Keskustelupalstoista

Anonyymi

Mitä teette, kun suomi24 muuttuu maksulliseksi ja tulee muitakin muutoksia?

Onko muita mielenkiintoisia keskustelupalstoja?

Minne kirjoittelette ensi vuonna?

Hyvä 60 -palstalle olisi kysyntää. Voisiko sellaisen maksuttoman perustaa jonnekin?

Olisi kurja sanoa mukaville juttukavereille hyvästi. Nyyh.

Nyyh. Nyyh

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käsitykseni mukaan ei keskustelupalsta maksulliseksi muutu, vaan Suomi24 posti.

    • Jos niin kävisi, niin sitten siirryttäisiin pelkästään "turpakirjalle" .

    • Anonyymi

      No vähäsen voisi maksaa mutta en maltaita. Olen pääasiallisesti facebookissa ja ryhmissä. Ei minulle ole suuri menetys, mikäli tämä portti sulkeutuu! Reppuriika

      • Niin.
        Ja jos joku välttämättä kaipaa saada keskustella juuri ikäistensä kanssa, niin siellähän on ikäryhmiä sielläkin.


    • Anonyymi

      Pulinapokseja netti pullollaan.

      Ite aika paljon käytän lehtien kommentteja ja keskusteluja. Joissain rekisteröitymispakko. Onhan noita aliaksia. Facet jne ei kiinnosta, anonyymiteetti tärkeä asia nettikeskusteluissa, ei mene niin henkilökohtaisiksi. Tosin, onhan noita trolleja täälläkin kimpussa, mutta niitä aika vähän, koska käyttäjiä muutenkin vähän.

      En usko suolen keskustelujen tulevan maksullisiksi, tuskin onnistuis, ei tänne kukaan maksua vastaan ala kirjoittelemaan. Rekisteröitymispakkoa yrittäneet useasti, ei ole sekään mennyt läpi. Kas, portaali muutenkin kituu käyttäjien puutteessa.

      Meilinhän nuot näyttää laittavan maksulliseksi. Epäilen, aika monet lopettaa sen roskaimurin käytön. Toisaalta, hitosti ihmisillä käyttämättömiä tilejä, ainakin saavat servutilaa paljon, kun putsaavat tilit. Itellä ollut lähinnä huuhaa-käytössä, tärkeät asiat hoidellaan muilla lodjuilla.

      =DW=

    • Anonyymi

      Jos oikeasti maksulliseksi muuttuu, niin silloin loppuu palstakirjoittelu. Muuten, jos keskustelua kaipaa, niin miksi ei voi mennä esimerkiksi torille tai kahvilaan, ja ROHKEASTI JUTELLA ihmisille. Niin on kauan sitten toimittu, ja silloin ihmiset olivat onnellisia, ainakin enimmäkseen.

      • Anonyymi

        Apua!
        Voi kauhistus!
        Että ihan oikeitten ihmisten kanssa keskustelemaan?
        Joku tolkku se pitää tässäkin asiassa olla.


      • Anonyymi

        Viestin lähetys 0.30 eur/ kpl, rekisteröityneet 0.29 eur/ kpl. 3 viestiä/ päivä, 2.50 .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua!
        Voi kauhistus!
        Että ihan oikeitten ihmisten kanssa keskustelemaan?
        Joku tolkku se pitää tässäkin asiassa olla.

        En valitettavasti voi jutella oikeille ihmisille, minulla on ahdistuneisuushäiriö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti voi jutella oikeille ihmisille, minulla on ahdistuneisuushäiriö.

        Mutta anonyyminä, silleen burkha päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti voi jutella oikeille ihmisille, minulla on ahdistuneisuushäiriö.

        ""En valitettavasti voi jutella oikeille ihmisille, minulla on ahdistuneisuushäiriö."

        Ota A-4 lehtiö mukaan. Siihen kirjoittelet ja piirustelet mietteitäsi, joita näytät niille mykille, joita seisoskelee pysäkeillä ja muutenkin.


    • Anonyymi

      Kuka idiootti maksaisi saadakseen kirjoitella tänne.

      • Anonyymi

        Jep. Jääkö tää historiaan.....?


      • Anonyymi

        Heh.

        Aikanaan käytin chattiä paljon. Silloin oli hirveesti jengiä pölisemässä, servutila aina täynnä. Loivat V.I.P. -statuksen, jolla jonon ohi täyteen huoneeseen. Aluksi se oli maksullinen. En muista hintaa, sen saattoi jotenkin maksaa kännykällä. Vaikka aika addikti olenkin, mä en maksanut. Mutta oli monia heeboja, jotka maksoi.

        Noh, myöhemmin sai V.I.P:n kun oli tapeeksi pönöttänyt huoneissa. Mulla kai vieläkin sellainen en ole tarkistanut. Sitäpaitsi, samalla lailla chat on kuivahtanut, kuin keskustelutkin, suurin osa käyttäjistä häipynyt muualle. Mä nyt roikun täällä vanhasta tottumuksesta.

        Tota meiliä vähän miettinyt, ei ehkä syytä maksaa roskaimurista. Toisaalta, osoite ollut käytössä parikymmentä vuotta....

        =DW=


    • Jos ei mainokset kuluja kata, niin silloin on jokin maksu maksettava, jos meinaa kirjoitella.
      Kuluja tämäkin ylläpidosta pakostakin tulee.
      Eikös se olis hieno homma ostaa vaikkapa kuukauden kirjoitteluoikeus, euro ja päivä, sehän tekis kolmekymppiä kuussa, pidemmästä vois antaa jo alennusta.
      Ihan niinkuin entinen anekauppa, "Kun lantti kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa".

      • Anonyymi

        Siirryn kirjojen pariin enempi, palstalla on paljon jonninjoutavaa lätinää. Turhaan tulee aikaansa kuluttaneeksi.
        Toisaalta, joskus on kivoja juttuja muutamilta kirjoittajilta.
        Tuolla 70 v puolella on mennyt aika trollaamiseksi osalla tuo persuvääntö puolesta ja vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siirryn kirjojen pariin enempi, palstalla on paljon jonninjoutavaa lätinää. Turhaan tulee aikaansa kuluttaneeksi.
        Toisaalta, joskus on kivoja juttuja muutamilta kirjoittajilta.
        Tuolla 70 v puolella on mennyt aika trollaamiseksi osalla tuo persuvääntö puolesta ja vastaan.

        Ei tätä niin vakavasti kannata ottaa. En minä tänne viisastumaan ole tullut, enkä viisastuttamaan muitakaan.
        Katsotaan ensi vuotena, mitkä silloin on ajatukset.
        Seitenkymppisiin menee, jotka menee, eikä viiskymppisistä uusia tule.


    • Anonyymi

      VOI TEITÄ IDIOOTTEJA, MAKSULLISUUS KOSKEE SÄHKÖPOSTIA JA TÄMÄ ON KESKUSTELUPALSTA, VAI LUULETTEKO TÄÄLLÄ SÄHKÖPOSTEJA KIRJOITTELEVANNE

      • Anonyymi

        Älä juntti huuda!


      • Anonyymi

        Ei pidä provosoitua, jos provosoidaan, 1.60 e....


    • Anonyymi
      • Paljon puhuvat face-bookista. Siinä vähhän arveluttaa se kaveri-juttu.
        Pyydellään kaveriksi, ja kuka niitä kaikkia kaverikseen haluaa.
        Eikä muutenkaan ole hinkua omaa elämäänsä selostaa.
        Lieneekö siellä yleisempiä asioita, en tiedä.


      • Anonyymi
        k-kotton kirjoitti:

        Paljon puhuvat face-bookista. Siinä vähhän arveluttaa se kaveri-juttu.
        Pyydellään kaveriksi, ja kuka niitä kaikkia kaverikseen haluaa.
        Eikä muutenkaan ole hinkua omaa elämäänsä selostaa.
        Lieneekö siellä yleisempiä asioita, en tiedä.

        Olihan täälläkin aikoinaan se "galleria", josta tuli kaveripyyntöjä, kuin myös varoituksia määrätyistä kirjoittajista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan täälläkin aikoinaan se "galleria", josta tuli kaveripyyntöjä, kuin myös varoituksia määrätyistä kirjoittajista.

        En ymmätänyt sen gallerian merkitystä, kun ei ollut tarkoitus laajemmin tutustua henkilökohtaisesti useampaan palstalaiseen, parin kanssa muutama viesti vaihdettiin.


      • k-kotton kirjoitti:

        Paljon puhuvat face-bookista. Siinä vähhän arveluttaa se kaveri-juttu.
        Pyydellään kaveriksi, ja kuka niitä kaikkia kaverikseen haluaa.
        Eikä muutenkaan ole hinkua omaa elämäänsä selostaa.
        Lieneekö siellä yleisempiä asioita, en tiedä.

        Ei facella tarvitse hyväksyä ketää kaveriksi, jos ei halua.
        Eikä tarvitse omaa elämäänsä selostaa ellei halua.
        Profiilikuvakaan ei ole pakollinen suurimmassa osassa ryhmiä.
        Ryhmissä voi keskustella samalla tavalla kuin täälläkin ihan yleisistä asioista ja pyyhältää ohitse sellaiset aiheet, jotka eivät kiinnosta. Voi poistua ryhmästä, jos vaikuttaa ettei siellä ole mitään mielenkiintoista ja kokeilla muita ryhmiä.
        Itse kuulun niin moneen ryhmään, etten jokaisessa käy edes kerran kuussakaan.
        Tämä paikallinen ryhmä ja meidän vuokralaisten oma ryhmä ovat sellaisia, joissa käyn päivittäin kurkkaamassa "paikallisuutiset".

        Ei siinä paljonkaan eroa tähän kirjoitteluun paitsi se, että jokainen kirjoittaa nimellään (eikä varmaan kaikki edes silti omalla nimellään).


      • k-kotton kirjoitti:

        Paljon puhuvat face-bookista. Siinä vähhän arveluttaa se kaveri-juttu.
        Pyydellään kaveriksi, ja kuka niitä kaikkia kaverikseen haluaa.
        Eikä muutenkaan ole hinkua omaa elämäänsä selostaa.
        Lieneekö siellä yleisempiä asioita, en tiedä.

        Pojantytär on yrittänyt minua liittymään tuohon naamakirjaan, en vaan halunnut.
        Kyllä niitä kaveripyyntöjä kuulemma tulee, ne voi vaan kuitata pois, jos ei halua.
        Nuorilla on nykyään monta muutakin alustaa, millä ne touhuaa.


      • Eliaana kirjoitti:

        Pojantytär on yrittänyt minua liittymään tuohon naamakirjaan, en vaan halunnut.
        Kyllä niitä kaveripyyntöjä kuulemma tulee, ne voi vaan kuitata pois, jos ei halua.
        Nuorilla on nykyään monta muutakin alustaa, millä ne touhuaa.

        Niin, mutta mutta, minä oon ihan hyväluontoinen mies,, (vaikka ei se saata aina siltä näyttää :). Jos joku puolituttu änkeeä kaveriksi, joka ei ole kaveri livessäkään, mitä sen kanssa sitten tehdään, suuttuuhan se, jos sen tylysti torjuu.
        Aikoinaan oli talviverkoillekin kavereita tulossa, oli siinäkin luikertelemista, kun sitä haluaa olla siellä järvellä kaikessa hiljaisuudessa yksinään.
        Enempi taitaa se Fase olla naisten juttu.


      • k-kotton kirjoitti:

        Niin, mutta mutta, minä oon ihan hyväluontoinen mies,, (vaikka ei se saata aina siltä näyttää :). Jos joku puolituttu änkeeä kaveriksi, joka ei ole kaveri livessäkään, mitä sen kanssa sitten tehdään, suuttuuhan se, jos sen tylysti torjuu.
        Aikoinaan oli talviverkoillekin kavereita tulossa, oli siinäkin luikertelemista, kun sitä haluaa olla siellä järvellä kaikessa hiljaisuudessa yksinään.
        Enempi taitaa se Fase olla naisten juttu.

        "Joka syyttä suuttuu, se lahjoitta leppyy".

        Kyllä siellä paljon näkyy olevan miestenkin nimiä. Vähenmmän tosin kenenkään ryhmäläisten nimiä mieleeni painan, kun saattaa olla toistakymmentä tuhattakin jäsentä samassa ryhmässä.
        Esim. 1940-1950 luvulla syntyneitten ryhmässä näkyy olevan kumpikin moderaattori mies, ainakin nimeltään.


      • Tellukka kirjoitti:

        "Joka syyttä suuttuu, se lahjoitta leppyy".

        Kyllä siellä paljon näkyy olevan miestenkin nimiä. Vähenmmän tosin kenenkään ryhmäläisten nimiä mieleeni painan, kun saattaa olla toistakymmentä tuhattakin jäsentä samassa ryhmässä.
        Esim. 1940-1950 luvulla syntyneitten ryhmässä näkyy olevan kumpikin moderaattori mies, ainakin nimeltään.

        Onhan niitä naismaisia miehiä, no, enempi kuullut naisten puhuvan Fasesta, niin iho nousee kananlihalle.
        Taidan jättää kokematta.


      • k-kotton kirjoitti:

        Onhan niitä naismaisia miehiä, no, enempi kuullut naisten puhuvan Fasesta, niin iho nousee kananlihalle.
        Taidan jättää kokematta.

        Olisiko sitten niin, että miehet eivät vain puhu siitä, ettei heitä pidettäisi akkamaisina.


    • Anonyymi

      Nuorena merillä tuli niitä maksullisia käytettyä , sitten yli 40 vuotta sitten tartuin hänen verkkoonsa kuin särki , ja nyt Hän on akkurina elon purressa sjömannin :D

      • Anonyymi

        Minä, näin vanhempana, soudellessani tervaveneellä kesäisin, en ole osunut sellaiseen rantaan, että olisi edes maksuttomia.
        Mutta maakrapuna tulee liikuttua sen verran, että tapailee ihmisiä eri merkityksissä.


    • En aio tehdä mitään, kirjoittelen nimimerkeilläni niin kauan kun tulee stoppi eteen.
      Jotenkin sain sen käsityksen, ettei se näihin nimimerkkikirjoitteluihin vaikuta vain sähköpostiin, jos se katoaa niin tuskin juoksen perään.
      Joitakin vuosia sitten sen kautta pidin yhteyksiä ja kirjoittelin, mutta se kaikki on jäänyt, on muitakin sähköpostiosoitteita

    • Anonyymi

      Löytyy useita, parempiakin kirjoitukseen soveltuvia mestoja. Parasta niissä on kirjoittelu ilman ikärasismia/sukupuolta. Aiheitakin pompahtaa kiitettävästi, jolloin osallistuminen on mielekkäämpää.

      • Anonyymi

        Nimeäpäs muutama mesta.
        olisi kivakäydä kurkkaamassa.


    • En mitään. Postia en ole tähnkään asti käyttänyt nykyisin joten en ota enkä maksa siitä nytkään. Muut muutokset tapauskohtaisia.

    • Anonyymi

      Jos keskustelupalsta tulisi maksulliseksi, niin maksamalla pankin kautta S24:n käyttömaksun tulisi henkilöllisyyskin selville S24:lle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4474
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      243
      2469
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      191
      1191
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1086
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      58
      1021
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1021
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe