Kokemuksia Kaarlo Ståhlbergista? Nenäleikkauksessa hänellä käyneet tai sitä suunnittelevat, jaetaan kokemuksia ja ajatuksia! Minulla aika varattuna hänelle tammikuussa.
Nenäleikkaus Kaarlo Ståhlberg
5
171
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, itsellä tarkoitus mennä tulevaisuudessa hänelle korjauttamaan nenää. Konsultaatiossa en ole vielä käynyt. Minulla on murtumajälkiä nenässä. Onko sinulla tulossa laaja leikkaus?
- Anonyymi
Kaarlon jäljiltä nenä on vino, epäsymmetrinen ja kyömy. Hengitys ei onnistu. Kirurgi oli asiantunteva ja ystävällinen kunnes leikkaus menikin pieleen. Asenne muuttui kummasti.
Kaarlo särkee nenäsi vasaralla. Etsi kirurgi joka tekee ultraäänellä leikkauksen. Toipumisaika huomattavasti lyhyempi ja vähemmän tuhoa kudoksille (jos kysyt tästä Kaarlolta, hän dissaa koko teknologiaa mutta jos tutkit asiaa enemmän, maailman huiput käyttävät ultraääntä). Älä riskeeraa nenääsi.- Anonyymi
Palataan sähköpostitse. Mielelläni kuulisin kokemuksesi ja keskustelisin asiasta. Sähköpostiosoitteeni on venlans40
@ gmail.com - Anonyymi
[email protected] olis mukava kuulla miten sulla on loppupeleissä sitten mennyt elämä, pääsitkö uusinta leikkaukseen ?
- Anonyymi
Tuore kokemus tästä nenäkirurgista, kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749