Tänään on lapsen oikeuksien päivä. Minulla on siis oikeudet, koska olen isäni ja jonkun ämmän lapsi. Turha tulla siis minulle soittelemaan mitään! Jumalakin saa pitää myös tänään entiseen tapaansa turpansa tukossa, sillä minulla on oikeudet.
Tiesittekö tämän!!!
8
66
Vastaukset
- Anonyymi
Normaalit vanhemmat huolehtivat lapsistaan, YK kusetusjärjestö lypsää rahaa.
- Anonyymi
Raamatussa sanotaan, että joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Ei muuta kuin ryskyripa roikaamaan!
- Anonyymi
Tätäkään ei kristitty kirkko saanut 1000-vuotisen valtakautensa aikana aikaiseksi. Sen sijaan se onnistui suojelemaan aina näihin päiviin saakka lapsia raiskaavia pedofiilipappeja.
- Anonyymi
Pappeja pitää suojella, sillä he ovat pyhiä.
- Anonyymi
Tiesin ja oikeudet on kaikilla kuten myös velvollisuudet.
Ikävä, että tunnet tarvetta kutsua äitiäsi joksikin ämmäksi."Ikävä, että tunnet tarvetta kutsua äitiäsi joksikin ämmäksi."
Joillakin on vain äiti AMMA, mutta minulla on sentään äiti ÄMMÄ.- Anonyymi
siino kirjoitti:
"Ikävä, että tunnet tarvetta kutsua äitiäsi joksikin ämmäksi."
Joillakin on vain äiti AMMA, mutta minulla on sentään äiti ÄMMÄ.Ämmä ei kuulosta pahalta, mutta tuo "jonkun" kuulosti. Ihan kuin äidistä olisi jäänyt huonot muistot? Äiti oli vain joku....
Anonyymi kirjoitti:
Ämmä ei kuulosta pahalta, mutta tuo "jonkun" kuulosti. Ihan kuin äidistä olisi jäänyt huonot muistot? Äiti oli vain joku....
Rakastan äitiäni yhtä paljon kuin hänkin minua eli en yhtään.
Isäni oli hieno ihminen. Surukseni hän kuoli viime vuonna :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1264590Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693294"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043164Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392611Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071563
- 491106
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3371098- 49852
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55681