Paras uni katkeaa aina

Anonyymi

Joka aamu näen parasta unta juuri ennen kuin herätyskello soi. Poislukien viikonloput jolloin herään herätyskellon aikaan ilman kelloa. mutta joka tapauksessa, näen just sitä parasta unta kun herään. Että miksi vitussa, kun on unessa onnensa kukkuloilla, niin silloin pitää herätä. Eihän siinä ole mitään järkeä. Mieluummin vaikka kuolisi unessa siinä vaiheessa kuin heräisi. Monesti olen tavannut elämäni naisen just ennen heräämistä, arvatkaa vituttaako kellon soiminen ja lähtömerkki työpaikan karvanaamojen näkemiseksi. Jos mulla olisi ydinpommi niin ampuisen semmoisen joka aamu kun herätyskello soi. Juu eikä siis tarvi olla edes kelloa, viikonloppunakin herään just kun unessa on ilo ylimmillään. saatana että ketuttaa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laita herätyskello hiljasemmalle.

    • Anonyymi

      Näin minullakin olee. Liekkönevät niitä REMMI-unii. Kun kertosin tästä sykiatrilleni, se sanoi että yliluonto näyttää ne parhaat unet ennen heräämistä raakalaismaiseen totellisuuteen siks että piruparka sais niist itteluottamusta selviytyy päivästä tulemati vielä hullummaks. Uskoin sikana sykon puheen.

    • Anonyymi

      Miekin olim just saamas pilhanderii unes, mut sit tuli kakka housuun. Onx tää jotain psyykkosonatiitillista tjsp? En ole käyny armeiaa.

      T: Kuhmon fakiiri, 84v

    • Anonyymi

      Olisikohan niin että pitkässä juoksussa tilanne tasottuu.

      Itse näen usein painajaisia joissa olen tentissä yliopistolla enkä ole yhtään tehtävää ratkaissut vaikka aika on melkein lopussa.

      Onneksi en ole oikeasti edes opiskelija enää joten opintolainan takaisinmaksu ei ole ongelma.

      • Anonyymi

        "Itse näen usein painajaisia joissa olen tentissä yliopistolla enkä ole yhtään tehtävää ratkaissut vaikka aika on melkein lopussa. "
        Minä taas näen unia, että minut on valittu yliopistoon, vaikken ole edes pyrkinyt. S....nen painajainen. Painajaisesta herääminen on yhtä juhlaa. Huhu, sehän oli vain pahaa unta... huokaisen, ja lähden oikeisiin töihin.


    • Anonyymi

      Olisit onnellinen. Ilman herätyskelloa et varmasti muistaisi unta, nyt sinulla on mahdollisuus olla onnesi kukkuloilla joka päivä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe