Tänään on lapsen oikeuksien päivä. Minulla on siis oikeudet, koska olen isäni ja jonkun ämmän lapsi. Turha tulla siis minulle soittelemaan mitään! Jumalakin saa pitää myös tänään entiseen tapaansa turpansa tukossa, sillä minulla on oikeudet.
Tiesittekö tämän!!!
8
54
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalit vanhemmat huolehtivat lapsistaan, YK kusetusjärjestö lypsää rahaa.
- Anonyymi
Raamatussa sanotaan, että joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Ei muuta kuin ryskyripa roikaamaan!
- Anonyymi
Tätäkään ei kristitty kirkko saanut 1000-vuotisen valtakautensa aikana aikaiseksi. Sen sijaan se onnistui suojelemaan aina näihin päiviin saakka lapsia raiskaavia pedofiilipappeja.
- Anonyymi
Pappeja pitää suojella, sillä he ovat pyhiä.
- Anonyymi
Tiesin ja oikeudet on kaikilla kuten myös velvollisuudet.
Ikävä, että tunnet tarvetta kutsua äitiäsi joksikin ämmäksi."Ikävä, että tunnet tarvetta kutsua äitiäsi joksikin ämmäksi."
Joillakin on vain äiti AMMA, mutta minulla on sentään äiti ÄMMÄ.- Anonyymi
siino kirjoitti:
"Ikävä, että tunnet tarvetta kutsua äitiäsi joksikin ämmäksi."
Joillakin on vain äiti AMMA, mutta minulla on sentään äiti ÄMMÄ.Ämmä ei kuulosta pahalta, mutta tuo "jonkun" kuulosti. Ihan kuin äidistä olisi jäänyt huonot muistot? Äiti oli vain joku....
Anonyymi kirjoitti:
Ämmä ei kuulosta pahalta, mutta tuo "jonkun" kuulosti. Ihan kuin äidistä olisi jäänyt huonot muistot? Äiti oli vain joku....
Rakastan äitiäni yhtä paljon kuin hänkin minua eli en yhtään.
Isäni oli hieno ihminen. Surukseni hän kuoli viime vuonna :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle593521Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472846Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482683Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572341Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572083- 1601800
- 761505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231348Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381313- 241234