Onk se joku sairaus?

Kanteilta katsoja.

Tänään oli päässyt kevään karavaarikaverit irti!!
ihan ok ja kivaa tulevaa kesää teille kaikille, MUTTA mikä pistää ajamaan 88-92km/h satasen alueilla , Onko se joku sairaus??? En haluaisi turhista rutista, kun olemme samanarvoisia maantiellä, Mutta Mikä ON: Karavaarit, eikö sitä vois pysyä muun liikenteen mukana!!!! Pyydän!!

11

1882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niitä

Juttuja joihin ei kannattais vastata, mutta vastaan silti.
      Mä olen ajanut matkailuautoilla noin 750000km, ja ajellut aina rajoitusten mukaan 100 alueella 100 jne.Mutta,,, kun se on matkailuauto, siitä on mentävä ohi. Vielä pahempi jos on peräkärry perässä, ja vauhtia 100 alueella 120, niin ohi on mentävä. Koettu hyvin monta kertaa.
      Sitäpaitsi polliisisetä ei tykkää jos ajaa "ylinopeutta". Noihin mun ajamiin kilometereihin sopii yksi ylinopeus sakko 100 alueella vauhtia 98, keskellä "ei mitään".

• on korkein sallittu LAINMUKAINEN nopeus asuntoautoille,toisin kuin muissa maissa.
        Tää on niitä suomalaisia verotuslisiä.

• hyvinkin
        kawasaki250 kirjoitti:

on korkein sallittu LAINMUKAINEN nopeus asuntoautoille,toisin kuin muissa maissa.
        Tää on niitä suomalaisia verotuslisiä.

Jos matkailuautosta maksaisi henkilöautoveron, saisi varmaan silläkin ajella kovempaa, ihan kuin pakettiautoillakin.
        Se veronmaksaminen tekee kummasti autosta liikenneturvallisemman.

• taisit

aiheuttaa se kolarisuman lahdentiellä.Ainakin joku vastaava taatelitaneli.

• Hönö

Taitaa olla kevätväsymystä liikkeellä, kun tämä PROVO ei oikein vedä. Laiskasti, ja sävyisästi vastataan. HYVÄ NÄIN!!!

• TAJUA

EI SELLAISTA LIIKENNEMERKKIÄ OLE ETTÄ PITÄÄ AJAA "VÄHINTÄÄN" NIIN JA NIIN LUJAA. KARAVAANARIT PYRKII TURVALLISUUTTEN EIVÄTKÄ OTA KAUHEITA KOLARIRISKEJÄ.
      JOS KARAVAANAREITA EI OLIS LIIKENTEESSÄ RAUHOTTAMASSA VAUHTIA, NIIN LIIKENTEESSÄ KUOLIS ENEMMMÄN IHMISIÄ.

• varmaan..

että ajetaan "törkeää" ylinopeuuta, koska lainlaatija on viisaudessaan rajoittanut matkailuajoneuvon korkeimmaksi nopeudeksi 80 km/H.
      En todellakaan ota useampia ylinopuessakkoja teikäläisten takia. Yksi riittää minulle. Tietä kylläkin annan kohteliaasti kaikille, jotka takaa tulevana sitä tarvitsee. Kummallista, että on henkilöautoilijoita, jotka kiittävät käden heilautuksella, kun huomioin heidät liikenteessä. Onko sinulle koskaan sattunut, että olisi ollut aihetta kiittää?

• Kiitoksia

Aikoinani minäkin annoin tietä ja aika moni kiittikin kädenheilautuksella.

Nykyisin ei lähdetä ohittamaan, kuin aivan viime tipassa, vaikka kuinka antaisit tilaa.
        Ja kun ja jos ohitse päästään, niin mulkaistaan vain vihaisesti sivulta.

Niin, että mulkvistit kaaharit ajelkaa omaan tahtiinne ja minä ajan omaani teistä välittämättä.

• Kaikilta kanteilta

Rahasta kiinni? Eli siis maksamalla jotain vois ajaa 105km/h, niinkö muutkin? Maksakaa pois!!

Kerran oon kiittäny. Juhannusaaton aattona padasjoella, 3km jono "vaanarin" perässä kun pohjosen rekkakuskilta palo pinna, se lähti vetään koko vaanariletkan ohi! Mäkiä ylös, mäkiä alas, vasenta kaistaa!! Silloin kiitin LUOJAANI!

• ???????
        Kaikilta kanteilta kirjoitti:

Rahasta kiinni? Eli siis maksamalla jotain vois ajaa 105km/h, niinkö muutkin? Maksakaa pois!!

Kerran oon kiittäny. Juhannusaaton aattona padasjoella, 3km jono "vaanarin" perässä kun pohjosen rekkakuskilta palo pinna, se lähti vetään koko vaanariletkan ohi! Mäkiä ylös, mäkiä alas, vasenta kaistaa!! Silloin kiitin LUOJAANI!

???????????????? En ymmärrä????????

• että...
        Kaikilta kanteilta kirjoitti:

Olet järkevä ihminen, jonka kanssa voi keskustella asiallisesti. Nyt tajuan, millä tasolla olet. Alan jutella koirani kanssa. Se kun sentää osaa vähän käyttäytyä järkevästi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      2517
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      222
      1398
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      82
      1242
    4. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1159
    5. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      76
      1146
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      133
      1065
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      972
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      890
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      780
    10. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      24
      749
    Aihe