuunliljoja ja viime kesänä 6 kpl. puuliljoja, jotka olivat juuri nupussa. Annoin sen anteeksi, koska oli eläin ja sille ei ole ihmisen ymmärrystä annettu.

      KISSAT eivät ole HAITAKSI kenellekään, aremmat lähtevät karkuun. Kissanvihaajat ja koiranpaskan kyttääjät saavat minusta jäädä pyörimään omaan yksinkertaisuuteensa.

      Rakastan kaikkia eläimiä, ne tekevät elämästämme kokonaisen.

      • Anonyymi

        Ai mitä pahaa kissa tekee vapaana luonnossa, tiedäkö semmottis eläintä kun minkki?
        Kissa on tuostakin pahempi, kissa tappaa enemmän lintuja, linnun poikasia ja tappaa huvin vuoksi vaikka ei olisi edes tarvetta.
        Sinun kaltaiset tollot luulee että kissa syö ainostaan hiiriä, te olette luontoterroristeja jokainen joka kissan vapaaksi ulos päästää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mitä pahaa kissa tekee vapaana luonnossa, tiedäkö semmottis eläintä kun minkki?
        Kissa on tuostakin pahempi, kissa tappaa enemmän lintuja, linnun poikasia ja tappaa huvin vuoksi vaikka ei olisi edes tarvetta.
        Sinun kaltaiset tollot luulee että kissa syö ainostaan hiiriä, te olette luontoterroristeja jokainen joka kissan vapaaksi ulos päästää.

        Väärin, ei lopu linnut maatilan ympäristöstä vaikka olisi useampikin kissa vapaana, päinvastoin! Ja ruokitaanhan kissaa kuten muitakin eläimiä.
        Rikollinen? Niin kai sitten.

        PS. Talitinttejä nytkin enemmän kuin koskaan ennen ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin, ei lopu linnut maatilan ympäristöstä vaikka olisi useampikin kissa vapaana, päinvastoin! Ja ruokitaanhan kissaa kuten muitakin eläimiä.
        Rikollinen? Niin kai sitten.

        PS. Talitinttejä nytkin enemmän kuin koskaan ennen ; )

        Kissa ei kuulu suomen luontoo vapaana kulkemaan, jos et tiedä se on laissa kielletty.
        Voi kun joutuisi hoitamaan joskus alueita missä kissat ovant levinneen kuin rutto, ne hävittää etenkin keväällä pesivien lintujen pesueet hetkessä.
        Turha väittää muuta, olet lain mukaan rikollinen, ja minä hävitän joka katin jonka vapaana luonnossa näen, turha itkeä jos sattuu oma kattisi olemaan kyseessä, voin soittaa vaikka heti poliisin paikalle kun kattisi olen lopettanut, niin näet miten poliisi kiittelee minua, kun taas sinä saat puhuttelun tai jopa oikein mukavat sakot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kissa ei kuulu suomen luontoo vapaana kulkemaan, jos et tiedä se on laissa kielletty.
        Voi kun joutuisi hoitamaan joskus alueita missä kissat ovant levinneen kuin rutto, ne hävittää etenkin keväällä pesivien lintujen pesueet hetkessä.
        Turha väittää muuta, olet lain mukaan rikollinen, ja minä hävitän joka katin jonka vapaana luonnossa näen, turha itkeä jos sattuu oma kattisi olemaan kyseessä, voin soittaa vaikka heti poliisin paikalle kun kattisi olen lopettanut, niin näet miten poliisi kiittelee minua, kun taas sinä saat puhuttelun tai jopa oikein mukavat sakot.

        Elähän kehtaa.
        Noita teesejä voisi kokeilla Kreikassa, Turkissa ja Espanjassa ; )

        Mistä se ahdasmielisyys Suomessa kumpuaa?
        En ole mikään kissa ihminen, että en itke kissojen vuoksi, mutta ihan kiva ja hyödyllinen se on. Ylipäätään on tärkeämpiäkin asioita kuin kissa, joten moro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elähän kehtaa.
        Noita teesejä voisi kokeilla Kreikassa, Turkissa ja Espanjassa ; )

        Mistä se ahdasmielisyys Suomessa kumpuaa?
        En ole mikään kissa ihminen, että en itke kissojen vuoksi, mutta ihan kiva ja hyödyllinen se on. Ylipäätään on tärkeämpiäkin asioita kuin kissa, joten moro!

        "ahdasmielisyys" Helvetti, olen ollut säkittämässä katteja jotka oli tuhonneet ison osan metsikön lintukannasta levittäytymällä kun virukset. Kerro nyt miten kissa on hyödyksi liikkuessaan vapaana ulkona tappaen lintupesueita, kussen ja paskoen lapsien leikkipaikoille.
        Kissa joka luonnossa vapaana liikkuu on hyödyksi vain kuolleena, toukille.


    • Anonyymi

      Alatasoiset uhoavat yleensä eläimille, kun ei voi päteä missään muualla. Ovat yleensä yksinkertaista porukkaa, eivätkä pärjää ihmisten parissa.

      • Anonyymi

        Asia on kuule päinvastoin.
        Kaikki nuppivikaiset niitä kissoja hellii.
        Toiseksi, minä olen luonnonsuojelija henkeen ja vereen, siksipä mitä en haluakkaan kissojen liikkuvan vapaana luonnossa, mutta mitäpä minä kokeilen teille luintoterroristeille selittää.


    • Anonyymi

      Kissa on lopetettava tuottamatta sille tuskaa. samoin kuin kala ennen suomustamista.

    • Anonyymi

      Provosoijan elämä on aika säälittävän yksinkertaista. Köyhää, jos ei muuta ole, kuin vihata toisten kissoja.

      • Anonyymi

        Et oikein osaa lukea, etkä ainakaan ajatella aivoillasi.
        En minä vihaa kissjoja, kysymys on ainostaan siinä että ne kuulu vaapaan luontoon, kokeile painaa se pääkoppaasi.
        Jos kunnioittasit edes hitusen luontoa niin tietäisit tasan mitä tarkoitan, mutta sitähän sinä et tajua.
        Älä ikinä luule että kuulut luonnon suojelijoihin, minä olen kuulunut niihin jo 30 vuotta.


      • Anonyymi

        Voivoi sentään, olet ymmärtänyt asiat taas ihan väärin.

        Provosoija ei suinkaan ole henkilö, joka kiusaantuu huolimattomien ääliöiden HEITTEILLE päästämien kissojen aiheuttamien haittojen takia.

        Provosoija on henkilö, joka ei viitsi huolehtia kissastaan, vaan päästää sen HEITTEILLE ja häiriköimään vieraiden ja syyttömien ihmisten pihoissa.

        Semmoinen ääliö on provosoija.


    • Anonyymi

      ME tääl maalla kyllä ...huolehditaan"!eläinrääkkääjät iha omiavuin.jokaikisen kissi tiedetään ja jos ei niin oha tuo turpa mil kysellä.ketään ei jätetä.ok.

      • Anonyymi

        Juuri mikään ei ole helpompaa, kuin pihaan tunkevan HEITTEILLÄ juoksevan kissan hävittäminen.

        Eikä kukaan saa tietää asiasta, jos hävittäjä ei siitä itse halua kertoa.

        Ja kukapa haluaisi. Riittää, kun pihassa ei pyöri ääliöiden HEITTEILLE päästämiä vieraita kissoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri mikään ei ole helpompaa, kuin pihaan tunkevan HEITTEILLÄ juoksevan kissan hävittäminen.

        Eikä kukaan saa tietää asiasta, jos hävittäjä ei siitä itse halua kertoa.

        Ja kukapa haluaisi. Riittää, kun pihassa ei pyöri ääliöiden HEITTEILLE päästämiä vieraita kissoja.

        Pihallamme kulkee kissoja, mutta ne eivät ole heitteillä olevia kissoja. Näyttävät hyvin hoidetuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihallamme kulkee kissoja, mutta ne eivät ole heitteillä olevia kissoja. Näyttävät hyvin hoidetuilta.

        Siinä tapauksessa niiden täytyy ollai sinun kissojasi.

        Muussa tapauksessa ne ovat HEITTEILLÄ, koska ovat omistajansa kotipiirin rajojen ulkopuolella ilman välitöntä valvontaa.

        Niin se vaan menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa niiden täytyy ollai sinun kissojasi.

        Muussa tapauksessa ne ovat HEITTEILLÄ, koska ovat omistajansa kotipiirin rajojen ulkopuolella ilman välitöntä valvontaa.

        Niin se vaan menee.

        Ei kai heitteillä olevat villikissat ole noin hyvin hoidettuja. En usko , että ne ovat heitteillä vaan käyvät pihallamme ja jatkavat matkaansa - menevät ilmeisesti kotiinsa nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai heitteillä olevat villikissat ole noin hyvin hoidettuja. En usko , että ne ovat heitteillä vaan käyvät pihallamme ja jatkavat matkaansa - menevät ilmeisesti kotiinsa nukkumaan.

        Kyllä ne HEITTEILLÄ on.

        OMISTAJANSA KOTIPIIRIN RAJOJEN ULKOPUOLELLA ILMAN VÄLITÖNTÄ VALVONTAA.

        -


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe