Janne Jyränki

Anonyymi

Onko kukaan käynyt muissa operaatioissa hänen luonaan kuin silikoneja ottamassa? Mitä on tehty ja miten onnistunut? Tekeekö hän nenäleikkauksia? Rasvansiirtoja?

32

11173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen käynyt abdominoplastiassa, jossa korjattiin erkaantuneet vatsalihakset ja otettiin löysää vatsanahkaa pois. Samalla tehtiin rasvansiirto rintoihin.

      Rinnoista tuli todella kauniit ja siirretty rasva on pysynyt hyvin. Rasvan pysymistä varmaan edesauttoi se että paino nousi kolme kiloa tuon jälkeen kun en sen vatsaleikkauksen takia voinut heti liikkua samalla tavalla mihin olen tottunut.

      Vatsalihasten korjaus on myös pysynyt. Leikkauksesta jäi aika ruma arpi alavatsalle, se on ainoa miinus.

      Kirurgi itse suositteli mielummin pieniä silikoni-implatteja kuin rasvansiirtoa. Hänellä oli ilmeisesti kokemus, että potilaat ovat niihin tyytyväisempiä ja että niillä saa näkyvämmän tuloksen aikaiseksi. En kuitenkaan halunnut implantteja, joten päädyin rasvansiirtoon.

      • Anonyymi

        Hän taitaakin olla huippuosaaja mitä rintoihin tulee. Olisi kiva tietää hallitseeko kasvon alueen rasvansiirrot / leikkaukset


    • Anonyymi

      En suosittele. Tarkoitus oli poistaa löysää ihoa. Mitä kirurgi ei poistanut. Leikkasi tekniikalla mitä toinen kirurgi ei edes tunnistanut. Teki näkyville arvet, jotka ei pitänyt olla näkyvillä. Arvet on rumat ja levinneet, väärästä leikkaustekniikasta ja kirurgin kokemattomuudesta johtuen. Etsi kirurgi joka tee pääsääntöisesti kauneuskirurgiaa ja on ISAPS jäsen. Tällä kirurgilla ei ole kokemusta ja osaamista. Ehkä rinnoista on, mutta muuta ei hallitse. Minulla ikuiset rumat arvet ja rahat meni. Sekä toiminnallinen haitta tuli.

      • Anonyymi

        Eli kyseinen kirurgi tekee sivutoimisesti esteettistä kirurgiaa ja ei ole ISAPS jäsen. Ei siis kuulu alan kattojärjestöön, joka pitäisi olla kriteerinä kaikille jotka tekee esteettistä kirurgiaa. Kaikki tämä näkyy leikkaustekniikassa ja osaamisessa ylipäätään. Kun jos päätyö on julkisella puolella, ei voi olla huippuosaaja ns. Kauneuskirurgiassa. Kun julkisella puolella plastiikkakirurgia on pääsääntöisesti muuta kuin kauneuskirurgiaa. Mutta Suomessa kuin tätä yksityistä kauneuskirurgiaa ei valvota, niin kuka tahansa plastiikkakirurgi voi markkinoida itseään huippuosaajana vaikka kokemusta ja osaamista ei ole. Riittää vaan että on plastiikkakirugi ja se ei itsessään takaa mitään osaamista kauneuskirurgiassa.Itse olen tällaisen "huippuosaajan" uhri ihan omaa tyhmyyttäni kun en ottanut asioista selvää. Kauneusbisnes on raakaa, kaikki vastuu on kuluttajalla. Itse sitten kannat kehossasi epäonnistuneen leikkausjäljen loppuelämän. Joten suosittelen valitsemaan kirurgin tosi tarkkaan ja mielummin kokeneen. T. Sairaanhoitaja


      • Anonyymi

        Sama täällä kävin vtasanahan leikkauksessa ja todella todella ruma arpi jäi


    • Anonyymi

      Edellinen henkilö jauhaa täällä leikkauksesta, jota edes viranomaistaho ei katsonut epäonnistuneeksi. Ei kauhean tasapainoista kun ei osaa luovuttaa. Teit valituksen, olisit saanut korvauksen jos olisi jotain korvattavaa?

      • Anonyymi

        Jaan vaan totuudenmukaista tietoa, kun kerran kysyttiin kyseisestä kirurgista. Osaamista eikä ammattitaitoa ole minkäs sille voi. Hyvä kirurgin tunnistaa siitå, että hänen konsultaatioon ja leikkaukseen jonotetaan , hän kouluttautuu ja pitää osaamisensa ajantasalla. Ei pidä siis tehdä sitä mitä ei osaa. Putkimieskään ei kehity hyväksi kuin työtä tekemällä, eikä harrastamalla kerran viikossa työtään. Jos harrastaa kauneuskirurgiaa, siinä harvoin hyväksi ja taitavaksi kehittyy. Asiakkaita johdetaan harhaan jos nimetään itsensä huippuosaajaksi, jos siihen ei ole mitään meritteejä: Kattaavaa työkokemusta, jatkuvaa kouluttautumista, monien vuosien leikkauskokemusta esteettisestä kirurgiasta kuulumista ISAPS kattojärjestön alle. T. Sairaanhoitaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaan vaan totuudenmukaista tietoa, kun kerran kysyttiin kyseisestä kirurgista. Osaamista eikä ammattitaitoa ole minkäs sille voi. Hyvä kirurgin tunnistaa siitå, että hänen konsultaatioon ja leikkaukseen jonotetaan , hän kouluttautuu ja pitää osaamisensa ajantasalla. Ei pidä siis tehdä sitä mitä ei osaa. Putkimieskään ei kehity hyväksi kuin työtä tekemällä, eikä harrastamalla kerran viikossa työtään. Jos harrastaa kauneuskirurgiaa, siinä harvoin hyväksi ja taitavaksi kehittyy. Asiakkaita johdetaan harhaan jos nimetään itsensä huippuosaajaksi, jos siihen ei ole mitään meritteejä: Kattaavaa työkokemusta, jatkuvaa kouluttautumista, monien vuosien leikkauskokemusta esteettisestä kirurgiasta kuulumista ISAPS kattojärjestön alle. T. Sairaanhoitaja

        Sitten vielä mitä sinä tiedät minun korvausasioista. Oletko kenties Klinikan työntekijä:)? Jos olet niin mieluusti toimisin teidän mainostajana ja esittelisin sivustollanne vaikka ensialkuun levinneet ja rumat leikkausarvet. T. Sairaanhoitaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vielä mitä sinä tiedät minun korvausasioista. Oletko kenties Klinikan työntekijä:)? Jos olet niin mieluusti toimisin teidän mainostajana ja esittelisin sivustollanne vaikka ensialkuun levinneet ja rumat leikkausarvet. T. Sairaanhoitaja

        Ihan siitä tiedän kun pyörit täällä edelleen vinkumassa ja valitat eri ketjuihin siitä, että et saa korvausta :) Olen vaan nähnyt liian monta kaltaistasi, joilla jää tuo jankkaaminen päälle.
        Luuletko että tuo "sairaanhoitaja" tuo sanomisillesi mitään lisäarvoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan siitä tiedän kun pyörit täällä edelleen vinkumassa ja valitat eri ketjuihin siitä, että et saa korvausta :) Olen vaan nähnyt liian monta kaltaistasi, joilla jää tuo jankkaaminen päälle.
        Luuletko että tuo "sairaanhoitaja" tuo sanomisillesi mitään lisäarvoa?

        Tarkoitus on ollut varoittaa muita hänen leikattavakseen harkitsevia, ettei kävisi niinkuin minulle kävi. Ammattitaitoinen kauneuskirurgi ei tee tällaista jälkeä. En voi perua omaa leikkausta enkä siitä johtuvia ikuisia esteettisiä haittoja. Voin vaan kertoa oman kokemukseni epäpätevästä kauneuskirurgista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on ollut varoittaa muita hänen leikattavakseen harkitsevia, ettei kävisi niinkuin minulle kävi. Ammattitaitoinen kauneuskirurgi ei tee tällaista jälkeä. En voi perua omaa leikkausta enkä siitä johtuvia ikuisia esteettisiä haittoja. Voin vaan kertoa oman kokemukseni epäpätevästä kauneuskirurgista.

        Mietit tätä asiaa sitten yli 3kk?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietit tätä asiaa sitten yli 3kk?

        Tätä epäonnistunutta leikkausta on valitettavasti tullut mietittyä ja katsottua yli vuosi. Nyt on vasta mahdollista alkaa suunnittelemaan mitä tämän puoskarin tekemille rumille ja levinneille arville voidaan alkaa tekemään..Tulen siis tästä kyseisestä kirurgista varoittamaan jokaisessa keskustelussa mitä hänestä käydään. Koen sen velvollisuudeksi hoitoalan ammattilaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä epäonnistunutta leikkausta on valitettavasti tullut mietittyä ja katsottua yli vuosi. Nyt on vasta mahdollista alkaa suunnittelemaan mitä tämän puoskarin tekemille rumille ja levinneille arville voidaan alkaa tekemään..Tulen siis tästä kyseisestä kirurgista varoittamaan jokaisessa keskustelussa mitä hänestä käydään. Koen sen velvollisuudeksi hoitoalan ammattilaisena.

        Et sitten saanut korvausta,eli vahinkoa ei katsottu tapahtuneen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten saanut korvausta,eli vahinkoa ei katsottu tapahtuneen?

        Kuules sinä joka hoet täällä jatkuvasti epäonnistuneen operaation uhrille, että kun korvauksia ei saanut, niin vahinkoa ei siis tapahtunut. Mitä tyydytystä saat tuosta hokemasta? Kyllä ääni kellossa muuttuisi jos itse saisit näkyvät arvet näkyvälle paikalle. Se nyt vaan on niin että pvk ei juuri myönnä korvauksia esteettisistä toimenpiteistä. Tätä alaa ei kukaan valvo eikä kukaan tai mikään taho ole tässä kuluttajan puolella. Tekijöiden ei siis valitettavasti tarvitse kantaa vastuutaan sössimisistään ja voivat jatkaa kuin ennenkin. Lopeta siis jo tuo vähättely, se on todella loukkaavaa! Toivottavasti itsekin saat kokea tämän tuskan kun kirurgi sössii ja pahasti ja mitään korvauksia et saa mistään vaikka on ilmiselvästi tehty hoitovirhe. Sit voit lohduttaa itseäsi että hei kun en saanut mitään korvauksia niin mitään virhettä ei ole tapahtunut, tämä onkin vain mun pään sisällä. Ja jokainen ohikulkija voi nähdä jo metrien päästä että rumaa jälkeä on saatu aikaan. Miettisit vähän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä epäonnistunutta leikkausta on valitettavasti tullut mietittyä ja katsottua yli vuosi. Nyt on vasta mahdollista alkaa suunnittelemaan mitä tämän puoskarin tekemille rumille ja levinneille arville voidaan alkaa tekemään..Tulen siis tästä kyseisestä kirurgista varoittamaan jokaisessa keskustelussa mitä hänestä käydään. Koen sen velvollisuudeksi hoitoalan ammattilaisena.

        Hyvä että varoitat! Voit pelastaa ihmisiä suurelta tuskalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten saanut korvausta,eli vahinkoa ei katsottu tapahtuneen?

        Pvk ei ole näissä kuluttajan puolella. Ainoastaan siinä tapauksessa voit jotain korvauksia saada jos aiheutetaan vaikka vakava toiminnallinen haitta. Itsellä toinen kokenut plastiikkakirurgi on jo todennut, että leikkaukseni on tehty ihan väärällä menetelmällä, josta johtuen mm. arpikiristystä ja tietynlaista toiminnallista haittaa.Tämän väärän menetelmän ansiosta arvet on myös levinneet ja ovat pahimillaan nyt reilu vuoden jälkeen n. 1,5cm paksuisia.Näytän siis siltä arpien kanssa, että olisin ollut onnettomuudessa ja sitten joku harjoittelija olisi tikannut. En ole nähnyt tällaista leikkausjälkeä kenenkään tekemänä. Ja voin sanoa, että en todellakaan piittaa mielipiteestäsi. Jos yksikään harkitsee edes olla menemättä kyseisen kirurgin operoitavaksi olen onnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules sinä joka hoet täällä jatkuvasti epäonnistuneen operaation uhrille, että kun korvauksia ei saanut, niin vahinkoa ei siis tapahtunut. Mitä tyydytystä saat tuosta hokemasta? Kyllä ääni kellossa muuttuisi jos itse saisit näkyvät arvet näkyvälle paikalle. Se nyt vaan on niin että pvk ei juuri myönnä korvauksia esteettisistä toimenpiteistä. Tätä alaa ei kukaan valvo eikä kukaan tai mikään taho ole tässä kuluttajan puolella. Tekijöiden ei siis valitettavasti tarvitse kantaa vastuutaan sössimisistään ja voivat jatkaa kuin ennenkin. Lopeta siis jo tuo vähättely, se on todella loukkaavaa! Toivottavasti itsekin saat kokea tämän tuskan kun kirurgi sössii ja pahasti ja mitään korvauksia et saa mistään vaikka on ilmiselvästi tehty hoitovirhe. Sit voit lohduttaa itseäsi että hei kun en saanut mitään korvauksia niin mitään virhettä ei ole tapahtunut, tämä onkin vain mun pään sisällä. Ja jokainen ohikulkija voi nähdä jo metrien päästä että rumaa jälkeä on saatu aikaan. Miettisit vähän!

        Kiitos sinulle mielipiteestäsi. Näin ne asiat menee kauneuskirurgiassa kuluttajan asema on heikko. Täällä palstalla yritetään meidät epäonnistuneiden kauneusleikkauksien uhrit saada vaikenemaan. Tämäkin joka trollaa tässä keskustelussa minua on luultavasti joku kirurgin tuttu tai klinikan työntekijöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pvk ei ole näissä kuluttajan puolella. Ainoastaan siinä tapauksessa voit jotain korvauksia saada jos aiheutetaan vaikka vakava toiminnallinen haitta. Itsellä toinen kokenut plastiikkakirurgi on jo todennut, että leikkaukseni on tehty ihan väärällä menetelmällä, josta johtuen mm. arpikiristystä ja tietynlaista toiminnallista haittaa.Tämän väärän menetelmän ansiosta arvet on myös levinneet ja ovat pahimillaan nyt reilu vuoden jälkeen n. 1,5cm paksuisia.Näytän siis siltä arpien kanssa, että olisin ollut onnettomuudessa ja sitten joku harjoittelija olisi tikannut. En ole nähnyt tällaista leikkausjälkeä kenenkään tekemänä. Ja voin sanoa, että en todellakaan piittaa mielipiteestäsi. Jos yksikään harkitsee edes olla menemättä kyseisen kirurgin operoitavaksi olen onnistunut.

        Niin ja piti korjata, että arvet on n. 1,5 cm levyisiä ( ei paksuisia)pahimmillaan ja tikkausjälki oli alunperinkin jo ihan ammattitaidotonta, joten eipä teippaukset auttaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle mielipiteestäsi. Näin ne asiat menee kauneuskirurgiassa kuluttajan asema on heikko. Täällä palstalla yritetään meidät epäonnistuneiden kauneusleikkauksien uhrit saada vaikenemaan. Tämäkin joka trollaa tässä keskustelussa minua on luultavasti joku kirurgin tuttu tai klinikan työntekijöitä.

        Varmasti on klinikan työntekijä, nää on niin nähty! Oikeen suututtaa! Olen pahoillani puolestasi, tiedän miltä susta tuntuu, valitettavasti. :( Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tälläistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on klinikan työntekijä, nää on niin nähty! Oikeen suututtaa! Olen pahoillani puolestasi, tiedän miltä susta tuntuu, valitettavasti. :( Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tälläistä!

        Kyllä alaa valvotaan,älä nyt valehtele. Sääntelyä on lähdetty viime vuosina myös kiristämään, mikä on hyvä.
        Olet alusta asti vaikuttanut niin tasapainottomalta , että sinua on vaikea ottaa todesta. Lähipiiriini kuuluu henkilöitä, joille on oikeastii tapahtunut hoitovirhe esteettisessä leikkauksessa. Saivat korvauksia ja lopputulosta saatiin paranneltua huimasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on ollut varoittaa muita hänen leikattavakseen harkitsevia, ettei kävisi niinkuin minulle kävi. Ammattitaitoinen kauneuskirurgi ei tee tällaista jälkeä. En voi perua omaa leikkausta enkä siitä johtuvia ikuisia esteettisiä haittoja. Voin vaan kertoa oman kokemukseni epäpätevästä kauneuskirurgista.

        Hyvä että olet jaksanut jakaa kokemuksiasi.
        Minullakin on jäänyt ikävät arvet, hänen leikkauksestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten saanut korvausta,eli vahinkoa ei katsottu tapahtuneen?

        Omasta kokemuksesta tiedän että korvauksia saa tosi harva vaikka selkeä virhe olisikin. PVK ei todellakaan aja yksityisen ihmisen asioita. Siellä ketään asiantuntijalääkäri ei työskentele kokopäiväisesti. Ennen vahingoista mitkä sinne menivät korvattiin 20% nyt enää 15, olen yli vuoden taistellut näiden virastojen kanssa, minulle kyllä pvk:sta tuli myönteinen päätös. Eli ihan turha tulla selittämään että vahinkoa ei ole tapahtunut kun ei saa korvausta, hyvinkin räikeät tapaukset jätetään vaan kylmästi korvaamatta. Toki en tiedä tätä tapausta. Kaiken lisäksi jotkut lääkärit väärentävät aivan törkeästi omakantatekstejä kun saavat tiedon valituksesta pvk:lle ja pvk tulkitsee asiat näiden väärennettyjen tekstien perusteella, heillä ei ole toimivaltaa puuttua väärennöksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omasta kokemuksesta tiedän että korvauksia saa tosi harva vaikka selkeä virhe olisikin. PVK ei todellakaan aja yksityisen ihmisen asioita. Siellä ketään asiantuntijalääkäri ei työskentele kokopäiväisesti. Ennen vahingoista mitkä sinne menivät korvattiin 20% nyt enää 15, olen yli vuoden taistellut näiden virastojen kanssa, minulle kyllä pvk:sta tuli myönteinen päätös. Eli ihan turha tulla selittämään että vahinkoa ei ole tapahtunut kun ei saa korvausta, hyvinkin räikeät tapaukset jätetään vaan kylmästi korvaamatta. Toki en tiedä tätä tapausta. Kaiken lisäksi jotkut lääkärit väärentävät aivan törkeästi omakantatekstejä kun saavat tiedon valituksesta pvk:lle ja pvk tulkitsee asiat näiden väärennettyjen tekstien perusteella, heillä ei ole toimivaltaa puuttua väärennöksiin

        Tätä potilasasiakirjojen väärentelyä tekevät siis muutkin kuin minut leikannut yleislääkäri (toinen klinikka kyseessä minun tapauksessani). Surullista kuinka alas tällä alalla on vajottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä potilasasiakirjojen väärentelyä tekevät siis muutkin kuin minut leikannut yleislääkäri (toinen klinikka kyseessä minun tapauksessani). Surullista kuinka alas tällä alalla on vajottu.

        Kyllä tekee ja useaan otteeseen minun potilastiedot muuttuneet, onneksi oli kaikki versiot itsellä tulostettuna, asiasta on jo vuosi sitten tehty rikosilmoitus. Lääkäri ei kylläkään ole Jyränki. Uhkaili vielä asianajajansa kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä alaa valvotaan,älä nyt valehtele. Sääntelyä on lähdetty viime vuosina myös kiristämään, mikä on hyvä.
        Olet alusta asti vaikuttanut niin tasapainottomalta , että sinua on vaikea ottaa todesta. Lähipiiriini kuuluu henkilöitä, joille on oikeastii tapahtunut hoitovirhe esteettisessä leikkauksessa. Saivat korvauksia ja lopputulosta saatiin paranneltua huimasti.

        Alaa valitettavasti ei valvota kunnolla. Lääkäri kenen toimia esim on rajoitettu saa tehdä leikkauksia, ei siellä kukaan seiso vieressä valvomassa. Minä saan täysin pieleen menneen operaation johdosta korvauksia (ei Jyränki) mistä aiheutui pysyvä vaurio/kosmeettinen haitta ja on vielä päässä niin näkyvällä paikalla. Haluaisin tietää näitä lääkäreitä ketkä ovat saaneet vahinkoja edes jotenkin korjattua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaa valitettavasti ei valvota kunnolla. Lääkäri kenen toimia esim on rajoitettu saa tehdä leikkauksia, ei siellä kukaan seiso vieressä valvomassa. Minä saan täysin pieleen menneen operaation johdosta korvauksia (ei Jyränki) mistä aiheutui pysyvä vaurio/kosmeettinen haitta ja on vielä päässä niin näkyvällä paikalla. Haluaisin tietää näitä lääkäreitä ketkä ovat saaneet vahinkoja edes jotenkin korjattua

        Asiakkaana voit itse tarkistaa lääkärin taustat ja nuo rajoituksetkin nääkyvät julkiterhikissä. Hienoa että olet saanut korvauksia, varmasti ihan aiheestakin. Ymmärtäkää kuitenkin, että jotkut asiakkaat hakevat korvauksia, vaikka mitään oikeaa vahinkoa ei ole tapahtunut. Heitä ei vaan miellytä lopputulos. Leikkausjälki ei ikinä vastaa täysin mitään 3D-kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitus on ollut varoittaa muita hänen leikattavakseen harkitsevia, ettei kävisi niinkuin minulle kävi. Ammattitaitoinen kauneuskirurgi ei tee tällaista jälkeä. En voi perua omaa leikkausta enkä siitä johtuvia ikuisia esteettisiä haittoja. Voin vaan kertoa oman kokemukseni epäpätevästä kauneuskirurgista.

        Jyrängin suhteen kannattaa todellakin olla varovainen. On paljon parempiakin vaihtoehtoja. Joistakin vain ei ole tekemään kaunista lopputulosta. Tällaisten kirurgien pitäisi itse ymmärtää puutteensa, unohtaa ahneutensa ja tehdä muuta kuin kauneuskirurgiaa. Jyrängin tapauksessa ylpeys estänee tämän. Kirjoituksia, palautteita ja mielipiteitä lukeneena on selkeästi muovautunut kuva hyvin riidanhaluisesta henkilöstä, joka ei tunnusta virheitään.


    • Anonyymi

      Tämä viesti on toisesta keskustelusta, mutta sopii tännekin. Ei itseni kirjoittama:

      "Tässä on hyvä tajuta se simppeli juttu, että sen jälkeen kun ihminen tekee päätöksen hakeutua esteettiseen toimenpiteeseen, vastuu on hänellä itsellään.

      Kenenkään ei ole pakko käydä näissä, ja aina toimenpiteeseen mennessään ihminen ottaa jonkinasteisen riskin.

      Käyn itse säännöllisesti pistoshoidoissa. Minulla on implantit. Olen aina tajunnut, että nämä ovat omia valintojani. Jos rintaimplanttini kapseloituvat tai huulitäytteeni aiheuttaa ongelmia, syy on minun. Kukaan ei minua pakota näihin hoitoihin.

      Suurin osa tällä palstalla marisevista naisista on uusavuttomia oman elämänsä objekteja.

      Tehkää päätöksiä ja kantakaa päätöksistänne vastuu. Aikuiset ihmiset."

    • Anonyymi

      Surullista. Tämä koko ala on vajonnut todella alas.

    • Anonyymi

      Kävin Janne Jyrängin konsultaatiossa. Oli hämmentävä kokemus. Hänellä ei ollut hajuakaan minkälainen implantti minulle sopisi. Minulla oli tietenkin valmiiksi oma näkemys koosta jne. mutta Jyränki oli ns. ihan pihalla. Tästä huolimatta hän yritti saada minut varaamaan leikkausaikaa !?! Surrealistinen olo siitä "konsultaatiosta"

      • Anonyymi

        Mulla sama tunne, kävin just konsultoinnissa.
        Olen epävarma hänestä, ei katsonnu silmiin.


    • Anonyymi

      Aloituskysymys vaikuttaa kovasti Jannen itse kirjoittamalta. Kuka asiakas on kiinnostunut sekä nenäleikkauksista että rasvansiirroista?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe