Sänkyjä Ollenkaan sieviä vai kaikki rumia jytiköi tä?
Siis onko noit moottoroituja
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
muita en ole kaupoissa nähnyt kuin rumia moottoroituja, tosin jenkkisängyt mielestäni ihan yhtä rumia. itselläni on messinkisänky jossa kauniita koristeita, se on oikea makuuhuoneen kaunistus.
- Anonyymi
Miten noissa saa lakanoitakaan pysyyn, ovat kolhun näköisiä?
Anonyymi kirjoitti:
Miten noissa saa lakanoitakaan pysyyn, ovat kolhun näköisiä?
Osta sellainen kirjekurilakana, sujautat sen petarin päälle niin ah kyllä pysyy ja siistin suorassa.
- Anonyymi
Moottorisänky on kuuma
patjat odottaa
kaupungin valot kuulee huudon- Anonyymi
Mikä sen tekee kuumaksi, sähkökö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sen tekee kuumaksi, sähkökö?
M i n ä.
Olen kuuma - Kalle.
Hehkun kuin heteka auringossa.
Minulla on miesvainajan huoneessa moottorisänky. Ostin siihen erikseen vielä hierovan patjan.
En ole nukkunut siinä kovin monesti. Jalkaleikkauksen jälkeen nukuin kun siinä myös jalkojen puoli kohoaa. Sänky on ruotsalainen, oli aika hintava mutta ostin miehelle kun eivät antaneet apuvälineistä sänkyä.
Ei se mitenkään kaunis ole mutta nätillä päiväpeitolla menettelee. Nukkumismukavuus siinä lienee tärkeintä.- Anonyymi
Mitzushimassa Japanissa 1977 tuli kokeiltua ihanan kylvettäjän kaa tätä motoroitua sänkyä , peilit katossakin :-*
- Anonyymi
Monet yöt oon nukkuna auton takapenkillä tosin moottori sammutettuna, luin jostain eräs herra asunu henkilöautossa yli 20 vuotta.
Auton takapenkillä onnistuu sekin, vaikka moottorin käydessä.
Se onnistuu missä vaan vaikka lumihangessa, ihan totta lumi on pehmonen alusta, liisan liukkailla, kaisan kaljamilla.- Anonyymi
Oletko kääpiö, vai onko caarasi 50-luvun iso jenkki?
- Anonyymi
Minulla oli aikaisemmin moottorisänky. Nykyään vain tavallinen sänky ja pari säkkirahia, toinen pää-hartioille, toinen jaloille. Valveilla lojuessa ajavat asiansa, nukkuessa eivät oikein toimi, mutta eipä ollut nukkumiseen minulle apuja moottosängystäkään. Pestävät päälliset joutui väsäämään itse.
- Anonyymi
Miks joutui itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2644626Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442807Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281503- 591370
- 951262
- 471139
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138