Veteen ja pukutilaan
Espoon keskuksen uimahallissa on sarjakakkaaja
3
190
Vastaukset
- Anonyymi
Huhut sarjakakkaajasta ovat vahvasti liioiteltuja. Yhden kerran on kuulemma jollekin vanhemmalle ihmiselle käynyt VAHINKO. Näitä urbaanilegendoja tuntuu nykyään olevan liikkeellä joka toisesta uimahallista. Oulun sarjakakkaajan perintö elää.
- Anonyymi
Mutta siis tuskin ovat tahallisia.
Kk pari sitten oli vissiin käynyt ”pikku vahinkoo” kun halli oli kiinni useamman päivän
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä verrata yksittäistä vahinkoa Haapaveden tapaukseen.
"Sarjakakkaaja iski jälleen Haapavedellä. Uimahalli piti maanantai-iltana sulkea. Uimarit ilmoittivat, että altaassa lillui sinne kuulumatonta tavaraa.
Piina on jatkunut marraskuun lopusta lähtien.
– Neljä kertaa joku on rykäissyt paskat isoon altaaseen, Haapaveden ympäristöpalvelupäällikkö Harri Heikkilä tilittää." (Ilta-Sanomat 11.1.2019)
Toiminta Haapavedellä oli hyvin järjestelmällistä ja tahallista. Tekijä oli ovela ja onnistui välttelemään kiinnijäämistä pitkään. Poliisi turvautui lopulta DNA-analyysiin ja tapaus ratkesi vasta sen avulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978