Onkohan sinkku?
https://www.hs.fi/elama/art-2000006305196.html?share=3f8019d0635d1b8fcf1d4a242e301cdf
Vau! Onpa komea nuori lääkäri?
17
295
Vastaukset
- Anonyymi
Äly ja komeus samassa paketissa.. Naisia ei tältä ihanuudelta tule puuttumaan:))
- Anonyymi
Luutavasti kyseessä on kunnon mies, joka elää uskollisessa parisuhteessa rakastamansa naisen kanssa eikä nussi ympäriinsä, vaikka naisia helposti ulkonäkönsä ja statuksensa ansiosta saisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luutavasti kyseessä on kunnon mies, joka elää uskollisessa parisuhteessa rakastamansa naisen kanssa eikä nussi ympäriinsä, vaikka naisia helposti ulkonäkönsä ja statuksensa ansiosta saisikin.
Eiköhän tuollainen kuvailemasi mies ole pelkkä satuolento......
Oletko se sinä itse? :D
Tietysti näin vuolaita kehuja voi saada muiltakin, mutta harvemmin suomalainen äityy kehumaan ilman hyvää syytä. :D- Anonyymi
Minä huolisin kyllä. Fiksu nies, akateemisesti sivistynyt. Fiksut ajatukset.
Varmasti hieno mies arvot paikallaan. Veilä näitä siis on, vaikka vaikeata välillä uskoa.- Anonyymi
Oikein huolisit :DDD Taitaa palstanaisten tasoa lähempänä olla joku pultsari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein huolisit :DDD Taitaa palstanaisten tasoa lähempänä olla joku pultsari.
Totta, palstanaisen tasoisia miehiä ei löydy lääkiksestä vaan lähiräkälöistä.
Anonyymi kirjoitti:
Totta, palstanaisen tasoisia miehiä ei löydy lääkiksestä vaan lähiräkälöistä.
Äläpäs jauha kakkaa siellä!
- Anonyymi
Kuka sää oikeasti olet????????????
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sää oikeasti olet????????????
Olen Fernando Alonson identtinen, mutta silti komeampi veli..🤗
- Anonyymi
On se kyllä komea mies!
- Anonyymi
"Oikein huolisit :DDD Taitaa palstanaisten tasoa lähempänä olla joku pultsari."
"Totta, palstanaisen tasoisia miehiä ei löydy lääkiksestä vaan lähiräkälöistä."
:D :D ja taas kirpaisi kipeästi kahtakin palsta-"hurmuria".
Kovaa on naiseton elämä, näemmä.
Karavaani kulkee ätmit itkee. Näyttää kyllä kolmekymppiseltä. Ihan muuten jos hiukan sammaleiselle sivupolulle astutaan niin nuorentaako vai vanhentaako tuollainen "uniformu" miestä tai naista? Mietin vaan että olisinkohan minä naisten mielestä kovasti namumpi jos kulkisi tuollainen takki päällä pitkin sairaalan käytäviä.
- Anonyymi
Naiset haluaa lääkäreitä, koska niiden palkka on vähintään 6000€/kk
- Anonyymi
Kaikki naiset on rahan perässä olevia huo.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936