Vittu kun ällöttää DNA:n 5G mainos Verkkouutisten sivuilla. Siinä taas joku arabi-islamistimatu laittaa muka siistii safkaa vaaleelle naiselle.
Miks noita ällötyksii pitää työntää joka hemmetin mainokseen. Ja aina vaalee nainen matu. DNA ainakin menee meikällä boikottiin.
Saatanan DNA.
En tiedä näkyykö pikku mainos oikeassa reunassa myöhemmin, kun klikkaa sivulle.
https://www.verkkouutiset.fi/radikaaliryhmat-saavat-miljoonia-julkista-rahaa/
Aina joku matu mainoksessa
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kiinnittänyt huomiota ihan samaan. Aina joku tumma mies ja vaalea suomalainen nainen. Todella vastenmielistä - todella.
- Anonyymi
DNA:n mainoksessa oli matu nainen ja suomalainen mies. Ja sellainen ärsyttävä hipsteri iso-isä miesnutturoineen,äärghh!
- Anonyymi
Minä boikotoin kaikkia yrityksiä jotka käyttää muita kuin valkoisia mainoksissaan ja suosittelen tehkää samoin.
- Anonyymi
Samoin boikotoin minäkin. Boikotoin myös lesbo-, homo- ja muita pervomainoksilla tuotteitaan kauppaavia. Minä äänestän lompakollani aina kun voin.
Kirjoitti läskiäsyövä julkihetero.
- Anonyymi
Opel mainostaa autoja adoptioperheille. Lambi-mainoksessa arabilta lopuuu paskapaperi jne.
- Anonyymi
Pakko, muuten Suomi saa tasapuolisuustasa-arvo päälliköiltä huomautuksen. Kaikkihan me olemme samanvärisiä, yhstä rikkaita ja yhtä kauniita. Afrikoissa varmasti on sama peli, meidän pellavapäät joka pylväässä, ihan varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709