Joka aamu näen parasta unta juuri ennen kuin herätyskello soi. Poislukien viikonloput jolloin herään herätyskellon aikaan ilman kelloa. mutta joka tapauksessa, näen just sitä parasta unta kun herään. Että miksi vitussa, kun on unessa onnensa kukkuloilla, niin silloin pitää herätä. Eihän siinä ole mitään järkeä. Mieluummin vaikka kuolisi unessa siinä vaiheessa kuin heräisi. Monesti olen tavannut elämäni naisen just ennen heräämistä, arvatkaa vituttaako kellon soiminen ja lähtömerkki työpaikan karvanaamojen näkemiseksi. Jos mulla olisi ydinpommi niin ampuisen semmoisen joka aamu kun herätyskello soi. Juu eikä siis tarvi olla edes kelloa, viikonloppunakin herään just kun unessa on ilo ylimmillään. saatana että ketuttaa.
Vastaukset 6
Laita herätyskello hiljasemmalle.
- Anonyymi
Näin minullakin olee. Liekkönevät niitä REMMI-unii. Kun kertosin tästä sykiatrilleni, se sanoi että yliluonto näyttää ne parhaat unet ennen heräämistä raakalaismaiseen totellisuuteen siks että piruparka sais niist itteluottamusta selviytyy päivästä tulemati vielä hullummaks. Uskoin sikana sykon puheen.
- Anonyymi
Miekin olim just saamas pilhanderii unes, mut sit tuli kakka housuun. Onx tää jotain psyykkosonatiitillista tjsp? En ole käyny armeiaa.
T: Kuhmon fakiiri, 84v - Anonyymi
Olisikohan niin että pitkässä juoksussa tilanne tasottuu.
Itse näen usein painajaisia joissa olen tentissä yliopistolla enkä ole yhtään tehtävää ratkaissut vaikka aika on melkein lopussa.
Onneksi en ole oikeasti edes opiskelija enää joten opintolainan takaisinmaksu ei ole ongelma.- Anonyymi
"Itse näen usein painajaisia joissa olen tentissä yliopistolla enkä ole yhtään tehtävää ratkaissut vaikka aika on melkein lopussa. "
Minä taas näen unia, että minut on valittu yliopistoon, vaikken ole edes pyrkinyt. S....nen painajainen. Painajaisesta herääminen on yhtä juhlaa. Huhu, sehän oli vain pahaa unta... huokaisen, ja lähden oikeisiin töihin.
- Anonyymi
Olisit onnellinen. Ilman herätyskelloa et varmasti muistaisi unta, nyt sinulla on mahdollisuus olla onnesi kukkuloilla joka päivä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va491454Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831279Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai277930- 51917
- 78908
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200878- 127834
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br228806- 62719
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu11688