Kyllä vähän ketuttaa tuo Ruotsista Suomeen maksettava työeläke! No, kivahan se on, että sieltä tulee vähän lisuketta Suomen eläkkeeseen, kun tuli aikoinaan asuttua pari vuosikymmentä Svenskeissä, nykyään asun siis taas Suomessa. Mutta... se Ruotsista Suomen tilille tuleva työeläke PIENENEE kuukausi kuukaudelta, kuin pyy maailmanlopun edessä. Johtuen kai siitä, että Ruotsin kruunun kurssiarvo laskee. Mutta laskeeko se noin helkutisti, joka kuukausi!? Eli MINKÄHÄN KURSSIN MUKAAN PANKIT LASKEVAT RUOTSISTA TULEVAT ELÄKKEET EUROIKSI? Varmaan huonoimman mahdollisen, säästöähän se on pienikin säästö köyhän eläkkeensaajan rahoista. - Ja toinen juttu: Ruotsi laittaa eläkkeet Suomeen aamulla , mutta Suomen tilillä ne näkyvät vasta noin klo 18 Suomen aikaa, siis virka-ajan jälkeen - Suomen pankeille sekin edullista, kun saavat eläkerahoja koko päivän pidätettyä itsellään korkoa kasvamassa. Laittakaapa ne Ruotsista tulevat eläkkeet jo päivällä köyhien eläkeläisten tileille, älkääkä pihdatko niitä itsellänne! Ja pitäkää kurssi samana ainakin vuoden verran, tai laskekaa eläkkeille kunnon kurssi!
Ruotsista tulevasta työeläkkeestä
Anonyymi
1
161
Vastaukset
- Anonyymi
Korko pankeille on lähinnä negatiivinen, joten eivät ne mitään tuottoa muutaman tunnin tilillä makaavista rahoistasi saa.
Kruunu on kieltämättä laskenut Euroa vastaan pari viime vuotta. Jos muutos on sinulle merkittävä, miksipä et hedgaisi saataviesi valuuttariskiä? Markkina on valuuttajohdannaisia pullollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512