Aloin seurustella joku kk sitte, oon ollu pari kertaa naiskamuni luona ja molemmil kerroil oon yrittäny vikitellä sitä vähä eri kohdist mut ei reagointia. No tänään käytiin kaupungil ni kysyin suoraan mikä on homman nimi ni sanoi alakulosesti et ei häntä seksi oikeen kiinnosta ja mä sanoin et mua sit taas kiinnostaa.
Sitte tovin kuluttua hän vaan jatkoi jutustelua niin ku ei mitää ois tapahtunu.. Olipa hauska yllätys, mitäs seuraavaks... jos kohtalotovereita, ni ois iha kiva.
naiskamu ei ookaan kiinnostunu
Anonyymi
1
154
Vastaukset
- Anonyymi
Nythän on synkkää ja huonoa keli niin se vie herkästi naisilta halut , varsinkin jos kylmissään ovat niin eipä niillä tee mieli. Tosin välillä niillä on myös kausia jolloin niillä ei haluta ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233