Delta Auto

Anonyymi

Miten huolto pelaa?
Onko hintataso kohdallaan, meinasin Kian ostaa.
Ei kai niissä mitään suurempia vikoja ja näyttää olevan pitkä takuukin

13

2419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin kuin 2009, kun Lada omisti pääosan Delta autosta....

    • Anonyymi

      Minulla on huonoja kokemuksia Delta autosta ja Kian takuusta: takuu on seitsemän vuotta mutta ei se paljoa auta, kun vian etsimiseen meni kuusi vuotta.

      Autossa oli outoja sähkövikoja.
      - Vakionopeussäädin ei ajon aikana mennyt enää päälle. Vika korjaantui aina kun auton sammutti, mutta ajossa neljäs tai viides kerta, kun säätimen otti pois, se ei taas mennyt päälle. Nappuloiden vaihto ei paljoa auttanut. Vika uusiutui aina.
      - ilmastointilaite lopetti toiminnan, kun oli oikein helle ja auto täynnä väkeä. Kahvitauon jälkeen taas toimi moitteettomasti. Vika uusiutui seuraavana kesänä, Deltan korjaus ei korjannut vikaa pysyvästi.
      - keskuslukitus, vänkärin ikkuna, pitkät valot jne.
      - lopulta kerrottiin, että vikana on ollut akun maajohdossa. Tämä vaihdettiin ja myin auton pois.

      Hinta-laatusuhde huolloissa on kuitenkin kohdallaan: halpaa on ja huonoa, suhdeluku siis hyvä.

      Auto oli Kia Sportage, enkä enää asioi Deltassa enkä aja Kialla. Jostain syystä eivät edes lähetä mainoksia entiselle asiakkaalle.

    • Minulla ei ole Kiaa, mutta keilakaverillani on.
      Ymmärsin, että ns. seitsemän vuoden takuusta joutuu jatkuvasti riitelemään siten,
      että kuuluuko korjattu vika takuuseen vai onko ns. "kuluva osa".
      Tuntuvat osat rikkoutuvan tai vai muuten "kuluvan loppuun" tavanomaista aikaisemmin.
      Sitten kysytään tehtaalta ja vastaus usein miten on: Ei kuulu!
      En tiedä, koskeeko tämä sisarmallia Hyundaita.

    • Anonyymi

      En tiedä tuleeko vastaus jo liian myöhään, mutta vastaanpa kummiskin.

      Ainakin joillakin paikkakunnilla Kiaa, Kivojen ihmisten autoa, myy ja huoltaa myös Rinta-Jouppi. Tämän takia esimerkiksi Jyväskylässä tarjouksen huolloista ja itse autosta voi käydä pyytämässä kahdeltakin eri liikkeeltä: Deltasta ja Joupilta. Täällä on ainakin Kialla todellakin samassa kaupungissa kaksi jälleenmyyjää, tiedä sitten mitä järkeä. Mutta asiakkaan kantilta asiantila on hyvä, koska valinnanvaraa löytyy.

    • Anonyymi

      Deltan huolto on surkea. Onneksi Kiaa huoltaa nykyään muutkin.

      • Anonyymi

        Deltan huollosta olen vastaavia huonoja kokemuksia kuullut niin monelta aivan myös reaalimaailmasta, että uskon sinua. Helsingissäkin Kialle on Deltan lisäksi muitakin myyjiä, esimerkiksi mainittu Rinta-Jouppi, sekä Autokeskus. Sieltä vain Kian sivuilta katselemaan, että missa voi huollattaa Kiansa, tai ostaa sitten uuden -> https://www.kia.com/fi/etsi-jalleenmyyjasi/#/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deltan huollosta olen vastaavia huonoja kokemuksia kuullut niin monelta aivan myös reaalimaailmasta, että uskon sinua. Helsingissäkin Kialle on Deltan lisäksi muitakin myyjiä, esimerkiksi mainittu Rinta-Jouppi, sekä Autokeskus. Sieltä vain Kian sivuilta katselemaan, että missa voi huollattaa Kiansa, tai ostaa sitten uuden -> https://www.kia.com/fi/etsi-jalleenmyyjasi/#/

        Volvo on paras


    • Anonyymi

      Itse en ole omistanut Kiaa ja en myöskään ole asioinut Delta Auton huollossa, mutta olen kuullut Kian omistajalta, että hänen kohdallaan kaikki toimi takuun suhteen ongelmitta. Hän on asioinut käsittääkseni Salon paikallisessa merkkihuollossa... Ei ole Delta Auto. Mitä tuohon 7 vuoden takuuseen tulee niin en millään jaksa uskoa sen olevan esim. 5 vuoden jälkeen kovin kattava, kun tuota jo aikaisemmin mainittua normaalia kulumaa alkaa olemaan siellä täällä hieman käyttäjästäkin riippuen. Uskon olevan toiveajattelua, että jotkin nivelet, iskarit, verhoilut yms. menisivät takuuseen koko takuuajan vaikka autolla olisikin ajettu vain vähän... Myöskin takuuajan loppupuolella aletaan varmasti kiinnittämään tarkemmin huomiota mahdollisiin ulkopuolisen tekijän seurauksena tulleisiin ongelmiin/vaurioihin...

    • Anonyymi

      Delta auto herttoniemessä autosta löytyy aina kaikkea yllättävää korjattavaa...älä vie autoasi sinne.

    • Anonyymi

      Delta on paska autoliike, tilasin uuden auto sen mukaa talvirengat piti olla nastarenkat ja he laitoivat kitkarengat, en kerki katsoa että onko talvirenkat, siinä vaihessa oli laitettu nastarenkat josta luulin että ne on kesä renkat, nyt meni katsoma talvirengat kun avasin pakaus missä on renkat oli kesärenkat ja sanoin myyjä että laitettaan kesärenkaat mutta he laitoivat talvirenkaat, eivat halua nyt vaihta nasta

    • Anonyymi

      Älä osta Delta-autosta ikinä. Huijareita kaikki. Huolto ei pelaa eikä mikään. Valehtelevat huolloista. Eivät vaihda suodattimia eivätkä öljyjä. Paska liike. Rahat kyllä vievät. Paskoja autoja. Henkilökunta kaikki kieroa porukkaa. Kierrän kaukaa tämän aitoliikkeen.

    • Anonyymi

      En kannata vilpillistä yrittämistä, mutta tässä on vähintään seitsemän eri väitettä!
      Nämä kaikki pitäisi tosipaikan tullessa voida näyttää toteen.
      Useimpia niistä väittämistä ei voi!
      Tällainen mustamaalaaminen / maalittaminen miten vaan, on kyllä lailla
      kiellettyä!
      Ehkä et kouluja käymättömänä tiennyt, mutta nyt tiedät!

    • Anonyymi

      Eipä osaa Lahden Delta autos suunnata pyöriä,kaks kertaa 4pyöräsuuntaus tehty ja vihkoon meni ja ratti vinoon.Ei jatkoon,toises liikkees sai kerral kuntoon.Hyvä Lapin Kumi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe