Kirjoittaako Trump nykyään myös Pohjois-Korean uutistoimiston juttuja?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pohjois-korea-hyokkasi-kovasanaisesti-joe-bidenin-kimppuun-bidenin-kaltaiset-raivotautiset-koirat-voivat-vahingoittaa-monia-ihmisia/7625910
Joe Biden hakattava kuoliaaksi kepillä?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Bidenin ymmärrän, bidee-suihkua en koskaan....
Normaalia pohjoiskorealaista oikeudenkäyttöä?
Ymmärtääköhän Trump kuitata tuon fiksulla tavalla?- Anonyymi
On jo kehunut uutista...
- Anonyymi
Pohjoiskorean menettely koirien kuoliaiksi hakkaamisesta kepeillä tulisi tuomita kansainvälisesti eläinsuojelurikoksena. Mikäli koira pitäisi lopettaa olisi asia hoidettava siten että koiralle, tai mille tahansa eläimelle ei aiheudu aiheetonta kipua ja tuskaa.
Pohjoiskorean johto on ensimmäisenä asetettava syytteeseen, ja kansainvälisen tuomioistuimen eteen. Tuomiot raskaimman kautta tietenkin. - Anonyymi
Osa Trumpin vaalikampanjaa. Trump lupasi jotain helpotuksia pakotteisiin ja joitakin miljoonia avustuksia. Käyttää taas valtion rahoja vastustajiaan vastaan.
"Neuvottelut" Kim Jong-un :n kanssa ovat pelkkää molempia hyödyttävää epärehellistä peliä.- Anonyymi
Ukrainan ja Pohjois-Korean kanssa käytyjen keskustelun jälkeen alkaa melko tutunomainen vulkaari toiminta.
- Anonyymi
Kas Trump saa taas tukea vaalikampanjaansa hyvin kavereiltaan, kuten Kim-Jong-Unilta
- Anonyymi
Ja muutama kuukausi sitten Englannin kuningatar osoitti julkisesti kannavansa Trumpia ja hänen perhettään ja kaikkia heidän rikollisia tekojaan. Olisi ollut helppo perua tilaisuus ihan missä vaiheessa vaan tai keskeyttää se tarkoin valitulla hetkellä.
Sauli Niinistölläkin olisi ollut mahdollisuus sanoa jotain äänestäjille huomattavasti selvemmin. Samoin kymmenillä muilla maailman johtajilla. Kuka avaa suunsa ensin? Kyllä muut sitten seuraavat. Ja äänestäjät kyllä kuuntelevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muutama kuukausi sitten Englannin kuningatar osoitti julkisesti kannavansa Trumpia ja hänen perhettään ja kaikkia heidän rikollisia tekojaan. Olisi ollut helppo perua tilaisuus ihan missä vaiheessa vaan tai keskeyttää se tarkoin valitulla hetkellä.
Sauli Niinistölläkin olisi ollut mahdollisuus sanoa jotain äänestäjille huomattavasti selvemmin. Samoin kymmenillä muilla maailman johtajilla. Kuka avaa suunsa ensin? Kyllä muut sitten seuraavat. Ja äänestäjät kyllä kuuntelevat.Joillakin tavoilla Trump kiristää Britanniaa ja kunikaallista perhettä. Jotain vain annetaan vihjailemalla ymmärtää ilman kirjallia viestejä. Joku tuele kertomaan jotain joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sauli Niinistölläkin olisi ollut mahdollisuus sanoa jotain äänestäjille huomattavasti selvemmin. Samoin kymmenillä muilla maailman johtajilla. Kuka avaa suunsa ensin? Kyllä muut sitten seuraavat. Ja äänestäjät kyllä kuuntelevat.Sauli Niinistöllä ei ole äänestäjiä koska hän ei voi enää asettua ehdolle kolmanneksi kaudeksi. Sauli voi tehdä mitä haluaa välittämättä kansalaismielipiteestä. Mutta mauton ja hajuton Niinistö kyllä mielistelee entisiä äänestäjiä kuten ennenkin.
Niinistö on 71-vuotias, joten hän jää eläkkeelle heti kun presidentin toimi on hoidettu pois alta (5 vuotta vielä). Elinaikaakin hänellä on enää noin 10-12 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sauli Niinistöllä ei ole äänestäjiä koska hän ei voi enää asettua ehdolle kolmanneksi kaudeksi. Sauli voi tehdä mitä haluaa välittämättä kansalaismielipiteestä. Mutta mauton ja hajuton Niinistö kyllä mielistelee entisiä äänestäjiä kuten ennenkin.
Niinistö on 71-vuotias, joten hän jää eläkkeelle heti kun presidentin toimi on hoidettu pois alta (5 vuotta vielä). Elinaikaakin hänellä on enää noin 10-12 vuotta.Etkö seuraa lainkaa poliitikkaa tai onko muuten vaan ongelmia lukemisen kanssa?
Mieti oikein tarkkaan, kenen äänestäjille Niinistön viesti oli tarkoitettu. Arvasit taas väärin, ei ollut Putinille. Arvaa kolmas kerta.
Pieni vihje. Tuo henkilö ymmärtää kansainvälistä politiikkaa ja puhetta sinuakin huonommin eikä varmasti tajunnut Niinistön vihjettä. Montako henkilöä jää jäljelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923498
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1151995
- 621964