Muistakaa nousta rauhallisesti sängystä, ettei ala pyörryttämään
Sängystä nouseminen
23
<50
Vastaukset
Laittakaa myös kypärä päähän ja varmuuden vuoksi edetkää kontaamalla, niin ei vahingossa kaadu. Jups.
Sattumalta käänsi kanavaa, niin eikös sieltä tule kolmoselta just nyt se first date, josta täälläkin kohistiin.
Wwuwuw kirjoitti:
Sattumalta käänsi kanavaa, niin eikös sieltä tule kolmoselta just nyt se first date, josta täälläkin kohistiin.
Taitaa olla aika huono ohjelma?
pujotteIija kirjoitti:
Taitaa olla aika huono ohjelma?
No jaa.. En oo ennen nähnyt, tuommosta höpötystä..
Wwuwuw kirjoitti:
No jaa.. En oo ennen nähnyt, tuommosta höpötystä..
Tulihan siinä kahdelle parille jatkotreffit..
Yhdistävä tekijä voi näemmä olla vaikka jaettu innostus Audeihin..😄Wwuwuw kirjoitti:
Yhdistävä tekijä voi näemmä olla vaikka jaettu innostus Audeihin..😄Bemari olis ollut ehdoton 👎
Wwuwuw kirjoitti:
Yhdistävä tekijä voi näemmä olla vaikka jaettu innostus Audeihin..😄Voisin yrittää päästä first deittiin, mutta deittini pitäisi olla palstanainen
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Tänään nousin liian hätäisesti
Sex tail u pönttiksen kaa imi sust kaikki mehut?
- Anonyymi
Kypärä päässä nukkuu, ja jos ympäröivät äänet häiritsevät niin kuulosuojaimet myös päähän aina yön ajaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Sex tail u pönttiksen kaa imi sust kaikki mehut?
Epäilemättä Pönttiksen kaltainen nuorikko uuvuttaisi minut
Eipä oo tuollaista ongelmaa muuten ku joskus krapulassa.
- Anonyymi
Alhainen verenpaine sen tekee.
Mulla on matala verenpaine, mutta ei noustessa pyörrytä. Silloin pyörrytti kun oli alhainen hemoglobiini.
- Anonyymi
Minula aamulla sama juttu. Tosin johtuu kovista kipulääkkeitä, jotka laskevat verenpainetta. Käden halvauksesta johtuvaan hermosärkyyn niitä kirjoitettiin😔
- Anonyymi
Nyt 1300 alkaa suomen taitavin kuljettaja -ohjelma mtv3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616