Vittu kun ällöttää DNA:n 5G mainos Verkkouutisten sivuilla. Siinä taas joku arabi-islamistimatu laittaa muka siistii safkaa vaaleelle naiselle.
Miks noita ällötyksii pitää työntää joka hemmetin mainokseen. Ja aina vaalee nainen matu. DNA ainakin menee meikällä boikottiin.
Saatanan DNA.
En tiedä näkyykö pikku mainos oikeassa reunassa myöhemmin, kun klikkaa sivulle.
https://www.verkkouutiset.fi/radikaaliryhmat-saavat-miljoonia-julkista-rahaa/
Aina joku matu mainoksessa
6
132
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kiinnittänyt huomiota ihan samaan. Aina joku tumma mies ja vaalea suomalainen nainen. Todella vastenmielistä - todella.
- Anonyymi
DNA:n mainoksessa oli matu nainen ja suomalainen mies. Ja sellainen ärsyttävä hipsteri iso-isä miesnutturoineen,äärghh!
- Anonyymi
Minä boikotoin kaikkia yrityksiä jotka käyttää muita kuin valkoisia mainoksissaan ja suosittelen tehkää samoin.
- Anonyymi
Samoin boikotoin minäkin. Boikotoin myös lesbo-, homo- ja muita pervomainoksilla tuotteitaan kauppaavia. Minä äänestän lompakollani aina kun voin.
Kirjoitti läskiäsyövä julkihetero.
- Anonyymi
Opel mainostaa autoja adoptioperheille. Lambi-mainoksessa arabilta lopuuu paskapaperi jne.
- Anonyymi
Pakko, muuten Suomi saa tasapuolisuustasa-arvo päälliköiltä huomautuksen. Kaikkihan me olemme samanvärisiä, yhstä rikkaita ja yhtä kauniita. Afrikoissa varmasti on sama peli, meidän pellavapäät joka pylväässä, ihan varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153298
- 181831
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191812En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321685- 791675
- 261552
- 281390
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91364Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351314Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111304