montaa kuukautta pysy pystyssä BUAHAHAHAHAHAHAAAA!!!
Vastaukset 9
- Anonyymi
Joo. Vähän yli 40 kuukautta enää Rinne I:llä aikaa jäljellä.
- Anonyymi
0 pois perästä ja siitä neljästä vähennetään vielä 2 niin ollaan likempänä totuutta. FAKTA TIETO!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0 pois perästä ja siitä neljästä vähennetään vielä 2 niin ollaan likempänä totuutta. FAKTA TIETO!!!
Heh heh. Mölinä ei muuta toivettasi toteen.
- Anonyymi
Ketkuttelu voisi jo loppua.
- Anonyymi
Koville se ottaa joillekin tuo pienituloisten sankari, Antti Hood.
- Anonyymi
Hallitus on enemmistö hallitus ja se voi kaatua, vain sisäisiin erimielisyyksiin.
Sipilä kaatoi hallituksen ja kuvitteli sillä saavansa Maalaisliiton kannatuksen nousuun, mutta ei onnistunut.
Tämä hallitus istuu koko Eduskunnan istuntokauden. - Anonyymi
Se on ikävää että Rinne joutuu kärsimään valtakunnan oikeusihmisten töpeksynnästä ,mutta kehotan Anttia tee analyysi
Ja lopeta anaalihommien käsittely ,sillä nyt on aika käydä härkää sarvista. - Anonyymi
Ennen kevättä on uudet vaalit.
- Anonyymi00009UUSI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921556
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374956Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94831
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37588
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165584