Millaisen haluaisitte että siittä tulee?
nyt on doctor strangesta tulossa 2: osa
7
1527
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti enemmän "siittämistä."
Marvelin ensimmäinen R-rated niinkuin aikuiselokuva, jossa Stephen Strange kaataa demoneja, seireenejä ja succubuksia petiin rakkauden loitsuin ja viimeinen puolituntinen olisi ihan orgastista psykedeelistä silmäkarkkia.
Pääosan esittäjä muuttaisi nimensä ja olisi pelkkä Benedick. Ei väliä olisiko Cumberbatch vai Wong. Myös heidän keskinäinen suhteensa voisi sisältää #siittämistäpuute.
📼- Anonyymi
Shuma-Gorath mukaan työntämään lonkeronsa joka paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Shuma-Gorath mukaan työntämään lonkeronsa joka paikkaan.
"Ouh, that's... uuuuh... strange."
Saa nähdä mitä tästä tulee, kun eka osan käsikirjoittaja ja ohjaaja vaihtuivat jo kesken kaiken. Marvel on tosiaan Multiverse of Madness, koskaan ei tiedä mikä projekti tulee tiensä päähän ykskaks. Puolet Disney ja Hululle suunnitelluista tv-sarjoistakin on jo peruttu.
📼 - Anonyymi
Kannatetaan Dr Strange voisi käyttää maagisia voimiaan naisten kaatamiseen.
Itse ainakin nussisin kaikki kauneimmat naiset jos omaisin maagisia voimia. Jokainen jota haluaisi antaisi.
- Anonyymi
no, kaikki varmaan jo arvaa millainen leffasta tulee, esim tulevasta batma leffasta voi jo sanoa että siitä tulee superkehuttu ja ylistetty, ihan jo sen takia että batman ei siinä ole lihaksikas yms
- Anonyymi
Mä luulin trailerin perusteella itse asiassa, että kyseessä on The Crow -leffan remake, eikä Batman. Harmi vaan, jos ja kun Bat-leffoihin pitää aina vääntää samat konnat mukaan. Onneksi Jokeri puuttuu tästä versiosta ainakin tämän hetken tiedoilla.
📼
- Anonyymi
Chadwick Bosemanin kuoleman takia ilmeisesti ainakaan Black Pantherin cameota on leffaan turha odottaa. Sam Raimi ohjaa, mutta tuskin leffassa paljonkaan on suoranaisia kauhuelementtejä.
Marvel Zombies -leffa Raimin ohjaamana olisi ollut ehkä parempi idea?
📼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611