Kukaan käynyt kyseisellä kirurgilla nenäleikkauksessa? Miten onnistunut?
Markus Lilja /nenäleikkaus
5
3239
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kävin hussin puolella ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen pientä vinoutta tuli mutta se on kuitenkin paaaljon parempi kuin alkuperäinen nenäni.
- Anonyymi
Omien kokemusteni pohjalta halusin vaihtaa lääkäriä , kohtelun takia en luottanut niin paljoa että olisin uskaltautunut leikkaukseen vaikka olisin päässyt , sain sitten lääkärin jonka kanssa mielipiteet kohtasivat paremmin ja oli heti turvallisempi olo mennä leikkauspöydälle. Suosittelen kyllä vahvasti ottamaan jonkun mukaan vastaanotolle jos mahdollista .
- Anonyymi
Jep, en tiedä oisko pitäny uskaltaa, nenän suoristukseen, en itsekään uskaltanut aikoinaan ja vinoutta on todella niin paljon että hän heti teki lähetteen ja sanoi että se parantaisi merkittävästi ulkoäköäkin...
- Anonyymi00004
Järkyttävän epäasiallinen sekä epävakaa käytökseltään tuo lääkäri. En voi suositella. En uskaltautunut hänen leikattavaksi, koska kohtelu oli niin ala-arvoista.
- Anonyymi00005
P.s. Teki vakavan hoitovirheen asenteellisuutensa vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253180Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122319Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742203Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051961Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451479Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161375Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141140
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116