Mitäpäs tämä kertoo: Kanye West on tehnyt hengellisen äänitteen.
"Kanye West avasi CBN:n haastattelussa (28.10.) sitä mullistavaa elämänmuutosta, jonka hän on kokenut kuluneen vuoden aikana, uskoontulonsa jälkeen. Aiemmin syksyllä muusikko ilmoitti tekevänsä jatkossa vain kristillistä musiikkia.
”Minulla on joitain suunnitelmia, mutta mitä enemmän palvelen Jumalaa, sitä tyhjempänä herään joka aamu ja annan Jumalan käyttää minua haluamallaan tavalla. Tehtäväni on nyt kertoa ihmisille siitä, mitä Jeesus on tehnyt minun hyväkseni. Kaikki, mitä teen vaikkapa kengän suunnitteleminen, on kirkon hyväksi. Minun ainoa tehtäväni ja kutsumukseni on evankeliumin levittäminen. Kanye kertoi CBN:lle olevansa Jumalan ansiosta viimein sovussa oman itsensä ja elämänsä kanssa. ”
Toivottavasti myös vaimo kokee saman..
Maailma muuttuu..
15
58
Vastaukset
Nämä jäävät yksittäiksi kokemuksiksi.
Ei ne maailmaa muuta.Puolison tulevat kokemukset saattavat riippua siitä, onko avioehtoa vai ei.
- Anonyymi
Meinaatko että Kim ottaisi eron? Tuskimpa, kyllähän he ovat käyneet kirkossa ennenkin, Kourtneynilla oli jku. tuttu uskova saarnaaja, jo Dickin eron aikana.
- Anonyymi
Hommassa ei ole mitään merkillistä. Kuten tiedetään, jenkeissä värillisen etelän jumalanpalveluksen ja laulushown raja on veteen piirretty viiva. Helsingin Sanomat kirjoitti joku päivä sitten aiheesta koko aukeaman jutun. Hävettää, etteivät toimittajat tunne eri kulttuureja.
- Anonyymi
Tällä palstalla häpeä on homojen juttu.
Tällä palstalla kukaan ei lue HS:ää.
Tällä palstalla ei tunneta eri kulttuureja.
Hommassa ei tosiaan ole mitään merkillistä, Hommassa sen sijaan paljonkin.
Tuleekohan Räsäseltä joululevy? Nyt kannattaisi takoa, kun rauta on kuumaa. Saataisiin kuulla taas eräänlaista "tulkintaa" ja voitaisiin valmistautua henkisesti kuulemaan sitä nonstoppina Taivaassa.
West unohti mainita Donald Trumpin ja tulossa olevien presidentinvaalien ääntenhaalimisen. Westin "herätys" tuli sopivaan aikaan. Nuorille, afroamerikkalaisille, fundisuskoville iäkkäämmillekin - mikä innoittaja, mikä esikuva!
Juu.- Anonyymi
West käsittääkseni aiemmin aikoi itse asettua ehdokkaaksi 2020. Liekö mieli muuttunut?
Kanyen twitter-historian muistaen on aika ailahteleva luonne. Jatkaisi tietysti sekä Obaman (musta), että Trumpin linjaa (oikukas ja elää twitterissä). Anonyymi kirjoitti:
West käsittääkseni aiemmin aikoi itse asettua ehdokkaaksi 2020. Liekö mieli muuttunut?
Kanyen twitter-historian muistaen on aika ailahteleva luonne. Jatkaisi tietysti sekä Obaman (musta), että Trumpin linjaa (oikukas ja elää twitterissä).Roomassakin oli kaikenlaisia keisareita. Imperiumi kesti kuitenkin kaikenlaisia keisareita.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Elagabalus
Kohta ei tarvitse ihmetellä enää mitään. Ehkäpä nykyajan imperiumikin tulee kestämään kaikenlaisia "keisareita"?Anonyymi kirjoitti:
Kanyen twitter-historian muistaen on aika ailahteleva luonne. Jatkaisi tietysti sekä Obaman (musta), että Trumpin linjaa (oikukas ja elää twitterissä).Mitä noita uutisia vähän vilkuilin, niin aika lailla huomionhakuinen persoona lienee?
https://www.is.fi/viihde/art-2000005861264.html
Kanye West pääsee sinne, minne eivät pääse kaikki Suomen presidentitkään. Ja halii Trumpia tavalla, jota Suomen presidentit tuskin uskaltaisivat haaveillakaan. Mikä onkin hyvä. Suomen kaikki presidentit ovat olleet täyspäisiä.Myös Dustin Feaber on tullut uskoon 🙏
"Kaikki, mitä teen vaikkapa kengän suunnitteleminen, on kirkon hyväksi."
Kovin epämuodikasta.- Anonyymi
Tulot menee kirkolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulot menee kirkolle.
Ne ovat varmaan sitten Jeshoes (lausutaan vähän niinkuin suomalainen uskova hieman liikaa Cola Zeroa nauttineena: jeeshuus)?
”Maailma muuttuu…”
Ei oikeastaan mitään muutu
”Näyttävässä evankelikalismissa ei sinällään ole mitään uutta: megakirkkoja on ollut Yhdysvalloissa vuosikymmenet, ja ne ovat houkutelleet myös nuoria jäseniä.”
Kirkkohistorian dosentti Mikko Ketola Helsingin yliopistosta: ”Ja vaikka sanoma on hengellinen, se ei ole tiukan opillista”, hän kuvailee.”
Kyse on trendistä, jolla on aika erikoiset perusteet näin suomalaisittain.
”Hillsongin jumalanpalvelukset ovat kuin rock-konserttien ja TED Talkien yhdistelmiä. New Yorkin seurakuntaa johtaa tatuoitu ja trendikkäästi pukeutunut pastori Carl Lantz, josta on tullut paparazzien jahtaama julkkis ja Instagram-vaikuttaja.”
”25 maahan levittäytyneestä, Australiassa perustetusta kirkosta on tullut viime vuosina etenkin Yhdysvalloissa trendikkäiden nuorten sunnuntainen pyhiinvaelluskohde.”
Eri julkkikset ovat havainneet tässä hyvän rahanteko keinon. Yhdysvalloissa on siitä erikoinen tilanne, ettei eri kirkkojen tarvitse maksaa veroja ja vieläpä lahjoittajat saavat tehdä lahjoituksensa ilman veroja.
”Etenkin Yhdysvalloissa kirkkojen on kuitenkin mukauduttava viihteennälkäisen uuden sukupolven tahtoon, jos ne haluavat pysyä hengissä.”
Jos täällä suomessa kritisoidaan konservatiivien taholta modenia menoa, niin tuolla se vasta melkoista kosiskelua onkin. Miten se on mahdollista`?
”Hillsong varoo kaikessa ulosannissaan korostamasta uskonnollisuutta.”
”Amerikkalaislehti GQ:n mukaan pastori Lanz on jopa sanonut, etteivät he edes käytä sanaa uskonto. Sen sijaan Hillsongin jäsenillä on ”yhteys Jumalaan”.”
Samaa mallia noudattaa myös nämä artistit. Sillä muutenhan yleisö kaikkoaisi.
”Kirkot ovat hyvää bisnestä, sillä esimerkiksi Yhdysvalloissa niiden tulot ovat käytännössä täysin verovapaita.” ja ”Kirkot toimivat myös julkkiksille verosuunnittelun välineinä: niille tehdyt lahjoitukset ovat verovähennyskelpoisia.”
”Toivottavasti myös vaimo kokee saman…”
Ei hätää : ”Kanye Westin vaimo Kim Kardashian onkin lahjoittanut jo vuosien ajan miljoonia dollareita äitinsä Kris Jennerin perustamalle kalifornialaiskirkolle, jota juorulehdet kutsuvat perheen veroparatiisiksi.”
”Uskonnon popularisointi on kirkoille tuottoisaa, mutta mitä niihin kuuluvat tähdet siitä saavat?”
”Verovähennysten lisäksi ainakin puhtoisemman imagon. Sitä sekä Kanye West että Justin Bieber ovat tarvinneet töyssyisten vuosien jälkeen.”
HS ”Julkkisten jumalanpalvelus” 18.11.2019
”Olen kiistatta, epäilemättä, merkittävin ihmisartisti koskaan.”
HS Kanye West vie jumaluuskompleksinsa uudelle tasolle – Pyysi uuden levynsä kanssa työskenteleviä pidättäytymään esiaviollisesta seksistä28.10.2019
Ihminen, joka itsestään näin sanoo, ei kovin kristilliseltä kuulosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1024552
- 1464479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464472- 1462944
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292468- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401809
- 731380
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To271188