Ateistit esittävät monenlaisia kysymyksiä ja väitteitä Raamatusta, uskonnoista, uskovista ja monista hengellisistä asioista sekä pyytävät todisteita Jumalasta.
Näillä asioilla ei kuitenkaan ole mitään merkitystä, koska he harkitusti kiertävät kaikkein oleellisimman asian ja sen, mikä on kaiken ydin ja tärkein.
Nimittäin ainoa asia, josta heidän pitäisi olla kiinnostunut on kysymys siitä, kuinka tullaan uskoon? Kaikki muut kysymykset ja väitteet ovat tyhjänpäiväsiä, niinkauan kuin ihminen elää erossa Jumalasta ja on matkalla iankaikkiseen kadotukseen.
Asiat tulee asettaa oikeaan tärkeysjärjestykseen. Sama ongelma, joka on ateisteilla, oli myös Raamatun ajan fariseuksilla. Niimpä Jeesus joutui sanomaan heille:
"Te sokeat taluttajat, jotka siivilöitte hyttysen, mutta nielette kamelin." (Matt.23:24)
Yksi kysymys ylitse muiden!
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on elämän tarkoitus, siitä ei jeesuksesi sanonut mitään.
- Anonyymi
Ateisteilla ei ole ongelmaa, vaan ihmisillä jotka sanovat että todisteilla ei ole merkitystä ja silti vaativat että heidän outoja näkemyksiään omaksuttaisiin.
- Anonyymi
Jumalasi kadotuksineen on Mark lapsellista satua. Miten sitten tulla uskoon .. no aivopesu lapsena on todistetusti tehokasta. Tiedon ja koulutuksen puute tulee hyvänä kakkosena. Lapsellisia jumalasatuja kun on helppo myydä ihmisille, joilla ei ole koulutuksen tuomaa tietoa todellisuudesta.
- Anonyymi
Kuinka saan itseni uskomaan Spagettihirviöön ja että uskomalla Spagettihirviöön elän ikuisesti syömättä mitään?
Kerro, kerro, kerro.... Miten aivopesit itsesi? Onko jo liian myöhäistä, kun vanhemmat eivät indoktrinoineet minua? - Anonyymi
"Ateistit esittävät monenlaisia kysymyksiä ja väitteitä Raamatusta, uskonnoista, uskovista ja monista hengellisistä asioista sekä pyytävät todisteita Jumalasta."
Ei ne tosissaan mitään kysy.- Anonyymi
Mikä on elämän tarkoitus, ateistina minä en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus, ateistina minä en tiedä.
Elämän tarkoitus on se minkä itse teet tarkoitukseksi.
Itselleni on ollut tärkeää jatkaa sukua, ja varmistaa jälkikasvun selviytymisen. Haluan myös olla mukana yhteiskunnan kehityksessä omalla panoksellani ja nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Vielä muistutuksena, että nämä ovat asioita joita itse arvostan itsessäni, eikä kehoituksia muille. Jokainen on vapaa luomaan oma polkunsa.
- Anonyymi
Ateisti ehkä kuvittelee uskovien asioista sekä tavoista monenlaista tehden omia vääriä johtopäätöksiä
Hän ei ole ehkä kokenut uskoa omakohtaisesti joten ei pidä sitä tärkeänä.
Hän ei voi ymmärtää uskomisen tuomaa iloa ja rauhaa.
Varmaankin koko asia on hänelle merkityksetön tai onko?
Jokin merkitys uskonnolla on ateistille, ainakin se, ettei hän usko.- Anonyymi
Ateistit on täynnä ennakkoluuloja joita ne luulee tosiasioiksi.
- Anonyymi
”Hän ei ole ehkä kokenut uskoa omakohtaisesti joten ei pidä sitä tärkeänä.
Hän ei voi ymmärtää uskomisen tuomaa iloa ja rauhaa.”
Kännissäkin on kiva olla. Mutta minä elän mieluummin todellisuudessa kuin onnellisissa harhoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Hän ei ole ehkä kokenut uskoa omakohtaisesti joten ei pidä sitä tärkeänä.
Hän ei voi ymmärtää uskomisen tuomaa iloa ja rauhaa.”
Kännissäkin on kiva olla. Mutta minä elän mieluummin todellisuudessa kuin onnellisissa harhoissa.No kait tämä palsta on sitä todellisuutta, toisille.
- Anonyymi
En ole kokenut mielisairauttakaan.
Enkä sitäkään välitä kokea. - Anonyymi
Iloa ja rauhaa saa huumeistakin.
Niillekin ei kiitos.
Uskonto on oopiumia kansalle. - Anonyymi
Uskonnot saastuttaa aivotoiminnot
Psykoosi on usein oire vakavasta mielenterveyden häiriöstä kuten skitsofreniasta. Psykoosissa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy eli henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta.
- Anonyymi
Tietääkös Vitosenmarkki, joutuvatko hyvätapaiset islaminuskoiset Helvettiin ?
- Anonyymi
Mitä sillä vastauksella tekisit? Miksi uskoisit siihen, oli se juu tai jaa?
Jos sinä, Mark5, kosisit jotain naista, ja tämä antaisi rukkaset, olisiko sinulla oikeus kiduttaa kys. naista iankaikkisesti kaikilla inkvisition keksimillä keinoilla ja parilla muulla sen lisäksi?
- Anonyymi
Jumala ei kiusaa eikä kiduta ketään.
Sinä valehtelet joko tietämättäsi tai tietäen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala ei kiusaa eikä kiduta ketään.
Sinä valehtelet joko tietämättäsi tai tietäen.Uskovaisten jumalalla on kuulemma helvetti-niminen paikka, jossa kiusataan ja kidutetaan ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisten jumalalla on kuulemma helvetti-niminen paikka, jossa kiusataan ja kidutetaan ikuisesti.
Jumala teilaa ihmiset kerralla jotta pääsisi iäisyydeksi meitä piinaamaan, Niihän juuri sanoin Eilen 20:26
Jumala on taitava valheltelija ja panomies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisten jumalalla on kuulemma helvetti-niminen paikka, jossa kiusataan ja kidutetaan ikuisesti.
Helvetti on Jumalan vastustajan, Saatanan, paikka, olotila. Se on ikuista kärsimystä. Jokainen järkevä ja omantunnon omaava olento valitsee aina mieluummin Jumalan kuin jumalattomuuden. Taivaan, ei helvettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetti on Jumalan vastustajan, Saatanan, paikka, olotila. Se on ikuista kärsimystä. Jokainen järkevä ja omantunnon omaava olento valitsee aina mieluummin Jumalan kuin jumalattomuuden. Taivaan, ei helvettiä.
Kukas sen Saatanan on sitten luonut?
- Anonyymi
On se vaan kumma, että Vanhan testamentin israelilaiset eivät uskoneet Jeesuksen kristuksen evankeliumia ja osa heistä pelastui silti!
Miten tämä on mahdollista?
Vanhan testamentin aikana ei tarvinnut uskoa evankeliumia, koska sitä ei julistettu eikä kertomuksia Messias Jeesuksesta ollut vielä olemassa muuten kuin profetian sanana, jota kukaan ei ymmärtänyt (apostolit eivät ymmärtäneet Jeesuksen sanoja ja Vanhan testamentin kirjoituksia hänestä ennen kuin Jeesus selitti ne heille kuolleista heräämisen jälkeen, Luuk 24:44-48).
Vanhan tetamentin aikana ei tarvinnut tulla uskoon, jotta saattoi pelastua. Miksi nyt pitäisi tulla uskoon evankeliumin sanan kuulemisen kautta, jotta voisi pelastua? Miksi Jumalalla on eri perusteet tuomioille eri aikakausina?
Mistä lähtien jonkin sanoman totena pitäminen on ollut ehtona pelastukselle? Miksi sydämen hyvyys, hyvät teot ja pahan karttaminen eivät pelasta enää ihmistä uuden liiton aikana niin kuin pelastivat vanhan liiton aikana ja sitä ennen? - Anonyymi
Kaikki markkuvitosen aloitukset ovat pelkkää huuhaata.
- Anonyymi
Hiljentyminen ja rukoilu.
- Anonyymi
Tärkein kysymys on edelleen, missä se Jumala on. Pyydä hänet itsensä tänne kommentoimaan, ettei sinun tarvitse käydä täällä valehtelemassa hänen puolestaan. Muutama kommentti Jumalalta ei ole paljon pyydetty, koska Raamatussa hän puhua pälpättää kuin ruuneberi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617690- 1334424
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313685- 213038
- 232602
- 272563
- 472140
- 252140
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3882096- 322038