Kyssärii....

Anonyymi

Omaatko huumorintajua tai oletko ennemmin tosikko ja totinen?
Kyselee uskovainen kyselijä

15

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanni af Grann Laasonen ei ole enää opetusministeri, tuohon poistettuun viestiin olisin vastannut.

    • Anonyymi

      Näen asiat vain tosina tai valheina, mutta minulla on huumorintajua.

    • Anonyymi

      Ei ihmiset kerro totuutta itsestään. Mitä niiltä kyselemään. Juttu menee niin kuin Dr House sanoo, "everybody lies".

    • Minulla on oikein hyvä huumorintaju ja erittäinkin nauran kaikelle uskonnolliselle.

    • Anonyymi

      Minulta on kadonnut huumori jonnekin, kun olen lukenut uskovien kirjoituksia täällä. Tulee vain niin surullinen olo.

      • Anonyymi

        Älä huoli. Hyvin voin ja tunnen itseni tasapainoiseksi. Hyväksyn itseni ja muut. Oloni on vapaa ja rauhallinen.
        Tottakait tunnen välillä surua, etenkin ateisteista kjeh kjeh kjeh....❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli. Hyvin voin ja tunnen itseni tasapainoiseksi. Hyväksyn itseni ja muut. Oloni on vapaa ja rauhallinen.
        Tottakait tunnen välillä surua, etenkin ateisteista kjeh kjeh kjeh....❤

        Niin, tuota en ajatellut...ehkä joillekkin uskoville tämä reaalimaailma on liian paha paikka ja he elävät mieluummin mielikuvitusmaailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tuota en ajatellut...ehkä joillekkin uskoville tämä reaalimaailma on liian paha paikka ja he elävät mieluummin mielikuvitusmaailmassa.

        Voi olla ja sama pätee ateisteihinkin. En näe tuota asiaa niinkuin sinä. Näen niin, ettei tuo liity uskomisen asioihin vaan on paljon monitasoisempi/ rakenteisempi asia.
        Jos joku ei kestä tätä maailmaa niin oikeuttaako se vahvimpia käyttäytymään heikoimpia kohtaan huonosti?
        Eikö vahvimpien pitäisi kantaa heikoimpia?
        Eikö kyynärpäätaktiikkaa tässä hyöty-yhteiskunnassa ole muutoinkin jo käytetty tarpeeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla ja sama pätee ateisteihinkin. En näe tuota asiaa niinkuin sinä. Näen niin, ettei tuo liity uskomisen asioihin vaan on paljon monitasoisempi/ rakenteisempi asia.
        Jos joku ei kestä tätä maailmaa niin oikeuttaako se vahvimpia käyttäytymään heikoimpia kohtaan huonosti?
        Eikö vahvimpien pitäisi kantaa heikoimpia?
        Eikö kyynärpäätaktiikkaa tässä hyöty-yhteiskunnassa ole muutoinkin jo käytetty tarpeeksi?

        Sanonko siis uskovalle vastoin omaa vakaumustani että usko vaan jumalaan, kyllä sinullee ilon päivät vielä koittaa kun jumala vie sinut paratiisiin jne. En siis todellakaan pysty...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonko siis uskovalle vastoin omaa vakaumustani että usko vaan jumalaan, kyllä sinullee ilon päivät vielä koittaa kun jumala vie sinut paratiisiin jne. En siis todellakaan pysty...

        Kuka tuollaista on sinulta vaatinutkaan? Liittyikö tuo jotenkin tuohon vastaamasi viestiin? Ymmärsitköhän väärin jotain.


    • Anonyymi

      Mutta onko niin että mitä huonommin menee niin sitä rajumpi huumori? ❤

      • Joskus koomikot voivat olla tosikkoja sisimmässään.
        👹


      • Anonyymi
        gaymailit kirjoitti:

        Joskus koomikot voivat olla tosikkoja sisimmässään.
        👹

        Niinpä. Niinhän se on. Kaikki ei muutoinkaan ole aina sitä mitä ensi näkemältä näyttää tai mitä voisi luulla tuntematta paremmin ihmistä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe