Vielä muutama vuosi ja sähköautot alkavat olla taviksen ulottuvissa.
Seat Mii electricit onkin viety käsistä.
Seat Mii electric maksaa uutena 15 400 euroa, muutaman vuoden ikäisen voisi saada 7 000 eurolla?
28
201
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sillä onkin kiva viedä poikaa lätkätreeneihin ja lähteä mökille amerikan bulldoggi takakontissa kuola valuen...vaikka tuonne juhannusruuhkaan. Aika paljon on etelän miehillä kesämökkejä ja mummut asuu maalla jonne täytyy poiketa seat miillä myös talvella kun on 20 pakkasta. Siinä takapenkillä sitten jollain se puolivuotias kopassa ja muija istuu ylipainoineen pelkääjän paikalla polvet suussa tinderiä räpläten että löytyispä mies jolla on heti kuvassa iso ja mukava auto.
- Anonyymi
Seat miihän on koirankoppi, sen voisi ostaa pihalle siihen käyttöön. Ikkunoiden tilalle sellaset nahkaverhot josta koira hyppää sisään. Jalkatilaan saa ruoka ja vesikupin kunhan ei ole kauhean iso koira.
- Anonyymi
Älä unohda sitä että joka päivä pitää hinata 2.000 kiloa painava asuntovaunu 3.000 kilometrin päähän pysähtymättä kertaakaan. Se on auton perusedellytys.
Samoin kun ainoastaan bensa-autolla pääsee kotiin kun pakkasta on 30 astetta ja matkaa kotiin on 200km. Tämä on fakta. - Anonyymi
"..Joo sillä onkin kiva viedä poikaa lätkätreeneihin .."
Tuskimpa sellainen ostaa sähkö-seattia, joka tarvii päivittäin isoa tavarakuljetuskapasiteettia.??
Seat Miin ostaa keskimääräistä varakkaammat henkilöt harrastus/kauppa-kasseiksi arkiajoon. Viikonloppureissulle lähdetään bensalla, diisselillä tai hybridillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"..Joo sillä onkin kiva viedä poikaa lätkätreeneihin .."
Tuskimpa sellainen ostaa sähkö-seattia, joka tarvii päivittäin isoa tavarakuljetuskapasiteettia.??
Seat Miin ostaa keskimääräistä varakkaammat henkilöt harrastus/kauppa-kasseiksi arkiajoon. Viikonloppureissulle lähdetään bensalla, diisselillä tai hybridillä.Siis keskimääräistä varakkaammat ostaa markkinoiden halvimpia autoja? Tämä selvä.
- Anonyymi
Eipä meitä kaupunkilaisia kiinnosta teidän peräkyläläisten käsitykset sähköautosta. Sori siitä.
Luulen että Seat Mii on myös käytettynä erittäin haluttu. Se tietää korkeaa hintaa.
Nissan Leafeja ei niitäkään oikein saa alle 13 000 euron vieläkään. Vaikka ensimmäiset alkavat olla jo aika iäkkäitä.- Anonyymi
Seat mii ei ole uusi malli, pikkuauto kaupunkiin.
Nissan leaf on varmasti laadukkaammin tehty ja n 4.5m pitkä, norm auton kokoinen ja oloinen. Äänieristykset, alustan osat. Ei näytä pieneltä autolta kun vieressä on, hyvän näköinen myös sisältä.
Akkuauton takuun loppuminen kyllä vähentää merkittävästi ostajia, osa ei halua ollenkaan. Polttomoottorilla ei niin isoja riskejä, 1500eur hankintahintaisella Golfilla ajelee tankilla samat kilometrit kuin uutena, toimintasäde. Vaikka autolla olisi ikää 18v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seat mii ei ole uusi malli, pikkuauto kaupunkiin.
Nissan leaf on varmasti laadukkaammin tehty ja n 4.5m pitkä, norm auton kokoinen ja oloinen. Äänieristykset, alustan osat. Ei näytä pieneltä autolta kun vieressä on, hyvän näköinen myös sisältä.
Akkuauton takuun loppuminen kyllä vähentää merkittävästi ostajia, osa ei halua ollenkaan. Polttomoottorilla ei niin isoja riskejä, 1500eur hankintahintaisella Golfilla ajelee tankilla samat kilometrit kuin uutena, toimintasäde. Vaikka autolla olisi ikää 18v.En tiedä minkä näköinen on sisältä, mutta ulkopuoli ei ole hyvän näköinen.
- Anonyymi
suomessa on satojatuhansia ihmisiä jotka ajavat alle tonnin hintaisilla autoilla,silloin kun ne ovat tavisten ostettavissa ,sähhköautot.ne ovat liian kalliita korjattavia romuja.
Sähköauto on vitsi,kaasu se on mikä kansaa kuljettaa.Jokainen ottomoottori voidaan helposti muuttaa kaasuautoksi.pitäkää teslanne. - Anonyymi
"suomessa on satojatuhansia ihmisiä jotka ajavat alle tonnin hintaisilla autoilla,silloin kun ne ovat tavisten ostettavissa ,sähhköautot.ne ovat liian kalliita korjattavia romuja."
Köyhyys on kurjuutta joka ei onneksi kosketa kaikkia meitä.- Anonyymi
Toivottavasti kurjuus pääsee joskus sipaisemaan sinuakin, niin painuu tuo nokka vähän alemmaksi.
Luulen että sähköautot ovat teknisesti yksinkertaisena helppoja korjata. Akkujen hinnat tulevat alas.
Kyllä niitä käytettyjä kymmenen vuoden päästä taviksetkin pystyy ostamaan.
- Anonyymi
"suomessa on satojatuhansia ihmisiä jotka ajavat alle tonnin hintaisilla autoilla,"
Mitä nämä tonnin pommilla ajavat ihmiset kommentoivat uusien autojen ostamiseen? Täysin eri maailma. - Anonyymi
Harmi kun niitä voi ladata vain 1/100:sta, yksi lataa 99 jonottaa.
- Anonyymi
Mulla on kahden auton talli ja kaksi autoa. Ei mun talliin ole kellään muulla asiaaa tulla lataamaan.
Ei ole kyllä yrittäneetkään. Naapureilla on omat tonttinsa.
- Anonyymi
"Toivottavasti kurjuus pääsee joskus sipaisemaan sinuakin, niin painuu tuo nokka vähän alemmaksi."
On sipaissut isolla kädellä jo syntymästä saakka. En todellakaan ole syntynyt hopealusikka suussa ja jokaisen pennini olen itse ansainnut.
Sanon vaan että ei Suomea ole rakennettu näillä valittajilla joille tonnin Corolla on se elämän yläraja. - Anonyymi
Itse hankin 4 veto Hiacen lapista alle 220000 ajettu ja ruosteeton ja yksi omistaja.Ostin perikunnalta pois 4000€ heti. Ajelen tuolla hamaan loppuun saakka ja haen kaiken polttoaineen Venäjältä kun on toi rajaviisumi ja sukulaiset tullimiehinä.4kpl 200l tynnyriä aina mukana kun haen polttoainetta.
- Anonyymi
Olen ostanut venäläiseltä monta kertaa polttoainetta. Isosta tankista kun tulee suomeen, se saa voittoa ja minä saa polttoainetta 1 euro litra. Yhdessä tyhjässä 200L säiliössä jossa käsipumppu päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ostanut venäläiseltä monta kertaa polttoainetta. Isosta tankista kun tulee suomeen, se saa voittoa ja minä saa polttoainetta 1 euro litra. Yhdessä tyhjässä 200L säiliössä jossa käsipumppu päällä.
Joo, kaikki kannattaa ostaa venäjältä, viinat virosta ja tavarat kiinasta. Eipä tarvitse ihmetellä miksi köyhyys ja verot kasvaa- kas kun valtion verot ja tulot jää saamatta. Jatkakaa samalla linjalla. Myöhemmin voi miettiä sitä kuka täältä pystyy muuttamaan muualle kun veronmaksu ei enää riitä yhteiskunnan pyörittämiseen. Tuolloin minä lähden muualle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kaikki kannattaa ostaa venäjältä, viinat virosta ja tavarat kiinasta. Eipä tarvitse ihmetellä miksi köyhyys ja verot kasvaa- kas kun valtion verot ja tulot jää saamatta. Jatkakaa samalla linjalla. Myöhemmin voi miettiä sitä kuka täältä pystyy muuttamaan muualle kun veronmaksu ei enää riitä yhteiskunnan pyörittämiseen. Tuolloin minä lähden muualle.
Tuo mii on käytännössä myyty loppuun, kysyntä niin suurta. En muista nissanin kohdalla niin käyneen. Eiköhän tuo kerro mistä autosta on kyse. Nissan meluisa ja ylihintainen, hinta tulee romahtamaan vuoden sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo mii on käytännössä myyty loppuun, kysyntä niin suurta. En muista nissanin kohdalla niin käyneen. Eiköhän tuo kerro mistä autosta on kyse. Nissan meluisa ja ylihintainen, hinta tulee romahtamaan vuoden sisällä.
Nissanista ei kyllä kehtaa mennä makselemaan 40 donaa, sen verran surkia tekele on jotta perkele?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kysyntä suurta vai valmistusmäätä pientä
- Anonyymi
Sä et vielä ole ymmärtänyt, mutta tommoinen tojo on jo loppu. " Ruosteeton Hiace" Luulet muidenkin uskovan tuollaista soopaa.
- Anonyymi
Sähkö Mii revittiin käsistä. Loisto vehjes! Soppii myös matka peliksi kauppa ratsulle. Taka penkki nurin ja menee vaikka pölyn imurit ja mapit kauppa ratsulla. Vokkelo konserni osaa tehä autot ja mii on hyvä, eikä saastuttele.
- Anonyymi
Pakkasessa kylmä kuten e golf?
onko?
moottorilehti oli ajanut golfin 2018 ja kylmyys VW taas tuttu - Anonyymi
Ei sillä Lappiin pääse.
- Anonyymi
Miksi ei.
Riippuen lähtöpaikasta, lappiin voi olla todella lyhyt matka.
- Anonyymi
e golf kylmä pakkasissa
kuinkas seat-onko testattu tarkeneeko ajaa kylmässä
moottorilehti tietää e-golf kylmyyden- Anonyymi
Tämä on varmaan valtava ongelma teilläpäin. Nyt kävi kuitenkin niin että Miin koko tuotanto myytiin loppun viikossa. Ja samoin ID.3:n tuotanto on varattu loppuun vuodeksi eteenpäin.
Ja Norjassa ostetaan enemmän sähköautoja kuin polttiksia.
Paleltaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273543- 412379
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352208Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381409
- 1271272
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591220Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451195- 131179