Raamatun tie taivaaseen suomeksi tekstitetty

Anonyymi

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viiniä saa sitten juoda?

• Anonyymi

Kestää juoda, vaikka Lasolia.

• Anonyymi

Ihmisen on Taivaaseen päästäkseen ja Helvetiltä pelastuakseen, joko elettävä itse TÄYSIN synnitön elämä (mihin kukaan ei pysty) tai laitetettava pelastustansa koskien, kaikki uskonsa ja luottonsa, Herraamme Jeesukseen Kristukseen, ja hänen ylösnousemukseensa.

Jaakobin kirje
        2:10 Sillä jos joku koko lain pitää, ja rikkoo yhdessä, hän on vikapää kaikissa.

Roomalaiskirje

6:23 Sillä kuolema on synnin palkka, mutta ijankaikkinen elämä on Jumalan lahja Jesuksessa Kristuksessa meidän Herrassamme

4:4 Mutta sille, joka työtä tekee, ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta.
        4:5 Mutta joka ei työtä tee, vaan uskoo sen päälle, joka jumalattoman vanhurskaaksi tekee, hänen uskonsa luetaan hänelle vanhurskaudeksi.
        4:6 Niinkuin myös David sanoo: autuus on sen ihmisen, jolle Jumala vanhurskauden lukee ilman töitä:
        4:7 Autuaat ovat ne, joidenka vääryydet ovat anteeksi annetut, ja joidenka synnit peitetyt ovat.
        4:8 Autuas on se mies, jolle Jumala ei syntiä lue.

Johanneksen evankeliumi

11:25 Sanoi Jesus hänelle: minä olen ylösnousemus ja elämä: joka uskoo minun päälleni, hän elää, ehkä hän olis kuollut.
        11:26 Ja jokainen, joka elää ja uskoo minun päälleni, ei hänen pidä kuoleman ijankaikkisesti: uskotkos sen?

Kun ihminen pelastuu Jeesukseen uskonkautta, hänestä tulee Jumalan lapsi, Hän tulee olemaan aina osa Jumalan perhettä, koska hän otti vastaan Jumalan tarjoaman ilmaisen lahjan, ikuisen elämän. Lahja ei ole ikinä sellainen asia joka ansaitaan omila teiolla

Ihminen joka uskoo että hänen elettävä "hyvää elämää" päästäkseen taivaaseen, ei tule sinne pääsemään, koska hän luottaa omiin tekoihinsa eikä Jumalan armoon. Mikäli Kristitty elää syntistä elämää uskoontulonsa jälkeen Jumala tulee kurittamaan häntä maanpäällä, kuten isät kurittavat lapsiaan, mutta Helvettiin hän ei tule joutumaan. Tämän Jumalan harjoittaman kuristuksen tarkoitus on opastaa kristittyjä elämään, hänen tahtonsa mukaista pyhää elämää.

Heprealaiskirje

12:6 Sillä jota Herra rakastaa, sitä hän myös rankaisee; mutta jokaista poikaa hän pieksää, jonka hän korjaa.
        12:7 Jos te kurituksen kärsitte, niin Jumala taritsee itsensä teille niinkuin lapsillensa; sillä kuka on se poika, jota ei isä kurita?
        12:8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osalliset olleet, niin te olette äpärät ja ette lapset.
        12:9 Ja kuin meillä ovat lihalliset isät olleet kurittajana, niin me olemme niitä kavahtaneet: eikö meidän siis paljoa enemmin pidä hengelliselle Isälle alamaiset oleman, että me eläisimme?
        12:10 Sillä ne tosin ovat meitä kurittaneet harvoina päivinä luulonsa jälkeen; mutta tämä meidän tarpeeksemme, että me hänen pyhyytensä saisimme.

Tässä vielä saarna aiheesta, jos aihe kiinnostaa:

Kerran pelastettu, aina pelastettu

https://www.youtube.com/watch?v=8rvLz094uOg

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen on Taivaaseen päästäkseen ja Helvetiltä pelastuakseen, joko elettävä itse TÄYSIN synnitön elämä (mihin kukaan ei pysty) tai laitetettava pelastustansa koskien, kaikki uskonsa ja luottonsa, Herraamme Jeesukseen Kristukseen, ja hänen ylösnousemukseensa.

Jaakobin kirje
        2:10 Sillä jos joku koko lain pitää, ja rikkoo yhdessä, hän on vikapää kaikissa.

Roomalaiskirje

6:23 Sillä kuolema on synnin palkka, mutta ijankaikkinen elämä on Jumalan lahja Jesuksessa Kristuksessa meidän Herrassamme

4:4 Mutta sille, joka työtä tekee, ei lueta palkkaa armosta, vaan ansiosta.
        4:5 Mutta joka ei työtä tee, vaan uskoo sen päälle, joka jumalattoman vanhurskaaksi tekee, hänen uskonsa luetaan hänelle vanhurskaudeksi.
        4:6 Niinkuin myös David sanoo: autuus on sen ihmisen, jolle Jumala vanhurskauden lukee ilman töitä:
        4:7 Autuaat ovat ne, joidenka vääryydet ovat anteeksi annetut, ja joidenka synnit peitetyt ovat.
        4:8 Autuas on se mies, jolle Jumala ei syntiä lue.

Johanneksen evankeliumi

11:25 Sanoi Jesus hänelle: minä olen ylösnousemus ja elämä: joka uskoo minun päälleni, hän elää, ehkä hän olis kuollut.
        11:26 Ja jokainen, joka elää ja uskoo minun päälleni, ei hänen pidä kuoleman ijankaikkisesti: uskotkos sen?

Kun ihminen pelastuu Jeesukseen uskonkautta, hänestä tulee Jumalan lapsi, Hän tulee olemaan aina osa Jumalan perhettä, koska hän otti vastaan Jumalan tarjoaman ilmaisen lahjan, ikuisen elämän. Lahja ei ole ikinä sellainen asia joka ansaitaan omila teiolla

Ihminen joka uskoo että hänen elettävä "hyvää elämää" päästäkseen taivaaseen, ei tule sinne pääsemään, koska hän luottaa omiin tekoihinsa eikä Jumalan armoon. Mikäli Kristitty elää syntistä elämää uskoontulonsa jälkeen Jumala tulee kurittamaan häntä maanpäällä, kuten isät kurittavat lapsiaan, mutta Helvettiin hän ei tule joutumaan. Tämän Jumalan harjoittaman kuristuksen tarkoitus on opastaa kristittyjä elämään, hänen tahtonsa mukaista pyhää elämää.

Heprealaiskirje

12:6 Sillä jota Herra rakastaa, sitä hän myös rankaisee; mutta jokaista poikaa hän pieksää, jonka hän korjaa.
        12:7 Jos te kurituksen kärsitte, niin Jumala taritsee itsensä teille niinkuin lapsillensa; sillä kuka on se poika, jota ei isä kurita?
        12:8 Mutta jos te olette ilman kuritusta, josta kaikki ovat osalliset olleet, niin te olette äpärät ja ette lapset.
        12:9 Ja kuin meillä ovat lihalliset isät olleet kurittajana, niin me olemme niitä kavahtaneet: eikö meidän siis paljoa enemmin pidä hengelliselle Isälle alamaiset oleman, että me eläisimme?
        12:10 Sillä ne tosin ovat meitä kurittaneet harvoina päivinä luulonsa jälkeen; mutta tämä meidän tarpeeksemme, että me hänen pyhyytensä saisimme.

Tässä vielä saarna aiheesta, jos aihe kiinnostaa:

Kerran pelastettu, aina pelastettu

https://www.youtube.com/watch?v=8rvLz094uOg

Pysyn silti katolilaisena.

• Raamattu on Jumalan ilmoittama sana,ihmiselle jokakautta voi pelastua,Jeesus on se portti taivaaseen,hänen kautta on pääsy.
      Ei muulla tavalla,usko jonka Jumala lahjoitta ihmiselle,on ankkuri Jeesukseen.

• Pelastettu jos pysyy armossa,ja totuudessa,luopuminen tuo turmion ja kuoleman.

• Anonyymi

Hei Anonyymi 20.11.2019 13:56!

Tiedätkö onko Suomessa seurakuntaa joka uskoo kuten sinä ja minä?
      Tunnetko ihmisiä jotka uskovat että kerran pelastettu on aina pelastettu?

Nimim. Baptisti

• Bill Clinton voisi olla sellainen. Ainakin tekojensa perusteella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      34
      2755
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2591
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2094
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1961
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1742
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1123
    Aihe