Veteen ja pukutilaan
Espoon keskuksen uimahallissa on sarjakakkaaja
3
195
Vastaukset
- Anonyymi
Huhut sarjakakkaajasta ovat vahvasti liioiteltuja. Yhden kerran on kuulemma jollekin vanhemmalle ihmiselle käynyt VAHINKO. Näitä urbaanilegendoja tuntuu nykyään olevan liikkeellä joka toisesta uimahallista. Oulun sarjakakkaajan perintö elää.
- Anonyymi
Mutta siis tuskin ovat tahallisia.
Kk pari sitten oli vissiin käynyt ”pikku vahinkoo” kun halli oli kiinni useamman päivän
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä verrata yksittäistä vahinkoa Haapaveden tapaukseen.
"Sarjakakkaaja iski jälleen Haapavedellä. Uimahalli piti maanantai-iltana sulkea. Uimarit ilmoittivat, että altaassa lillui sinne kuulumatonta tavaraa.
Piina on jatkunut marraskuun lopusta lähtien.
– Neljä kertaa joku on rykäissyt paskat isoon altaaseen, Haapaveden ympäristöpalvelupäällikkö Harri Heikkilä tilittää." (Ilta-Sanomat 11.1.2019)
Toiminta Haapavedellä oli hyvin järjestelmällistä ja tahallista. Tekijä oli ovela ja onnistui välttelemään kiinnijäämistä pitkään. Poliisi turvautui lopulta DNA-analyysiin ja tapaus ratkesi vasta sen avulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819