Kumpi pyllähtää ensin jos yhteistyö loppuu Suomen ja Venäjän välillä !?

Anonyymi

Niin taitaa tulla kaikille tieteiliöille yllätys yllätyksien perään, sillä Venläiset selviytynyt pakotteidenkin ja valuuttapelleilyn alla Suomea paremmin !?

Venäläiset on oppinsa käyneet ja eivät ole entisenläilla propakandalla pyritettäviä !?

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaus:ei kumpikaan! Maiden välinen kauppa ei ole niin merkittävää! Tyhmä kysymys.

    • Anonyymi

      ----- Venläiset selviytynyt pakotteidenkin ja valuuttapelleilyn alla Suomea paremmin !?----

      Täysin totta oleva toteamus.

      • Anonyymi

        Tiltulauman toiveajattelua! Venäjällä ei mene hyvin kun taas Suomessa ei ole juurikaan ongelmia!


    • Anonyymi

      Venäjällä 40 % ihmisistä näkee nälkää, eikä heillä ole varaa lääkkeisiin. Toivottavasti tuo Venäjän ja Suomen raja pysyy hyvin valvottuna. Emme kaipaa sieltä enään lisää elintasopakolaisia.

      • Anonyymi

        Hyvimpä näkee nälkää, kun viljaaki tulee kärkimaiden joukossa snejälkeen kun pakotteet tuli voimaan !?
        Suomi sai Neuvostoliitolta 20000 tonnia viljaa, kaksiviikkoa ennen junanlastillisen satama hinaajan tilaustavastaan, mutta silti hyökkäsimme Saksan kanssa 1941 !?


      • Anonyymi

        ------Venäjällä 40 % ihmisistä näkee nälkää, eikä heillä ole varaa lääkkeisiin. -----

        Tollonatsin märkä uni, buaaah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvimpä näkee nälkää, kun viljaaki tulee kärkimaiden joukossa snejälkeen kun pakotteet tuli voimaan !?
        Suomi sai Neuvostoliitolta 20000 tonnia viljaa, kaksiviikkoa ennen junanlastillisen satama hinaajan tilaustavastaan, mutta silti hyökkäsimme Saksan kanssa 1941 !?

        "Suomi sai Neuvostoliitolta 20000 tonnia viljaa, ..."

        Olisi saanut maksaa Suomelle kunnolliset sotakorvaukset Talvisodasta, koska hyökkäsi yllättäen viattoman maan kimppuun ilman syytä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ------Venäjällä 40 % ihmisistä näkee nälkää, eikä heillä ole varaa lääkkeisiin. -----

        Tollonatsin märkä uni, buaaah.

        ” Tollonatsin märkä uni, buaaah.”

        Tollo-Tarkkispoika Itse ei kestä kuulla todellista tilannetta?


        Köyhyys on – kuten tunnettua – suhteellinen asia. Perustulolla tai työttömyyskorvauksella sinnittelevä suomalainen olisi Venäjällä hyvätuloinen.

        Venäjällä köyhyyden raja-arvoksi lasketaan minimitoimeentulotaso, joka on tällä hetkellä noin 150 euroa kuukaudessa. Saman- suuruinen on myös virallinen minimipalkka. Jos henkilöllä on käytössään rahaa kyseistä summaa enemmän, häntä ei luokitella köyhäksi.

        Minimipalkka ei kuitenkaan riitä lähimainkaan edes perustarpeisiin kuten ruokaan ja asunnon vuokraan. Käytännössä vaje täytyy kattaa esimerkiksi pimeillä lisätöillä tai omalla viljelypalstalla, jotka ovat yleisiä erityisesti maaseudulla.

        Virallinen elinkustannusminimi ei myöskään ota huomioon köyhyysloukkuun eri syistä ajautuneita ihmisiä. Esimerkiksi kalliit ulkomaiset lääkkeet tai maksullinen operaatio sairaalassa voivat suistaa hyvätuloisenkin henkilön talouden raiteeltaan.

        Monien asiantuntijoiden mielestä todellisten köyhien määrä onkin moninkertainen hallituksen lukuihin verrattuna ja kasvaa jatkuvasti.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ” Geenien mukaan venäläiset eivät ole slaaveja vaan venäjää puhuvia suomalaisia. ”

        Niinkö? Ensin Tiltulauma yritti tehdä suomalaisista venäläisiä ja kun se ei ottanut tuulta niin nyt yritetään vaihteeksi tehdä venäläisistä suomalaisia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe