Alakylän kakarat.

Anonyymi

Nyt nämä kolme(3) poijankloppia heidän tekemisensä alkaa menemään poliisi ilmoituksen puolelle, jos/kun vanhemmat eivät ole kiinnostuneita mitä touhuavat tuolla ehtoolla ulkona.

Asuvat Kustaantien varessa->Hallakuja->Aittomäentie->Kauppilankatu sektorilla ja käyvät Alakylän koulua.
Repivät istutuksia ja pudottelevat alakulkutunneliin Suupohjatieltä fillareita kulkijoiden päälle.

Tuntumerkit ovat kirjattu ylös. Jos vanhemmat eivät saa kuriin on vaihtoehto poliisi ja siitä jatkoon.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni olisi syytä ilmoittaa suoraan poliisille, sieltä tiedotetaan Sossunväelle ja sitten marssitahdin määräkin isommat tahot. Näin alkaa poijilla elämä, jossa välittää joku(jotkut), kun vanhemmat eivät välitä.

    • Anonyymi

      Näit siis kun jotkut heitteli pyöriä toisten päälle, etkä soittanut hätänumeroon? Uskomatonta.

      • Anonyymi

        Ei varmaankaan kuulunut sille henkilölle.
        Näinhän kaupungissa on ajattelu tyyli, kyllä poliisit hoitaa, niille ne kuulukin, jos vanhempia ei kiinnosta. Ei ollut sen kakaroita, jokainen hoitakoot omat (työnsä tulokset) riippakivensä.


    • Anonyymi

      Eikös kaupunkien penskat/kakarat nykyaikana kuulu päiväkodin, hoitopaikan ja koulunkasvatuksen, koulukodin piiriin,poliisien kasvatettavaksi, ainaskin mitä vanhempia kuuntelee. Niille kuuluu vain tekotapa, muusta on nykyaikana vapautettu.

      • Anonyymi

        Kyllä. Ainakin meillä täällä Seinäjoellä


    • Anonyymi

      Yksi asia on jota ihmetellä saattaa, eikö kakaroille kerrota mitä on kun puhuvat pöllimisestä.?
      Tuossa pieni poika, ehkä 2 tai 3 luokkalainen kertoi kaverilleen kuinka Pölli pyörästä kettungit.

      Siis Suomenkielellä Varasti, menivät Katajalaaksoon tievarressa olevaan taloon Alakylänkoulusta.

      • Anonyymi

        Kouluissa pitäisi opettaa mikä on oikein, mikä väärin Suomen lain mukaan ja mikä on hyvää käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluissa pitäisi opettaa mikä on oikein, mikä väärin Suomen lain mukaan ja mikä on hyvää käytöstä.

        Koulussa??

        Eiköhän se ole siellä kotona, kun pitää uskaltaa sanoa kekaroille, suoraan suomenkielellä, että varastaminen ei kuulu meillä tapoihin. Sekä mikä on Varastamista, eli luvattaottaminen on Va-ras-ta-mis-ta.

        Koulussa ollaan 6h/vrk:ssa, mutta lopunaikaa kotona-> tai ne on joita vanhemmat ei karhaa kylille. Kyllä siis se kuuluu vanhemmille, siellähän nuo kakarat on alkuukin laitettu.

        Mutta, olihan tässä taanoin eräs kersa joka VARASTI kaverinsa kotoa.
        Kun asia vietiin(opettaja) vanhemmille, kuului se surkuhupaisa vastaus: Ei meillä tarvitse varastaa, niin uskoon ken'tahtoo. Ennen sanottiin mustilaiset varastaa ja Laamat sylkee, nyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koulussa??

        Eiköhän se ole siellä kotona, kun pitää uskaltaa sanoa kekaroille, suoraan suomenkielellä, että varastaminen ei kuulu meillä tapoihin. Sekä mikä on Varastamista, eli luvattaottaminen on Va-ras-ta-mis-ta.

        Koulussa ollaan 6h/vrk:ssa, mutta lopunaikaa kotona-> tai ne on joita vanhemmat ei karhaa kylille. Kyllä siis se kuuluu vanhemmille, siellähän nuo kakarat on alkuukin laitettu.

        Mutta, olihan tässä taanoin eräs kersa joka VARASTI kaverinsa kotoa.
        Kun asia vietiin(opettaja) vanhemmille, kuului se surkuhupaisa vastaus: Ei meillä tarvitse varastaa, niin uskoon ken'tahtoo. Ennen sanottiin mustilaiset varastaa ja Laamat sylkee, nyt...

        Mitä aikuset, isommat edellä, sitä pienet perästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä aikuset, isommat edellä, sitä pienet perästä.

        Niin, että opettajat kasvattamaan koulussa, kun eivät osaa omiankaan kasvattaa.
        Että Mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että opettajat kasvattamaan koulussa, kun eivät osaa omiankaan kasvattaa.
        Että Mitä?

        Vielä on sydämeltäänkin sivistyneitä, viisaita ihmisiä monessa paikassa. Heiltä oppia kaikille.


    • Anonyymi

      Mitäs te aikuiset täällä huutelette nimimerkin takaa kolmesta kersasta?

      Menkää ihan rohkeasti pimpottamaan ovikelloa ja ottakaa asia esille kyseisten lasten vanhempien kanssa.

      Pikkuisenko on noloa täällä huudella ja purra hammasta! Hamekangasta ostamaan, jos ei muuhun kykene! Ja vielä jotain opettajaa yritetään pilkata. Tekevät (Eivät puhu, eivät meinaa) töitä joka päivä lasten kanssa. Respect!

      • Anonyymi

        Pukki kaalimaan vartiana ; )


      • Anonyymi

        Et sitten lukenut Ajatuksella ja oikeasti.
        Kotona on käyty, mutta vetosivat siihen, kun ovat Opettajia, ei heidän kakaransa sellaista, varastamista tarvi rehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten lukenut Ajatuksella ja oikeasti.
        Kotona on käyty, mutta vetosivat siihen, kun ovat Opettajia, ei heidän kakaransa sellaista, varastamista tarvi rehdä.

        Eikö varastamista tutki poliisit? Ja jos on varastettu se on viranomaisten asia.
        Vai onko tuossakin ongelma niin kuin tuntuu koko hommassa olevan. Mikään ei valittajilta onnistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö varastamista tutki poliisit? Ja jos on varastettu se on viranomaisten asia.
        Vai onko tuossakin ongelma niin kuin tuntuu koko hommassa olevan. Mikään ei valittajilta onnistu?

        Näitten huoltajatkin on reppanoita
        Ongelmia on koko perheellä.
        Lastensuojelu ja perhetyö voisivat yrittää auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitten huoltajatkin on reppanoita
        Ongelmia on koko perheellä.
        Lastensuojelu ja perhetyö voisivat yrittää auttaa.

        Mutta todelliset menestyjät huutelee täällä muutamasta muksusta.
        Tuskinpa vaan. Noloa kun ette saa loppumaan ja täällä kitisette.


    • Taitaa perhe rouskuttaa lääkkeitä ja nostaa sossun rahoja. Eli yllätys jos mukulat skitsoo

      • Anonyymi

        Nykyään on monessa paikassa kieroon kasvatettuja ja erilaisia mielen sairauksia vanhemmilla ja lapsilla sekä huume ja alkoholiongelmia, väkivaltaa, pakkomielteitä, joihin yhteiskunnan pitäisi ajoissa puuttua. Autoja ja ihmisiä päältä kyllä kiillotetaan, mutta sisällä viallista, sairasta toimintaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe