TAYS:n ongelma

Anonyymi

Moni lääkäri aiheuttaa potilaille enemmän ongelmia kuin hyötyjä .

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Väärä sanamuoto. Pitää olla yksikössä: potilaalle.

      • Anonyymi

        Turha viisastella TAYS:n ongelmat on yleisiä .


    • Anonyymi

      Miksi väärä sanamuoto?
      Jos on enemmän kuin yksi, niin silloin puhutaan monikossa!

    • Anonyymi

      TAYS:n on siinä mielessä huoleton toimia kun maine on mennyt jo vuosia sitten .

      • Anonyymi

        Minä sain hyvää hoitoa TAYS:ssa viime elokuussa ja kahden viikon välein kävin vielä 4 kertaa leikkauksen jälkeen toimintaterapiassa. Olen tosi tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain hyvää hoitoa TAYS:ssa viime elokuussa ja kahden viikon välein kävin vielä 4 kertaa leikkauksen jälkeen toimintaterapiassa. Olen tosi tyytyväinen.

        Niin mitä sitten , olet varmaan se yksi tuhannesta kun saa hyvää hoitoa TAYS:ssa ja 999 potilasta kuapataan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä sitten , olet varmaan se yksi tuhannesta kun saa hyvää hoitoa TAYS:ssa ja 999 potilasta kuapataan .

        Eihän sinuakaan vielä ole kuopattu? Mahdatko olla se toinen tuhannesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä sitten , olet varmaan se yksi tuhannesta kun saa hyvää hoitoa TAYS:ssa ja 999 potilasta kuapataan .

        Se on totta että huono lääkäri on potilaalle suurempi ongelma kuin moni sairaus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitä sitten , olet varmaan se yksi tuhannesta kun saa hyvää hoitoa TAYS:ssa ja 999 potilasta kuapataan .

        Niin no, eikö kaikki potilaat kuole ennen pitkää? Jos sattuu asumaan Taysin vaikutuspiirissä, kuolee todennäköisesti siellä.

        Itse olen selviytynyt sieltä kolme kertaa hengissä. Viimeinen kerta tulee joskus, Taysissa tai jossain muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta että huono lääkäri on potilaalle suurempi ongelma kuin moni sairaus .

        saako huono lääkäri toimia virassa? miten joku kehtaa alkaa edes lääkäriksi jos tietää olevansa huono ja väärällä alalla. Kyllä ne ammatit vieläkin on kutsumustyötä, sairaanhoitajista en niin menis kyllä varmaa tietoa antamaan koska olen kyllä törmännyt aika omituisiin hoitajiin.


    • Anonyymi

      Moni asia on kiinni tavoitteista jos haluaa kuolla niin pitää TAYS:sia hyvänä sairaalana .

      • Anonyymi

        Ehe-ehe!!!


    • Anonyymi

      Miksi täällä on masinoitu tällainen valtava parjauskampanja TAYSn lääkäreitä vastaan, mutta mistään muista sairaaloista ei kirjoiteta näin valtavasti. Onko joku saanut huonoa palvelua joltain yksittäiseltä lääkäriltä (Z2 osastolla) ja siksi on jotain hampaankolossa.

      • Anonyymi

        Tuo jatkuvasti TAYS:a parjaava on näreissään psykiatrisen puolen hoitoihinsa.


      • Anonyymi

        Ei kai sentään. Itse olen kumminkin tukevasti hengissä, vaikka vuosikaudet olen palvelujaan käyttänyt.


      • Anonyymi

        Olen käynyt TAYS:ssa hoidossa monet kerrat ja olen vieläkin hengissä.


    • Anonyymi

      Se mitä olen nähnyt , kokenut ja kuullut TAYS:n toiminnasta voin hyvällä omallatunnolla sanoa että potilaita on kuollut paljon laiminlyöntien seurauksena .

      • Anonyymi

        Eikö TAYS:lla ole varaa palkata kunnon lääkäreitä töihin ?


    • Anonyymi

      Monessa maassa TAYS olisi laitettu toimintakieltoon jo vuosia sitten .

      • Anonyymi

        Totesivatko siellä psykiatrian puolella sinut parantumattomaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totesivatko siellä psykiatrian puolella sinut parantumattomaksi?

        Nyt taidat puhua omista kokemuksista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taidat puhua omista kokemuksista .

        Kyllä tuolla jatkuvasti sauhuavalla on useampikin ruuvi löysällä.


    • Anonyymi

      Käsittääkseni laiminlyöntejä voi kiireessä sattua kun ei ole väkeä riittävästi hoidollisessa työssä, joutuvat tekemään niitä toisaikasia töitä esim syöttämään , vaihtamaan lakanoita, kylvettämään , raportoimaan...kyllä sinne kelpaa vuoden koulutuksenkin saanut henkilö viikkaamaan lakanoita ja kylvettämään ja tekemään niitä töitä jossa ei tarvita liika suurta vastuullista hoidollisesta, palkata siis enempi vaan tavistyöläisiä jolta tietty ensin testattu että on moraalia ja puhdas rikosrekisteri ja sitten painottaa sitä tosiseikkaa että on täydellisen vaitiolovelvollinen potilaasta joka suuntaan paitsi jos huomaa vakavia puutteita niin voi tehdä johdolle valituksen ja raportoida kirjallisesti ja äkkiä suullisestikin jos tarve vaatii, ilman että tarvitsee pelätä sitä että saa potkut vaikka sillä perusteella että on vaikea ihminen työssään.hyvässä tiimissä otetaan aina heti kaikki asiat huomioon eikä tuijoteta koko aika missä portaassa sinä nyt kuules oikeen oletkaan...

      • Anonyymi

        Mitä sä valitat, olet hengissä'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä valitat, olet hengissä'.

        Jos tietäisit mitä olen heitteille jätettynä uhrina ja potilaana joutunut kokemaan niin ymmärtäisit täysin valittamisen .
        TAYS:n saa sotkea suohon ja syvälle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietäisit mitä olen heitteille jätettynä uhrina ja potilaana joutunut kokemaan niin ymmärtäisit täysin valittamisen .
        TAYS:n saa sotkea suohon ja syvälle .

        Ei sua kumminkaan TAYS ole tappanut, vaikka väität sitä tappajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sua kumminkaan TAYS ole tappanut, vaikka väität sitä tappajaksi.

        Tiedän mitä väitän , TAYS:n lääkärit tekee rahasta mitä vaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mitä väitän , TAYS:n lääkärit tekee rahasta mitä vaan .

        Tiedän monta lääkäriä joilta saisi ottaa heti luvat pois .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietäisit mitä olen heitteille jätettynä uhrina ja potilaana joutunut kokemaan niin ymmärtäisit täysin valittamisen .
        TAYS:n saa sotkea suohon ja syvälle .

        "Anonyymi
        16.11.2019 12:33

        Jos tietäisit mitä olen heitteille jätettynä uhrina ja potilaana joutunut kokemaan niin ymmärtäisit täysin valittamisen .
        TAYS:n saa sotkea suohon ja syvälle ."

        - Otan osaa ja voin kuvitella kärsimyksesi määrän monista eri viesteistäsi, joita olet kirjoittanut täällä. Vaikket käytäkään rekisteröityä nimimerkkiä niin kuin itse käytän, sinut tunnistaa tavastasi jättää tyhjä välilyönti ennen pistettä. Jos et halua, että sinut tunnistetaan anonyyminä viesteistäsi, noudata kirjoitussääntöjä, joita löydät esimerkiksi http://jkorpela.fi/kielenopas/4.4.html täältä.

        Olen vastannut viestiisi aiemmin jo https://keskustelu.suomi24.fi/t/16043241/taysssa-palvelu-pelaa#comment-99144000 tuolla ja koonnut sinne linkkilistan, josta löytyy muidenkin mielipiteitä:

        "Maassa, jossa kaikki käy ja www.valinnanvapaus.fi on sama kuin Tays, jota se yksin mainostaa."
        https://www.one-tab.com/page/Ox_AyxwYSlOrrWCL7O-E1Q

        Ikävä kyllä monet muutkin ovat joutuneet pettymään Taysiin ja Pirkanmaan surkeisiin https://keskustelu.suomi24.fi/t/15302654/kuka-kavelee-paaltasi#comment-99782950 terveyspalveluihin.


    • Anonyymi

      Näin meillä Suomessa hoidetaan ihmisiä .

      • Anonyymi

        Mitä isompi sairaala sitä vähemmän vastuuta ja velvoitteita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä isompi sairaala sitä vähemmän vastuuta ja velvoitteita .

        Kerro nyt viimein mitä hoitoa olet jäänyt vaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt viimein mitä hoitoa olet jäänyt vaille.

        Olen uhrina ja vajaakuntoisena joutunut vastuuseen vuosia jatkuneen työpaikkakiusaamisen ja työsyrjinnän aiheuttamasta yli 8-vuotta jatkuneesta sairauslomasta ja irtisanomisesta menettäen työkykyni ym. ym. pysyvästi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen uhrina ja vajaakuntoisena joutunut vastuuseen vuosia jatkuneen työpaikkakiusaamisen ja työsyrjinnän aiheuttamasta yli 8-vuotta jatkuneesta sairauslomasta ja irtisanomisesta menettäen työkykyni ym. ym. pysyvästi .

        Se nyt ei ole TAYS:n syy, jos sinua on työpaikkakiusattu ja syrjitty, ja olet menettänyt yli 8 vuotta jatkuneen sairausloman takia työsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt ei ole TAYS:n syy, jos sinua on työpaikkakiusattu ja syrjitty, ja olet menettänyt yli 8 vuotta jatkuneen sairausloman takia työsi.

        Tiedän että tilanteen päävastuu kuuluu työnantajalle mutta TAYS:n piittaamaton toiminta laiminlyönteineen on tukenut ja suojellut työnantajani vuosia jatkuneita työsuojelu ja työsopimus ym. rikoksia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että tilanteen päävastuu kuuluu työnantajalle mutta TAYS:n piittaamaton toiminta laiminlyönteineen on tukenut ja suojellut työnantajani vuosia jatkuneita työsuojelu ja työsopimus ym. rikoksia .

        Miten TAYS on suojellut ja tukenut työnantajaasi? TAYS:lle ei ymmärtääkseni kuulu yhtään mitään sinun työnantajasi tekemiset, tai tekemättä jättämiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten TAYS on suojellut ja tukenut työnantajaasi? TAYS:lle ei ymmärtääkseni kuulu yhtään mitään sinun työnantajasi tekemiset, tai tekemättä jättämiset.

        Ihan niin kuin ajattelinkin et ymmärrä koko tilanteesta yhtään mitään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin kuin ajattelinkin et ymmärrä koko tilanteesta yhtään mitään .

        En todellakaan ymmärrä sitä, että väität TAYS:n aiheuttaneen ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan ymmärrä sitä, että väität TAYS:n aiheuttaneen ongelmasi.

        TAYS:n toimintakyvyttömyys on sama asia kun katselis vierestä kun ihmistä tapetaan koska se on ollut ainakin vuodesta-2005 lähtien tietoinen kiusaamis ja syrjintäongelmista sekä vajaakuntoisuudestani .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TAYS:n toimintakyvyttömyys on sama asia kun katselis vierestä kun ihmistä tapetaan koska se on ollut ainakin vuodesta-2005 lähtien tietoinen kiusaamis ja syrjintäongelmista sekä vajaakuntoisuudestani .

        Kyllä hoitavan lääkärin tehtävä ja velvollisuus on huolehtia siitä että potilas ei joudu vastuuseen ilmoittamistaan terveys ym. haitoista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen uhrina ja vajaakuntoisena joutunut vastuuseen vuosia jatkuneen työpaikkakiusaamisen ja työsyrjinnän aiheuttamasta yli 8-vuotta jatkuneesta sairauslomasta ja irtisanomisesta menettäen työkykyni ym. ym. pysyvästi .

        Oletko siis ollut TAYS:n työntekijä? Vain siinä tapauksessa valituksesi voisi koskea TAYS:ia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis ollut TAYS:n työntekijä? Vain siinä tapauksessa valituksesi voisi koskea TAYS:ia.

        Ei ole ollut työntekijänä TAYS:ssa, vaan hoidossa psykiatrisella osastolla. Itse aiemmin kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut työntekijänä TAYS:ssa, vaan hoidossa psykiatrisella osastolla. Itse aiemmin kertonut.

        Vaikka olisin ollut TAYS:ssa töissä tai psykiatrisella osastolla se ei anna oikeutta tappamiseen .


    • Anonyymi

      Asiantuntijana tiedän että on aika yleistä kun TAYS:n lääkärit tappaa laiminlyönteineen potilaita .

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe