Tieteellinen perjantaitutkimus

Anonyymi

Onko palstalla oikeasti sinkkuja, ja heille kysely:

- Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.
- Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?
- Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?
- Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?
- Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?
- Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?
- Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?


Kartoitetaan nyt vähän miten me sinkut toimimme, vai valitammeko me vaan yksinäisyyttämme (tai jotain muuta).

91

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos Allerin, vastaan ensin näin ...

      Ja odotas, kohta vastaan itselleni ja sulle...😃

      • Noin... nyt vastaan aloitukseen ja käytän apuna kopioitua aloitusta....(kännykällä pakko tehdä näin) 😁☝️

        ”Onko palstalla oikeasti sinkkuja, ja heille kysely:”

        On, ainakin minä.

        ”- Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.?”
        Vielä viime keväänä. Taisi olla jotain kesäkuuta kun meni poikki noin vuoden kestänyt seurustelusuhde.

        ”- Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?” Muutama tunti sitten näin liikennevaloissa tutun naisen Prismasta, josta voisin kiinnostua.

        ”-Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?”
        Kymmeniä...

        ”- Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?”
        Ai ajan autolla tai käyn Prismassa? No kai mä nyt käyn, mutta eipä se sitä sano, että vois tuolle naiselle vaikka mitään sanoa.... 😀 Sehän ois kyttäämistä... jos joskus osuu sopiva kohta jossain, voin pyytää kahville... jos ei, niin ei sitten...😀

        ”- Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?”
        Vaikea vastata tuohon... voi olla 99 tai vaan 1? Mistä mä tiedän... tulevaisuudesta ei voi tietää, eikä kaikkea voi tonkia historiastakaan?

        ”- Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?” Tais olla syyskesästä joku, mutta ei vissiin reaalielämästä... ei oikeen tule kai reaalielämässä törmäiltyä missään ihmisiin, kellekkä vois jotain ehdotella treffejä... Aah... siis kyllä mä kesällä yhtä kävin treffaamassa, mutta sillä oli jo miesksnditaatti, että se jäi sit siihen. Kivat treffit oli kyllä ja saattaa sitä vieläkin käydä hänen kanssaan kaffilla. 😊👌

        ”- Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?”
        No eipä kyllä tule katseltua enää, kun ei ole hinku ketään just nyt löytää... keskityn ihan elämiseen...

        ”Kartoitetaan nyt vähän miten me sinkut toimimme, vai valitammeko me vaan yksinäisyyttämme (tai jotain muuta).”
        Aha.... no en valita, vaikka välillä vois kyllä olla aikaa paremmin kaikelle omalle kivalle jutulle. Tuntuu, että kaikki menee joko töihin, tai sitten johonkin sellaiseen, mikä jossainmäärin vaatii mun läsnäoloa... mutta kyllä mä uskon, että saan senkin hoitoon vielä.... balanssiin. 😀☝️


      • Disse kirjoitti:

        Noin... nyt vastaan aloitukseen ja käytän apuna kopioitua aloitusta....(kännykällä pakko tehdä näin) 😁☝️

        ”Onko palstalla oikeasti sinkkuja, ja heille kysely:”

        On, ainakin minä.

        ”- Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.?”
        Vielä viime keväänä. Taisi olla jotain kesäkuuta kun meni poikki noin vuoden kestänyt seurustelusuhde.

        ”- Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?” Muutama tunti sitten näin liikennevaloissa tutun naisen Prismasta, josta voisin kiinnostua.

        ”-Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?”
        Kymmeniä...

        ”- Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?”
        Ai ajan autolla tai käyn Prismassa? No kai mä nyt käyn, mutta eipä se sitä sano, että vois tuolle naiselle vaikka mitään sanoa.... 😀 Sehän ois kyttäämistä... jos joskus osuu sopiva kohta jossain, voin pyytää kahville... jos ei, niin ei sitten...😀

        ”- Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?”
        Vaikea vastata tuohon... voi olla 99 tai vaan 1? Mistä mä tiedän... tulevaisuudesta ei voi tietää, eikä kaikkea voi tonkia historiastakaan?

        ”- Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?” Tais olla syyskesästä joku, mutta ei vissiin reaalielämästä... ei oikeen tule kai reaalielämässä törmäiltyä missään ihmisiin, kellekkä vois jotain ehdotella treffejä... Aah... siis kyllä mä kesällä yhtä kävin treffaamassa, mutta sillä oli jo miesksnditaatti, että se jäi sit siihen. Kivat treffit oli kyllä ja saattaa sitä vieläkin käydä hänen kanssaan kaffilla. 😊👌

        ”- Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?”
        No eipä kyllä tule katseltua enää, kun ei ole hinku ketään just nyt löytää... keskityn ihan elämiseen...

        ”Kartoitetaan nyt vähän miten me sinkut toimimme, vai valitammeko me vaan yksinäisyyttämme (tai jotain muuta).”
        Aha.... no en valita, vaikka välillä vois kyllä olla aikaa paremmin kaikelle omalle kivalle jutulle. Tuntuu, että kaikki menee joko töihin, tai sitten johonkin sellaiseen, mikä jossainmäärin vaatii mun läsnäoloa... mutta kyllä mä uskon, että saan senkin hoitoon vielä.... balanssiin. 😀☝️

        No tietysti sä lähdet autolla seuraamaan sitä naista ja stalkkaamaan. Ohittelet ja kiilaat jne. :D

        Kun sitten hän vetää servot kiinni ja nousee autosta ulos tullakseen sun autollesi haukkumaan sut lyttyyn, sä avaat ikkunan ja hymyilet maailman kauniimmasti. :D

        Heippa, sainhan mä sun huomion...lähekkö kahville mun kanssa joku sopiva hetki? :)


      • Helmiina kirjoitti:

        No tietysti sä lähdet autolla seuraamaan sitä naista ja stalkkaamaan. Ohittelet ja kiilaat jne. :D

        Kun sitten hän vetää servot kiinni ja nousee autosta ulos tullakseen sun autollesi haukkumaan sut lyttyyn, sä avaat ikkunan ja hymyilet maailman kauniimmasti. :D

        Heippa, sainhan mä sun huomion...lähekkö kahville mun kanssa joku sopiva hetki? :)

        No se asuu samassa talossa, samassa rapussa kun mun exä! 😳

        Silloin kun jeesasin sitä muutossa tässä, näin sen. Kuulemma sinkku jne. 😁👌

        Sellainen kaunis nainen, mut hitsin äkäisennäköinen ilme. 😀
        Jotkut on vaan omissa maailmoissaan vähän jörönnäkösii. 😃

        No, jos mä sen joskus jossain yhytän....😬👌


      • Disse kirjoitti:

        No se asuu samassa talossa, samassa rapussa kun mun exä! 😳

        Silloin kun jeesasin sitä muutossa tässä, näin sen. Kuulemma sinkku jne. 😁👌

        Sellainen kaunis nainen, mut hitsin äkäisennäköinen ilme. 😀
        Jotkut on vaan omissa maailmoissaan vähän jörönnäkösii. 😃

        No, jos mä sen joskus jossain yhytän....😬👌

        Heh, tee se näyttävästi. 😜


      • Helmiina kirjoitti:

        Heh, tee se näyttävästi. 😜

        No joskus hän on tullut siinä 9n aikoihin koiraa tuomaan ulos, kun oon vaikka viikonloppuna poikaa käynyt hakee jonnekin omiin reissuihin mukaan.

        Pitäiskö räväyttää siinä joku sellainen ihan älytön tempaus, että se ei ilkeiskään kieltäytyä vaikka haluis? 😂

        Ruusu suussa ja sit tarjois sen ruusun ja kysyis polvillaan, että lähetkö joku kerta Tepsalle kahaville? 😆


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No joskus hän on tullut siinä 9n aikoihin koiraa tuomaan ulos, kun oon vaikka viikonloppuna poikaa käynyt hakee jonnekin omiin reissuihin mukaan.

        Pitäiskö räväyttää siinä joku sellainen ihan älytön tempaus, että se ei ilkeiskään kieltäytyä vaikka haluis? 😂

        Ruusu suussa ja sit tarjois sen ruusun ja kysyis polvillaan, että lähetkö joku kerta Tepsalle kahaville? 😆

        En välttämättä menisi treffeille miehen kanssa, joka käyttää valkeita tennissukkia. Joskus se on pienestä kii. Sukkamiehiä on joutunut ennenkin neuvomaan! ;)


      • Disse kirjoitti:

        No joskus hän on tullut siinä 9n aikoihin koiraa tuomaan ulos, kun oon vaikka viikonloppuna poikaa käynyt hakee jonnekin omiin reissuihin mukaan.

        Pitäiskö räväyttää siinä joku sellainen ihan älytön tempaus, että se ei ilkeiskään kieltäytyä vaikka haluis? 😂

        Ruusu suussa ja sit tarjois sen ruusun ja kysyis polvillaan, että lähetkö joku kerta Tepsalle kahaville? 😆

        Kokeile pirruuttas!! Haluan kyllä sitten rapsan tapahtumista. 😛😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        En välttämättä menisi treffeille miehen kanssa, joka käyttää valkeita tennissukkia. Joskus se on pienestä kii. Sukkamiehiä on joutunut ennenkin neuvomaan! ;)

        No ei se minulta pois ole! 😆☝️
        Sinähän siinä menettäsit! 😝

        Minä en IKINÄ luovu valkoisista tennissukista! 😁☝️💪
        Ennemmin otan vaikka lapamdon itselleni! 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        En välttämättä menisi treffeille miehen kanssa, joka käyttää valkeita tennissukkia. Joskus se on pienestä kii. Sukkamiehiä on joutunut ennenkin neuvomaan! ;)

        Dissellä on siistit sukat, oon nähny ne. 😃 👍


      • Helmiina kirjoitti:

        Dissellä on siistit sukat, oon nähny ne. 😃 👍

        Muutekin mukava naurunaama, jollon lempeet silmät ja kaunis hymy. Ota siitä itelles kelpo savon ukko! 😊


      • Helmiina kirjoitti:

        Dissellä on siistit sukat, oon nähny ne. 😃 👍

        Itseasiassa nyt ei ole ihsn valkoiset tennissukat. Näissä on harmaatakin ja niissä lukee Future sport swear. 🤔

        Ja just kun intoilin... 😜


      • Helmiina kirjoitti:

        Kokeile pirruuttas!! Haluan kyllä sitten rapsan tapahtumista. 😛😀

        No ehkä voiskin jotain väläyttää jossainvaiheessa...🤔


        No tietty mä sua infoan hetimiten! 😃👌


      • Disse kirjoitti:

        Itseasiassa nyt ei ole ihsn valkoiset tennissukat. Näissä on harmaatakin ja niissä lukee Future sport swear. 🤔

        Ja just kun intoilin... 😜

        Mut siistit, ainaki siinä pöydällä leviällään. 😂


      • Disse kirjoitti:

        No ehkä voiskin jotain väläyttää jossainvaiheessa...🤔


        No tietty mä sua infoan hetimiten! 😃👌

        Jään oottaa raporttia... Saat jouluun asti aikaa, hah haa!! 😊


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Muutekin mukava naurunaama, jollon lempeet silmät ja kaunis hymy. Ota siitä itelles kelpo savon ukko! 😊

        Mulla on verkot vähän muillla vesillä. Olen silti sitä mieltä, että Disse on mukava, vaikka tennissukkafania minusta ei saa koskaan! ;)


      • Helmiina kirjoitti:

        Muutekin mukava naurunaama, jollon lempeet silmät ja kaunis hymy. Ota siitä itelles kelpo savon ukko! 😊

        Ota? Ei sitä niin vaan kuule oteta vaan.... nyt on kuule tälläset lupsakat ukot kortilla! Voipi itse ruveta jo ronkeliks! 😂👌


      • Helmiina kirjoitti:

        Mut siistit, ainaki siinä pöydällä leviällään. 😂

        Siniin, mut ”aktiivi” työasento! 😂😂😂


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No joskus hän on tullut siinä 9n aikoihin koiraa tuomaan ulos, kun oon vaikka viikonloppuna poikaa käynyt hakee jonnekin omiin reissuihin mukaan.

        Pitäiskö räväyttää siinä joku sellainen ihan älytön tempaus, että se ei ilkeiskään kieltäytyä vaikka haluis? 😂

        Ruusu suussa ja sit tarjois sen ruusun ja kysyis polvillaan, että lähetkö joku kerta Tepsalle kahaville? 😆

        Vastaisi kysymykseen vastakysymyksellä että "eikös sun exä asu tässä myös? Olemme jutelleet existä joten en koskisi sinuun pitkällä tikullakaan."


      • Disse kirjoitti:

        Siniin, mut ”aktiivi” työasento! 😂😂😂

        Aktiivi ja kattia kans... 😜
        Ja siitä saa rahaa!!! 🤭

        Kokeilenkohan mäkin ens viikolla töissä nostaa jalat pöydälle ja kattelen vaan... Saatan saada äkkilähdön ko kuppa töölööstä. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on verkot vähän muillla vesillä. Olen silti sitä mieltä, että Disse on mukava, vaikka tennissukkafania minusta ei saa koskaan! ;)

        Verkkojen paikkaa voi muutella. 😝


      • Disse kirjoitti:

        Ota? Ei sitä niin vaan kuule oteta vaan.... nyt on kuule tälläset lupsakat ukot kortilla! Voipi itse ruveta jo ronkeliks! 😂👌

        Älä kuule rupia... Mutta johan meillä on kohdekin valmiina, koiraa ulkoiluttava exän nuapuri naenen. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaisi kysymykseen vastakysymyksellä että "eikös sun exä asu tässä myös? Olemme jutelleet existä joten en koskisi sinuun pitkällä tikullakaan."

        Eikä takulla...😁


      • Helmiina kirjoitti:

        Jään oottaa raporttia... Saat jouluun asti aikaa, hah haa!! 😊

        Vai vielä deadlinekin! 😂


      • Helmiina kirjoitti:

        Aktiivi ja kattia kans... 😜
        Ja siitä saa rahaa!!! 🤭

        Kokeilenkohan mäkin ens viikolla töissä nostaa jalat pöydälle ja kattelen vaan... Saatan saada äkkilähdön ko kuppa töölööstä. 😃

        No mäkin oon välillä miettinyt, että mitähän jos joskus joutuu ihan oikeisiin töihin! 😂😂😂

        Mutta sehän se mulla onkin, että sit vapaa-ajallahöyryy kaikkee muuta...😃👌


      • Helmiina kirjoitti:

        Älä kuule rupia... Mutta johan meillä on kohdekin valmiina, koiraa ulkoiluttava exän nuapuri naenen. 😃

        Niin. Ja melkolailla varmaa suunnitelma! Eikun kommandopipo päähän ja kierähtänällä ukemi puskaan ja menox! 😬💪


      • Disse kirjoitti:

        Niin. Ja melkolailla varmaa suunnitelma! Eikun kommandopipo päähän ja kierähtänällä ukemi puskaan ja menox! 😬💪

        Tää taustalle soimaan....

        https://youtu.be/XAYhNHhxN0A

        😂😂😂 titsiditsitittii....


      • Disse kirjoitti:

        Niin. Ja melkolailla varmaa suunnitelma! Eikun kommandopipo päähän ja kierähtänällä ukemi puskaan ja menox! 😬💪

        Hahhaa, kuvittelen silmissäni savon ukon ukemilla puskaan, se olis hervoton näky!!!! 🤣😂👍😀

        Sattuu mahaan, naurattaa niin... Apuva. 😂


      • Disse kirjoitti:

        No mäkin oon välillä miettinyt, että mitähän jos joskus joutuu ihan oikeisiin töihin! 😂😂😂

        Mutta sehän se mulla onkin, että sit vapaa-ajallahöyryy kaikkee muuta...😃👌

        Helvetti, lusmu!!! 😜

        Vaihetaanko hommia hetkeks, meinaan kyllä hyytyy sinunki hymy meidän hommissa... 😝


        Daijun pienellä palkalla saapi vetää perse ruvella... Mutta iteppä valihin. 😩


      • Disse kirjoitti:

        Vai vielä deadlinekin! 😂

        Ofcourse my horse!!! 🐎


      • Helmiina kirjoitti:

        Verkkojen paikkaa voi muutella. 😝

        No tulee vielä kalastuksenvalvoja ja vie kuule verkot, jos ei oo lupia pistää verkkoja näille vesille!🤔☝️


      • Helmiina kirjoitti:

        Helvetti, lusmu!!! 😜

        Vaihetaanko hommia hetkeks, meinaan kyllä hyytyy sinunki hymy meidän hommissa... 😝


        Daijun pienellä palkalla saapi vetää perse ruvella... Mutta iteppä valihin. 😩

        Ehä miä kerkii tällä kännykänräpsyllä sun vauhtiin... 😛

        Mutta kyllä meillä on nyt tässä kaikenaosta suunniteltavaa.... mun rehvit ja sun duunihommat. 🤔

        Palaveerihan tässä on pidettävä...😃☝️


      • Helmiina kirjoitti:

        Hahhaa, kuvittelen silmissäni savon ukon ukemilla puskaan, se olis hervoton näky!!!! 🤣😂👍😀

        Sattuu mahaan, naurattaa niin... Apuva. 😂

        No mietihän... kissamaiset liikkeet ja keski-ikäinen äijä.... luontevaa kuin sialla otsatukka. 😆

        Luultavasti kun loikkais puskaan, joku tuija rusahtas poikki ja mä saisin saikkua! 😂😂😂


      • Disse kirjoitti:

        Ehä miä kerkii tällä kännykänräpsyllä sun vauhtiin... 😛

        Mutta kyllä meillä on nyt tässä kaikenaosta suunniteltavaa.... mun rehvit ja sun duunihommat. 🤔

        Palaveerihan tässä on pidettävä...😃☝️

        Alkaako olla keissi kasassa??? 😃

        Kyllä mä niin nautin, kun 2020 koittaa vapaus, oikeesti. Mikä mukavaa, isäntäkin on asiasta mielissään. Tykkää, että vetelen henkeä hetken ja puljaan kotona muksujen kanssa. 🙂

        Ne on kerran vaa muksuja.


      • Disse kirjoitti:

        No mietihän... kissamaiset liikkeet ja keski-ikäinen äijä.... luontevaa kuin sialla otsatukka. 😆

        Luultavasti kun loikkais puskaan, joku tuija rusahtas poikki ja mä saisin saikkua! 😂😂😂

        Kröh, no nyt sä sen vielä sanoit mitä mää ajattelin!! 😂😂🤣👍

        Avot, sen tähen mä teenkin naurukuolemaa... 😛


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Verkkojen paikkaa voi muutella. 😝

        Ei voi, jos niissä on jo kala tai jos omille vesille on eksynyt jo kiinnostava vonkale. Sitten pitää vain odottaa. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi, jos niissä on jo kala tai jos omille vesille on eksynyt jo kiinnostava vonkale. Sitten pitää vain odottaa. ;)

        Aaaaa, no siinä tapauksessa ei voi, eikä pidäkään. 😃 👍


      • Helmiina kirjoitti:

        Kröh, no nyt sä sen vielä sanoit mitä mää ajattelin!! 😂😂🤣👍

        Avot, sen tähen mä teenkin naurukuolemaa... 😛

        Tuli mieleen, kun intissä yks kaveri (vähän isompi jamppa) tuumas, että näillä suksillahan voi mennä tasatyöntöö alamäkeenkin, kun tarttu suksien pohjaan lunta.... sen kun kerkes sanoa, lähti sukset luistamaan. Se vaan huito käsillään ympyrää ja valui vauhilla mäkeä alas... lahonneita leppiä katkeili mennessä.... niistä lähti sen äijän kokonen pätkä alapäästä vaan ukon mukaan ja loput putos hankeen pystyyn!!!😂😂😂

        Nauratti niin, että oikeesti meinattiin kuolla!😂😂😂😂


      • Helmiina kirjoitti:

        Alkaako olla keissi kasassa??? 😃

        Kyllä mä niin nautin, kun 2020 koittaa vapaus, oikeesti. Mikä mukavaa, isäntäkin on asiasta mielissään. Tykkää, että vetelen henkeä hetken ja puljaan kotona muksujen kanssa. 🙂

        Ne on kerran vaa muksuja.

        Hyvä juttu kuule... nyt sit mietit tarkemmin, että mitä sitten. 😊👌

        Eihän tässä mitään ole käynyt.... yksi kokemus rikkaampi olet vaan. 😬☝️


      • Disse kirjoitti:

        No joskus hän on tullut siinä 9n aikoihin koiraa tuomaan ulos, kun oon vaikka viikonloppuna poikaa käynyt hakee jonnekin omiin reissuihin mukaan.

        Pitäiskö räväyttää siinä joku sellainen ihan älytön tempaus, että se ei ilkeiskään kieltäytyä vaikka haluis? 😂

        Ruusu suussa ja sit tarjois sen ruusun ja kysyis polvillaan, että lähetkö joku kerta Tepsalle kahaville? 😆

        "No joskus hän on tullut siinä 9n aikoihin koiraa tuomaan ulos, kun oon vaikka viikonloppuna poikaa käynyt hakee jonnekin omiin reissuihin mukaan."

        stalkkeri :D "Ihan vaan satuin tähän taas yhdeksän aikaa poikaa oottamaan" :D Toivattavasti tuo naisraukka hoksaa sairaan kyttäämisen, ottaa rekkarin ylös ja ilmoittaa poliisille, siinähän sitten selittelet virkavallalle :D


      • Disse kirjoitti:

        Tuli mieleen, kun intissä yks kaveri (vähän isompi jamppa) tuumas, että näillä suksillahan voi mennä tasatyöntöö alamäkeenkin, kun tarttu suksien pohjaan lunta.... sen kun kerkes sanoa, lähti sukset luistamaan. Se vaan huito käsillään ympyrää ja valui vauhilla mäkeä alas... lahonneita leppiä katkeili mennessä.... niistä lähti sen äijän kokonen pätkä alapäästä vaan ukon mukaan ja loput putos hankeen pystyyn!!!😂😂😂

        Nauratti niin, että oikeesti meinattiin kuolla!😂😂😂😂

        Siinä on sitten jätkällä ollut liukkaat lahkeet. 🤣

        Ei tartte pokasahaa, ei moottorisahaa, pistää vaan yhen järkäleen kokosen ukon liukkaille suksille alamäkeen ja puustoa kohti. 😃 👍


      • Disse kirjoitti:

        Hyvä juttu kuule... nyt sit mietit tarkemmin, että mitä sitten. 😊👌

        Eihän tässä mitään ole käynyt.... yksi kokemus rikkaampi olet vaan. 😬☝️

        Totta, niin teen. Must tuntuu, että oon lapsilleni sen ikään kuin pystyssä. Että ei mennä aikataulujen ja aikasten heräämisten mukaan. Ollaan kun Ellun kanat kuinka lystätään. 😃


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "No joskus hän on tullut siinä 9n aikoihin koiraa tuomaan ulos, kun oon vaikka viikonloppuna poikaa käynyt hakee jonnekin omiin reissuihin mukaan."

        stalkkeri :D "Ihan vaan satuin tähän taas yhdeksän aikaa poikaa oottamaan" :D Toivattavasti tuo naisraukka hoksaa sairaan kyttäämisen, ottaa rekkarin ylös ja ilmoittaa poliisille, siinähän sitten selittelet virkavallalle :D

        No väkisin oon osunut kohdalle kyllä useasti... :oD

        Tänään hymeksin vaan autosta, kun vingerteli vängällä ohitse... Näyttävä nainen...ei voi kieltää... mutta eihän sitä tiedä millainen hirmu sekin oikeesti on... :oD


      • Helmiina kirjoitti:

        Siinä on sitten jätkällä ollut liukkaat lahkeet. 🤣

        Ei tartte pokasahaa, ei moottorisahaa, pistää vaan yhen järkäleen kokosen ukon liukkaille suksille alamäkeen ja puustoa kohti. 😃 👍

        No joo, kyllä siinä puuta katkes ja tienoo ryski... :oD

        Vänrikkikin luovutti ja sanoi, ettei tästä touhusta tule tänään hevon peetä ja sitä mentiin kassulle... Se ukko kyllä ei nauranut... :oD


      • Helmiina kirjoitti:

        Totta, niin teen. Must tuntuu, että oon lapsilleni sen ikään kuin pystyssä. Että ei mennä aikataulujen ja aikasten heräämisten mukaan. Ollaan kun Ellun kanat kuinka lystätään. 😃

        No kuules, nyt nekin tietää, että elämässä joutuu välilä tekemään kaikenlaista.... Hyvää oppia nakeroillekin, mutta tietty sä voit nyt sit vähän rennommin ottaa...

        Sellaista se vaan on tää maailmanmeno.... välillä huristellaan kovaa ja välillä joutuu vetämään väkisinkin jarrua... Mulla kaveri tässä joutunut vähän huilille...työuupumusta... Noi kotihoitajat alkaa varmaan monessa paikassa olla ihan poikki.... Ja siskon kaveri on ollut jo puoli vuotta työuupumuksen takia saikulla... Se osaa kuules salakavalaan sekin käydä sellaiselle ihmiselle, joka vaatii itseltään liikoja... Tai ei huomaa omaa jaksamistaan... :o/


      • Disse kirjoitti:

        No väkisin oon osunut kohdalle kyllä useasti... :oD

        Tänään hymeksin vaan autosta, kun vingerteli vängällä ohitse... Näyttävä nainen...ei voi kieltää... mutta eihän sitä tiedä millainen hirmu sekin oikeesti on... :oD

        Kun sinä olet sen naisen rekisteröinyt on hänkin varmaan sinut, ties minkälaisen sarjamurhaajakandidaatin kehittänyt, vielä kun vähän autolla seurailisit niin kuin helmiina ehdotti :D Kirsikkana kakkuun vielä erehtyisit kahville pyytämään mielikuvitus varmaan laukkaisi tuhatta ja sataa :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kun sinä olet sen naisen rekisteröinyt on hänkin varmaan sinut, ties minkälaisen sarjamurhaajakandidaatin kehittänyt, vielä kun vähän autolla seurailisit niin kuin helmiina ehdotti :D Kirsikkana kakkuun vielä erehtyisit kahville pyytämään mielikuvitus varmaan laukkaisi tuhatta ja sataa :D

        No ei sitä tiedä? Lähestyn kysymään häntä kahville, niin kaivaa takataskustaan lamauttimen ja räsäyttää 50 000 voltilla mut tajuttomaks! :oD


      • Disse kirjoitti:

        No ei sitä tiedä? Lähestyn kysymään häntä kahville, niin kaivaa takataskustaan lamauttimen ja räsäyttää 50 000 voltilla mut tajuttomaks! :oD

        Se olisi kyllä näyttävä veto :D Ambulanssissa kun saavat tajuihinsa heikosti tulisi "kahville minä vaan olisin kysynyt". Ehkä on viisainta että hommaat oman lamauttimen ja täräytät ensin, siitäpähän saa. Eikä ainkaan sitten pakene ennen kuin saat kysymyksen esitettyä. Nainen voisi sitten myöhemmin mainostaa "Se mies vei jalat alta".


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Se olisi kyllä näyttävä veto :D Ambulanssissa kun saavat tajuihinsa heikosti tulisi "kahville minä vaan olisin kysynyt". Ehkä on viisainta että hommaat oman lamauttimen ja täräytät ensin, siitäpähän saa. Eikä ainkaan sitten pakene ennen kuin saat kysymyksen esitettyä. Nainen voisi sitten myöhemmin mainostaa "Se mies vei jalat alta".

        Joo, hyökkäys on paras puolustus.... täräyttää vaan naikkosen tajuttomaks, pistää pakettiin ja sitten kysyy. :oD


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Jään oottaa raporttia... Saat jouluun asti aikaa, hah haa!! 😊

        Olet varattu. Mitä sinä teet tällä palstalla?
        Taidatkin olla niitä kylän yhteisiä polkupyöriä..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet varattu. Mitä sinä teet tällä palstalla?
        Taidatkin olla niitä kylän yhteisiä polkupyöriä..?

        Keskustelen. Mitäs sinä teet täällä, syyllistät muita? 🤪

        Ja millä perusteella, luulojesi?


    • Anonyymi

      Viimeisin suhde päättyi vuosi sitten. Keväällä kävin muutamilla kahveilla, miehiin tutustuin Tinderissä ja baareissa. Tapasin yhden erityisen mukavan miehen ja tapailimme kesän. Harmi kyllä mies muutti muualle, joten se kuvio lässähti.

      Viimeksi eilen kysyin mielenkiintoisen keskustelun päätteeksi Tinder-matchilta lähtisikö kahville viikonloppuna. Kaduilla kulkiessa ei tule arvioitua vastaantulijoita "sillä silmällä".

    • Anonyymi

      Jep, koko ajan.
      Sinkkuna suhteissa.

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      - Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.

      Vajaan kymmenen vuotta sitten.

      - Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?

      Jos parisuhdetta ajatellen niin reilusti yli kymmenen vuotta sitten exemännän.

      - Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?

      Kyllä ovat yhden käden sormin laskettavissa.

      - Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?

      En paljonkaan, kuskina silloin tällöin mutta silloinkin olosuhteet aika arsesta.

      - Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?

      Sadan tapaamiseen menisi useita vuosia, jos lasketaan kaikenlaiset satunnaiset törmäämiset ja taas puhutaan parisuhteesta niin ehkä 0-2.

      - Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?

      En ole ikinä pyytänyt ketään treffeille koska en pidä siitä, jos hengailu lasketaan niin ehkä vuosi sitten.

      - Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?

      Katselen ihmisiä mutta en sillä silmällä, ei huvita turhaan miettiä.

    • Pitäisin tuosta kyselystä erillään ne sinkut, jotka sinkkuina haluavatkin olla.

      • Anonyymi

        Mitä vittua ne siten toisille kirjoittavat? Kannattaisi mennä "ystävä" palstalle:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua ne siten toisille kirjoittavat? Kannattaisi mennä "ystävä" palstalle:)

        AsianVierestä

        Kun tämä ei edelleenkään ole mikään treffipalsta.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kun tämä ei edelleenkään ole mikään treffipalsta.

        Onko tämä sinkut palsta sellaisille jotka saavat ihottumaa vastakkaisesta sukupuolesta mutta ovat valmiit antamaan parisuhdeneuvoja ja neuvoja siitä millainen naisen tulisi olla? Pehmeet päät, ei muuta voi sanoa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä sinkut palsta sellaisille jotka saavat ihottumaa vastakkaisesta sukupuolesta mutta ovat valmiit antamaan parisuhdeneuvoja ja neuvoja siitä millainen naisen tulisi olla? Pehmeet päät, ei muuta voi sanoa.

        AsianVierestä

        "Onko tämä sinkut palsta sellaisille "

        Eipä täällä näyttäis mitään tarkastuksia tehtävän..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kun tämä ei edelleenkään ole mikään treffipalsta.

        Kyllä tämä on treffipalsta. :D


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kun tämä ei edelleenkään ole mikään treffipalsta.

        Onko miehen logiikka treffipalsta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehen logiikka treffipalsta?

        Sinkuista (palsta) voi napata miehen jos sattuu tykästymään. Joskus sattuu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Onko tämä sinkut palsta sellaisille "

        Eipä täällä näyttäis mitään tarkastuksia tehtävän..

        Sen verran asian vierestä että tässä muuten on normaali suomalainen nainen:

        https://www.voice.fi/viihde/a-186364

        Joskus 1950-luvulla kaikilla suomalaisilla naisilla on ollut tuollainen vartalo.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sen verran asian vierestä että tässä muuten on normaali suomalainen nainen:

        https://www.voice.fi/viihde/a-186364

        Joskus 1950-luvulla kaikilla suomalaisilla naisilla on ollut tuollainen vartalo.

        Katri-Helena, Lea Laven, Paula Koivuniemi, Marion Rung, Lenita Airisto jne ovat kaikki syntyneet ennen 1950-lukua.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sen verran asian vierestä että tässä muuten on normaali suomalainen nainen:

        https://www.voice.fi/viihde/a-186364

        Joskus 1950-luvulla kaikilla suomalaisilla naisilla on ollut tuollainen vartalo.

        Näitä anorektikkoja löytyy vieläkin pilvin pimein. Esimerkiksi juuri 1950 -luvulla oli paljon kauniita naisia. Anorektikkoja en siltä ajalta muista yhtään.


    • "Onko palstalla oikeasti sinkkuja..."

      Kun palstan aihe on sinkkuus, se ei suinkaan tarkoita, että vain sinkuilla olisi mielipide sinkkuudesta tai selitys sinkkuudelle.

      • Anonyymi

        Onneksi ei ole, silloin monilta menisi se viimeinenkin henkireikä...heh heh.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Olen oikeasti sinkku, koska olen eronnut monia vuosia sitten. Olen siis ns. uus-poikamies. Tällä hetkellä ei ole seurustelua, vaan on ystävyys kivan naisen kanssa. On sen verran runsaasti elämänsisältöä, että en ole valmis seurusteluun. Ja ystävänainen asuu 200 km päässä, ja hänelläkin on niin paljon puuhaa, että ei ennättäisi seurustella. Ystävyys on molemmille helpompi ratkaisu.

      • Anonyymi

        Onko näin?


    • Anonyymi

      Jaahas, kaadetaan nyt sitten oma osuus tähän. Kirjautuminen näköjään muuttunut niin ettei ehdota kirjautumistietoja joten menkööt ilman nimimerkkiä.

      - Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.

      Noin kaksi ja puoli vuotta sitten päättyi edellinen seurustelusuhde.

      - Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?
      Töissä tapaan useammankin kiinnostavan henkilön.

      - Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?
      Varmaan muutama kymmen.

      - Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?
      Kyllä.

      - Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?

      En osaa oikein hahmottaa tätä iän kautta, mutta varmaan tässäkin muutama kymmen.

      - Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?
      Edellisen suhteen alussa, noin seitsemän vuotta sitten.

      - Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?
      En katsele kengänkärkiä tai kännykkää liikkeellä ollessani, mutta en kyllä katsele vastaantulijoitakaan sillä silmällä.

      Olen tällä hetkellä tyytyväinen parisuhteettomaan tilaani enkä hae parisuhdetta.

    • Anonyymi

      En tiedä koskeeko kysymys myös naisia, mutta omavaltaisesti vastaan kuitenkin.

      - Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.
      -Viimeinen parisuhde päättyi kymmenisen vuotta sitten.
      - Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?
      -Enpä voi sanoa että olisin kohdannut. Seurustelu- tai seksuaalisessa mielessä.
      - Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?
      -Rehellisesti vastaan: nuorena oli ikäänkuin "pakko" seurustella. Se kuului asiaan ja oli oltava kuten muutkin. Epävarmuutta. Olihan niitä poikia ja nuoria miehiä enemmän ja vähemmän. Koskaan kuitenkaan en ole ollut rakastunut ja vielä vähemmän rakastanut miestä, lukuunottamatta omaa isääni. Joka on edelleenkin minulle eritttäin rakas.
      - Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollita?
      -Liikun paljon ihmisten ilmoilla. Käyn vakituisesti työssä. Työskentelen avokonttorissa missä meitä on iso tiimi. Harrastan koiria ja hevosia ja kohtaan saman harrastuksen omaavia. Liikun aktiivisesti ulkona koirani kanssa. Minulla on pari todella hyvää ystävää ja paljon tuttavia. Jos ihmistenilmoilla liikkumisella tarkoitetaan kapakoita, en harrasta.
      - Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?
      -Kiinnostava missä mielessä? Aivan takuulla tapaan montakin kiinnostavaa tyyppiä joiden kanssa juttu luistaa ja on mukava ja luonteva olla. Mitään seksuaalista en halua.
      - Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?
      -Kai sitä nuorena tuli treffeistä sovittua, en tosin muista kumman aloitteesta kulloinkin. Selvin päin koska en ole koskenut enkä koske alkoholiin.
      - Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?
      -Tähän taas; mikään sillä silmällä ei kiinnosta. Ihmisiä katselen ja tykkään tavata uusia ihmisiä. En pelkää alkaa jutella bussissa tai muulla julkisella paikalla jos juttuseuraa on mahdollista saada. Hyvin usein ei. Puhelin minulla on, mutta esim. facebookissa minulla on 32 ystävää, kaikki oikeasta elämästä tuntemiani. Puhelin on minulle tarpeellinen väline jota ilman ei nykyaikana toimeen tule. En tuijottele turhanpäiten.
      Olen ollut vannoutunut sinkku jo kauan, koska näin olen onnellisin ja elämäni on hyvää näin. Miksi pakottaisin itseni johonkin jossa en voi hyvin eikä voisi se vastapuolikaan koska en voisi hänelle mitään antaa.

    • Anonyymi

      Säätöjä jonku aikaa sitte. Sinkku tällä hetkellä
      Viimeaikoina oon tavannut aika vasta
      En oo törmänny aiemmi kyllä tollasee, koska vaikutti jo alussa mukuvalta
      Liikun aika paljon ihmisten ilmoilla
      Riippuu
      Oon kysyny aika jonku aikaa sitte
      Vaihtelee

    • Anonyymi

      - Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.
      - Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?
      - Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?
      - Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?
      - Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?
      - Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?
      - Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?

      Suhde päättyi 15 kuukautta sitten.
      Kohtaan kyllä ihania naisia usein ja viimeks ihan vähän aikaa sitten kiinnostuin naisesta mutta se ei minusta. Olen seurustellut 3 kertaa, edellinen suhde kesti 10 vuotta.
      Nykyään en käy baareissa josta vois naisen löytää.
      Sadan naisen joukossa vois olla noin 10 % naisia joista kiinnostun.
      Pyydän naisia treffeille aina selvinpäin, en ole koskaan ollut kännissä treffeillä.
      Voin mennä juttelee kadulla naiselle jos se on kivannäköinen ja jos ei ole sormusta sormessa että se on varattu. olen pyytänyt naista treffeille kaupassa ja nainen suostunut. Kahvilat on hyvä paikka iskee naisia, naiset on siel yksin eikä kaveria niiin siitä vaan.

    • Anonyymi

      - Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.

      En koskaan.

      - Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?

      Tänään kahvilan myyjän, mutta olen liian ujo puhumaan vieraille.

      - Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?

      Muutamia kymmeniä.

      - Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?

      Aika vähän.

      - Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?

      Ehkä 5 - 10.

      - Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?

      En koskaan.

      - Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?

      Katselen varovasti.

      t: kiltti ja kunnollinen Neitsyt-Setä

    • Anonyymi

      Koskaan en ole seurustellut, jollei naiselle tervehtimistä "moi, hei" kutsuta seurusteluksi ja ikää on 49v.

      t. Ruma mies

    • Anonyymi

      - En ole.
      - Harvemmin kuin joka viides vuosi, ja sitten kaikki menee pieleen niinkuin se olisi kohtalon tarkoitus olisi tehdä vain pilaa.
      - Ehkä 3 joilta sain positiivista vastakaikua ja eivät varattuja.
      - Kavereita oli viimeksi lapsena.
      - 0-2
      - En ole pyytänyt.
      - En ole itkenyt yksinäisyyttä sen jälkeen kun vain päästin irti n. 10 vuotta sitten. Joskus ainoa tapa selvitä on vain lakata olemasta kuten muut. Jos eloonjääminen vaatii, että pitää lakata olemasta ihminen, sitten pitää lakata olemasta ihminen. Kun 30-vuoteen ei ole ollut ainuttakaan kaveria, eikä koskaan mitää suhteita, hengissä pysyminen vaatii sen mukaisen etäisyyden ja välinpitämättömyyden asioihin jotka muille on niin tärkeitä ja raskaita.

    • Anonyymi

      - Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.
      Ed suhde päättyi muutama vuosi sitten

      - Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?
      En muista, sitä tapahtuu hyvin harvoin

      - Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?
      max 5

      - Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?
      Liikun, mutta enimmäkseen omassa kuplassa

      - Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?
      0-1

      - Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?
      En koskaan

      - Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?
      Ei mitään edellisistä

    • Anonyymi

      1. 5 kk sitten.
      2. Alle viikko.
      3. EOS.
      4. Kyllä töissä. En baareissa.
      5. Ehkä 5.
      6. 2v. sitten kaupassa. Suostui. Tapailtiin puoli vuotta.
      7. Katselen sillä silmällä josko löytyisi sopivaa.

    • - Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms.
      En ole seurustellut tai ollut parisuhteessa.

      - Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?
      Päivittäin kohtaan ulkonäöllisesti kiinnostavia naisia. Mutta viimeksi kesällä kohtasin kiinnostavan naisen, jonka kanssa olin oikeasti tekemisissä.

      - Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?
      Lukuisia ulkonäöllisesti kiinnostavia. Ja kiinnostavia joiden kanssa olen ollut jotenkin tekemisissä on joku reilu 5.

      - Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?
      Liikun

      - Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen (tai sen sukupuolen josta olet kiinnostunut) edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?
      60

      - Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?
      Ainoa kerta keväällä 2015, tosin olin krapulassa ja se oli edellisen yön tuttavuus.

      - Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä, vai ovatko ne omat kengänkärjet (tai nykyaikana puhelin) mielenkiintoisempia?
      Katselen, varsinkin salilla.

      • Etkös sä ole se mies, jolla on tai oli kuvassaan joskus ruskeat kihartuvat hiukset ja silmälasit, partaa?


      • Helmiina kirjoitti:

        Etkös sä ole se mies, jolla on tai oli kuvassaan joskus ruskeat kihartuvat hiukset ja silmälasit, partaa?

        Sama mies. Tosin kuvan parta oli kuvanmuokkauksen tulosta.


      • Anonyymi
        wlfwd kirjoitti:

        Sama mies. Tosin kuvan parta oli kuvanmuokkauksen tulosta.

        Helmiina taisi ihastua ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmiina taisi ihastua ;)

        Eesti keel viiner nakki . :D

        Kukaan ei varmaan ole huomannut mun fiksaatiota ruskeaan ja kiharaan tukkaan? EI, ei tietenkään ole. :)

        Paitsi minä itte tarkkana tyttönä tieteskin.. :)

        https://youtu.be/1ZyeWmTS_ZY

        saa katsoa, jos ei halua ei ole ihan pakko..mutta saatan hermostua. :)


      • wlfwd kirjoitti:

        Sama mies. Tosin kuvan parta oli kuvanmuokkauksen tulosta.

        Kappas! Muistin, jäi mieleen. 😃

        Näytti aidolta parta. Näköjään muutkin osaa muokata kuviaan. 😉


      • Helmiina kirjoitti:

        Kappas! Muistin, jäi mieleen. 😃

        Näytti aidolta parta. Näköjään muutkin osaa muokata kuviaan. 😉

        Se on kyllä totta, että mulla on fiksaatio viehtymys ruskeisiin hiuksiin. Kihartuviin erityisesti. Suklaanruskeat, punaruskeat... 😜

        Kauniit.

        Ite oon valjun värinen piikkisuora hiuspehkoltani, ehkäpä jonkun värinen sitten kiehtoo siksi.


      • Helmiina kirjoitti:

        Kappas! Muistin, jäi mieleen. 😃

        Näytti aidolta parta. Näköjään muutkin osaa muokata kuviaan. 😉

        Se oli muokattu puhelimen FaceApp -sovelluksella.


      • wlfwd kirjoitti:

        Se oli muokattu puhelimen FaceApp -sovelluksella.

        Ok. Eli nk. valmis filtteri kuten snapchatinkin kuvanmuokkauksissa? 😀

        Mä olen ehkä vähän utelias, kun katselen nuo ihmisten laittamat kuvat läpi mitä profiileissa vastaan täällä tulee. Niistä saa käsitystä ihmisestä, kuvat kertoo erilaisia asioita tai antaa mielikuvaa. 😊


    • Anonyymi

      Olen oikea sinkku ja neitsytsetä 54v. En ole koskaan seurustellut tai ollut parisuhteessa.

    • Anonyymi

      "Onko palstalla oikeasti sinkkuja..."
      On. Ainakin minä.

      "Koska viimeksi seurustelit, olit parisuhteessa, tms."
      Reilu kuukausi sitten. Kymmenisen päivää. Sitä ennen hyvin, hyvin monta vuotta sitten.

      "Milloin edellisen kerran kohtasit ihmisen, joka olisi edes voinut sinua kiinnostaa?"
      Reilu kuukausi sitten.

      "Montako tuollaista ihmistä olet elämäsi aikana kohdannut?"
      Alle kymmenen.

      "Liikutko ylipäätään ihmisten ilmoilla, että tuollainen kohtaaminen olisi mahdollista?"
      Liikun päivittäin. En kuitenkaan koskaan juottoloissa; niissä viihtyvät ei kiinnosta.

      "Jos tapaat 100 oikean ikäistä vastakkaisen sukupuolen ... edustajaa, niin mitä arvioit, kuinka moni heistä on sellainen sinua kiinnostava tapaus?"
      0-20.

      "Koska viimeksi pyysit jonkun treffeille ihan reaalielämässä ja selvinpäin?"
      Viime keskiviikkona. Vastasi välttelevästi, mikä kiltin naisen sanomana tarkoittaa EI.

      "Kun ja jos liikut ihmisten ilmoilla ilmoilla arjessa, niin katseletko ihmisiä sillä silmällä..."
      Katselen koko ajan. Kengänkärjet ja puhelin eivät kiinnosta pätkääkään.

    • Anonyymi

      Olisi tuossa aloituksessa ollut hyvä kysyä myös ikähaarukkaa.

    • Anonyymi

      Olihan lista ...

      Olin suhteessa viimeksi reilu vuosi sitten.

      Olisikohan ollut joku kuukausi sitten.

      Paha sanoa ... todella monta kiinnostavaa. Suurin osa on kuitenkin sellaista melko kevyttä kiinnostusta. Ihan kunnon kiinnostukseen minun tarvitsee oppia tuntemaan ihmistä paremmin.

      Kyllä liikun, lähes joka päivä.

      Sanotaan nyt vaikka kymmenen prosenttia. Satunnaisotannalla tuo voisi varmaan pitää paikkansa. Sopivassa ympäristössä luku on suurempi.

      Mikä lasketaan treffeiksi ... en ole varmaankaan koskaan pyytänyt ketään perinteisesti treffeille. Eikä kyllä minuakaan ole juuri sellaisille kyselty. Minun parisuhteeni ovat alkaneet aina vähän varkain.

      Riippuu ihan täysin vireystilasta. Katselen kyllä, mutta en nyt mitenkään huomattavasti "sillä silmällä". Töiden jälkeen väsyneenä ei tosin tule paljon ympärille katseltua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe