Tietääkö joku mktä/millaista on aromaterapia ja kuuluuko siihen esim. joitain pakanallisia uskomuksia?
Onko aromaterapia syntiä?
9
146
Vastaukset
Se on uskontoihin verrattavaa kusetusta, jonka tarkoitus on viedä tyhmiltä rahat.
- Anonyymi
Lähinnä mietin, onko syntiä ostaa shampoopullo, jossa lukee "Aromaterapia".
- Anonyymi
Wikipedian mukaan "Aromaterapia on eteeristen kasviöljyjen ja -uutteiden käyttöä sairauksien hoitoon sekä terveyden tukemiseen ja hyvinvoinnin ylläpitämiseen. Aromiterapia on luontaislääkintää, ja sitä käytetään etupäässä kokonaisvaltaisena hoitomuotona, ei vain yksittäisten vaivojen hoitoon. Aromaterapiaa käytetään myös joidenkin muiden hoitomuotojen tukihoitona." Yleensä aromaterapiaa käytetään hengitystiesairausten hoitoon, esimerkinsi astmaatikoille lääkärit ovat jopa ihan suositelleet aromaterapisia hoitoja kuten höyryhengitystä. Se on todella tehokasta kun mm. tarvitaan poistaa ylimääräistä limaa keuhkoita tai avata hengitystiehyet. Lisäksi aromit rentouttaa ja laskee stressitasoa joten siinä saa samalla edullista spahoitoa itsehoitona, tämäntakia itse myös juon usein aromaattista teetä.
- Anonyymi
Matt.13:12. 25:29. Mark.4:25 Sillä sille jolla on, annetaan; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mitä hänellä on. Luuk.8:18 Katsokaat siis, miten kuulette; sillä sille, jolla on, annetaan, mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, minkä hän luulee itsellään olevan. Luuk.19:26 Minä sanon teille: jokaiselle, jolla on, annetaan; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
- Anonyymi
Room.14:23 Biblia (1776) Mutta joka siitä epäilee ja kuitenkin syö, se on kadotettu; sillä hän ei syönyt uskossa, mutta kaikki, mitä ei uskossa ole, se on synti.
- Anonyymi
Toisilla on liiankin herkkä omatunto ja siksi epäilee vähän kaikkea helposti synnilliseksi...
- Anonyymi
bisneshumpuuki ja synti ovat eri asioita, koita nyt se tajuta.
- Anonyymi
Vieläkö joku polttaa Aromaa?
Luulin että sätkien teko on jo loppunut. - Anonyymi
Yrteistä yms. kasveista uutettujen aromaattisten öljyjen vaikutus terveyteen on ikivanhaa tietoa. Monet nykyiset lääkkeet perustuvat edelleen yrteistä ja kasveista uutettuihin aineksiin. Esim. sydänlääkkeenä käytetty Ukonhatusta saatava digitalis ja monet muut.
Aromaattisia öljyjä käytetään sekä suoraan hengitettynä että parfyymeissä. Suurin osa tietää, että esim. piparminttu tai eucalyptus auttavat tukkoiseen nenään ja laventelin tuoksu rentouttaa. Ennen vanhaan puutarhoissa oli rauhoittumisnurkka, johon oli istutettu laventelia. Tiesittekö, että Madagaskarin vanilja maksaa yli 600 dollaria kilo, eli enemmän kuin hopea. Sitäkin käytetään sekä parfyymeissä että mausteena.
Nykyajan ihminen on valitettavan vieraantunut luonnosta. Ja sellaista ajatteluakin voi esiintyä, että se mitä kemian teollisuus puskee on hyvää, mutta se mikä tulee luonnosta on pakanallista. Vaikka Jumala itse loi luonnon ja kemisti saattaa olla pakana.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25314399Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1493896PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293755Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1671585Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3821555En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O291550Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491296Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81081Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok47967Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais82876