Miehet on ällöttäviä

Anonyymi

Jos on jossain sinkut ryhmässä ja pyytää samanikäisii miehii juttelee niin heti tulee 30 vuotta vanhemmilta miehiltä viestejä. Todella epätoivoista ja ällöttävää.
Näettekö tosiaan että voisitte olla 20 v naisen kanssa suhteessa kun itse olette 50 ja kohta eläkkeellä.

40

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos miehet etoo ja ällöttää niin katsele ja ole naisten kanssa esim tykkäätkö iso tissisistä naisista vai oletko peppu naisia eli eikun etsit itsellesi kivan naisen ja tyydytät hänet ja vallotat hänen sydämmensä

    • Anonyymi

      Ei suhteessa, mutta pari kertaa voisin panna.

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin, aloittaja. Tuo on oksettavaa ja loukkaavaa.
      Monta kertaa joutunut tällaisten ukkojen ahdistelemaksi ihan oikeassa elämässä, ja se on kauheaa ja inhottavaa ja kuvottavaa!
      Pitää muistaa että ne on jälkeenjääneitä jollain tavalla. Ei normaali oman isän ikäinen mies tuollaista tee. Silti se kuitenkin on todella loukkaavaa.

      • Anonyymi

        Annas olla kun nainen on itse 50v, sitten ei haittaa vaikka vokottelisikin alle 30 v miehiä..


    • Voit jättää ne omaan arvoonsa. Ne on vaan roskapostia, joten deleteä vaan henkilöille, joiden matikassa "samanikäinen" tarkoittaa "2-3 kertaa vanhempi".

      "Näettekö tosiaan että voisitte olla 20 v naisen kanssa suhteessa kun itse olette 50 ja kohta eläkkeellä."

      Tää onkin sit ihan eri kysymys.
      Kokemuksesta voin sanoa ettei se ihan ongelmatonta touhua ole. En puhu fyysisestä, sillä sehän ei ole se ongelma, vaan siitä miten eri tavalla nuori ja kokenut näkee jokapäiväisen maailman. Kokemuspohja on niin erilainen.
      Itse viiskymppisenä olen edelleen melkein sama 15-vuotias Sami kuin 35 vuotta sitten. Paitsi ettei enää 35 vuotta 15-vuotiaana olleena koe kaikkia asioita ensimmäistä kertaa.

      Seuraava tyttöystäväni olikin sitten omanikäiseni, ja kyllä oli yhteiselo ja höpöttely helpompaa.

      .

      Noi sulle kirjoittajat ei kyllä mitään suhdetta etsi. Seksiä vain.

      • Anonyymi

        Pitkä tukka on aina homon merkki.


    • Anonyymi

      Ne haluu pilluu nuorelta naiselta koska omanikäiset kurpat etoo.

    • Ole ihan huoleti, sinäkin vanhenet.

    • Anonyymi

      Monesti menee toisinpäin. Pikkunartut haluaa sugardaddyn.
      Sitten kun jakanut pärssettä eikä setä mies hoidakkaan elätystä niin itketään ja kiukutaan anonyyminä palstoilla.
      Ei pantu halvalla vaan ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Johtuu varmaan siitä kun papat on lehdestä lukeneet, kuinka joku nuori gold digger on ottanut vanhan rikkaan papan, että muutkin papat kuvittelee kelpaavansa kenelle tahansa nuorelle naiselle.

      Lisäksi vielä kun vanhemmat naiset saa nuoria miehiä, niin ukot luulevat homman menevän myös toisinpäin.

    • Anonyymi

      Miehetkin vanhenee vai olenko väärässä. Tuskin saatte 50 vuotiaana edes 40 v naista.

      • Anonyymi

        Eihän se realistista ole. Kymmenen vuotta tuossa iässä enemmän on vanhuus? 40 vuotiaalle naiselle tarjoutuvat 30 vuotiaat miehet.


      • Anonyymi

        Ei se nyt ihan noinkaan oo. Itse 50v ja onhan noita neitosia ollut seurassa 20-45 v ihan riittävästi. Suhteellisen monta kertaa tullut alotteita Korvien välissä se pääasiassa on. Yksikään ei ole noista maininnut et ois mitään ällöä. viimeksi 32 v tykkäsi et voitas asua saman katon alla. Kyllä se on ihmisestä itsestään kiinni. Kukaan tapaamistani naisista ei elä muiden mielipiteiden mukaan vaan omaa ihan itsenäisen ajattelukyvyn eikä kulje lauman mukana ja toisten mielipiteitä noudattaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt ihan noinkaan oo. Itse 50v ja onhan noita neitosia ollut seurassa 20-45 v ihan riittävästi. Suhteellisen monta kertaa tullut alotteita Korvien välissä se pääasiassa on. Yksikään ei ole noista maininnut et ois mitään ällöä. viimeksi 32 v tykkäsi et voitas asua saman katon alla. Kyllä se on ihmisestä itsestään kiinni. Kukaan tapaamistani naisista ei elä muiden mielipiteiden mukaan vaan omaa ihan itsenäisen ajattelukyvyn eikä kulje lauman mukana ja toisten mielipiteitä noudattaen.

        Eli oletko rattopoika tindermies kun puhut monikossa niin sellaiset ovat ällöttäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt ihan noinkaan oo. Itse 50v ja onhan noita neitosia ollut seurassa 20-45 v ihan riittävästi. Suhteellisen monta kertaa tullut alotteita Korvien välissä se pääasiassa on. Yksikään ei ole noista maininnut et ois mitään ällöä. viimeksi 32 v tykkäsi et voitas asua saman katon alla. Kyllä se on ihmisestä itsestään kiinni. Kukaan tapaamistani naisista ei elä muiden mielipiteiden mukaan vaan omaa ihan itsenäisen ajattelukyvyn eikä kulje lauman mukana ja toisten mielipiteitä noudattaen.

        Olet varmasti jo 60?


    • Anonyymi

      Miehet saattavat joskus olla niljakkaita. Niin kuin, oletko kokeillut etanan pintaa?

    • Anonyymi

      Juttuseurana on minulla ollut jopa 18v. ikäisiä. Tosi hyviä keskusteluja käyty ja Kannattaa muuten painaa korvien väliin että esim ystävien välillä ei ole mitään väliä iällä. Eikä juttukavereiden kesken. Numeroiden tuijottelu on siinä suhteessa kyllä teennäistä. Parisuhteessa tietenkin on vähän enemmän mut sekin riippuu ihmisistä. Ei ole missään määritelty Ikärajoja Toki ymmärrettävää että naiset katselee enimmän saman ikäluokan seuraa eikä siinäkään ole mitään väärää. Tossa voisi kyllä soveltaa jotain jos ajatellaan toisin päin mutta jätänpä sanomatta koska ei ole tarkooitus saada ketään vetämään palkokasviksia pikku nekkuun.En toki itsekkään tykkää että jotkut laittaa todella törkeitä viestejä naisille iästä riippumatta. Itse en koskaan lähettele törkeyksiä vaan pysyn todella asialinjalla ja juuri eilen keskustelin yhden 23 v neitosen kanssa aikas kauan niinkin arkisista asioista kuin ruuan laitosta yms.Ja oli todella hyvät keskustelut..Joku 40 alkoi joku aikaa sit vihjaileen pienestä puutteesta ja aloitti kyllä ihan itse ne jutut.Samaa on tapahtunut nuorempienkin kanssa. Mä sanoisin et kyllä paljon on kiinni ihan omasta käytöksestä toista kohtaa ihan ikäänkin katsomatta.

      • Anonyymi

        Moni mies huijaa ikänsä, miksi?


    • Anonyymi

      eivät kai sentään kaikki ole eppu-.peppu.-normaaleja.

    • Anonyymi

      Tottakai, miks ei?

    • Anonyymi

      On noita Ällöttäviä naisiakin tavattu.Että Ei kannata haukkua ällöttäviksi tuntemattomia jos ne ei ole tehneet mitään törkeitä ehdotuksia tai käyttäytyneet ällöttävästi.Ikä EI Tee Ihmisestä Ällöttävää. Käytös tekee.

      • Anonyymi

        No ei ikä itsessään teekään ällöttävää, se lähentely eli käytös tekee.. kun ehdotellaan huomattavasti nuoremmille. Kumma kun täällä saa haukkua 25 naisia niin paljon kuin huvittaa, mutta heti ollaan saarnaamassa kun joku haukkuukin vanhempia miehiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ikä itsessään teekään ällöttävää, se lähentely eli käytös tekee.. kun ehdotellaan huomattavasti nuoremmille. Kumma kun täällä saa haukkua 25 naisia niin paljon kuin huvittaa, mutta heti ollaan saarnaamassa kun joku haukkuukin vanhempia miehiä.

        Niin no, mä en ymmärrä miks ketään pitää ikänsä tai sukupuolensa takia haukkua.


    • Anonyymi

      Ainahan norempikin tytteli voi istua Lambon etupenkille(ei ole takapenkkejä)hieman ikääntyneemmän härräsmiehen viereen, olematta kuitenkaan epätoivoinen tai edes ällöttäväkään.

    • Anonyymi

      Mitäköhän pahaa siin on??jos ei oo kokeillu ni ei ehkä kannata tuomita...ite sit50kymppisenä kattelet nuorii kollei..ymmärrettävää ku oot pentu viel ainakii mieleltäs🤭

    • Anonyymi

      No nämä 40-50 v lerpat kun kokevat olevansa edelleen 20v.

    • Anonyymi

      Minä kyllä pidän naisista, mutta en välttämättä tunne heitä edes ulkonäöltäkään.

    • Anonyymi

      Monesti baareissa 10 v vanhempi mies yrittää vonkata. Todella ällöttävää. Olen 20 v ja huudan painu vittuun heti. Ettekö kehtaa omanikäisiänne yrittää, luuletteko että nuorempi on helpompi. Näen asian niin että nolaatte itsenne vanhemman naisen kanssa ettekä halua niitä koska olette kokemattomia.

    • En tiedä onko kyseessä sukupuoli vai -polvikysymys mutta ei minua ainakaan keski-ikäisenä miehenä haittaa jos keskusteluihin liittyy eri sukupuolen edustajia on ne sitten samanikäisiä tai kolmekymppiä vanhempia tai nuorempia. Itse näen keskustelujen hedelmällisyyden tulevan nimenomaan ihmisten monimuotoisuuden kautta.

      Meillä keski-ikäisilä miehillä on se ongelma (eikä ihan aiheetta) että kun me keskustelemme asioista naisväen kanssa vapaammissa tilanteissa niin helposti tulee vaikutelma että nyt on taas iskuyritystä ilmassa ja keskusteluun tulee sellainen jännittynyt ilmapiiri. Olisi mukavaa tulla kuulluksi myös keskustelevana ihmisenä.

      Se on sitten eri asia jos puhutaan keskustelun sisällöstä niin silloin itse en hyväksy huonoa käytöstä keneltäkään.

    • Anonyymi

      Minä en ole Älli enkä Tälli enkä inhottavakaan, näin ainakin haluaisin ajatella.

    • Anonyymi

      Helpompi naisista pysyä vain erossa.

      • Anonyymi

        Helpompaa on pysyä naisista kokonaan erossa, no hahhah...... ei heteromies pysty olemaan ilman naistuttaviakaan, kuten minäkään..

        Joululahja-juttuja: joo paketoi sitten tonneittainkin mainos-sanomalehti paperia paperiksi päälle ja aivan pieni mutta arvokas joku juttu löytyy sisältä sieltä, tuntikin saattaa vierähtää siinä kun pakettia avaa kun niin hyvin paketoitu.


    • Anonyymi

      Super-Duper lahjat sitten jouluksi ja vänintäänkin Ferrari Testarossa uusi punainen kuljettanineen 40-vuodeksi... hammasharjakin ja saippuapalakin... ja e-peliohjain avaruustaisteluihin, joku epeli-ohjain sellainen millä voi myös hyvin ampua järkyttän tehoisia torpedoita avaruudessa nappia painamalla.

    • Anonyymi

      Jos joku tyttökaveri kokeilee pelata jotain avaruus peliä ja on kyllä sitten kunnollinen ohjainkin millä ohjailee sitä avaruusalustaan; torpedo-nappi on tämä.... älä nyt vahingossa paina sellaista... on paljon erilaisia nappeja ohjaimessa: paina vaan sitä normaalia tulitusta kun näet vihulaisen.

      Kohta vahingossa painaa jo heittoistuin-nappiakin ohjaimesta, heittää itsensä pihalle.

      • Anonyymi

        ...niiin joo, tytöille voisi olla hauskaa pelata: joku avaruusaluksien juttu on ja olen nojatuolissa, pelaan ja ohjailen tuota juttua avaruudessa ja on aseitakin :D


    • Anonyymi

      Tämä on ongelmallinen juttu. Itse en kyllä kehtaa mennä nuoria naisia iskemään, mutta muutaman kerran minua on kyllä tultu iskemään parikymppisten toimesta. Olen siis juurikin tuon 50 v.

      Jotkut miehet ovat kuitenkin yritteliäämpiä kuin toiset ja ajattelevat, että ei se haittaa jos nätisti kysyy.

      Tiedoitusvälineetkin suoltavat jatkuvasti uutisia ison ikäeron pareista, joten kaikista nuorista naisista se vanhempi mies ei ole ällöttävä. Joitakin mainitakseni esim Enbuske, Leppilampi, Niinistö, Lipsanen.

      Sitten on vielä näitä pedofiliatapauksia, joissa joku maahanmuuttajamies on pitänyt suhdetta teinitytön kanssa. Tarkoitan siis suhdetta, eli ei raiskausta. Ne tietysti ovat kauhean väärin, mutta niissa tytöt ovat kuitenkin vapaaehtoisesti mukana.

      Ei siis ihme, jos normaali suomalaismies saattaa ehdottaa täysi-ikäiselle suomalaisnaiselle jotain ikäerosta huolimatta. Varmastikaan monikaan ei kuvittele, että nuoresta naisesta elämänkumppania tulisi, mutta parin kerran pano ehkä.

      • Anonyymi

        Tuollasissa avaruuspeleissä: täyttä mustaa on kaikkialla... radiolla joku ilmoittaa sitten: tule tähän suuntaan....


    • Anonyymi

      Itse nelikymppisenä miehenä olen samaa mieltä että keski-ikäiset parikymppisiä yrittävät miehet ovat säälittäviä tapauksia.
      Jossain fb:ssa näkee sellaisia liioittelematta vajakin näköisiä ukkoja joilla kaverilista täynnä spammaamalla hankittuja naisia, joita sitten säälittävästi yrittävät viljelemällä samoja meemejä jokaiselle ja perseen nuolemisella.

    • Anonyymi

      No kun omanikäiset 40 v naiset antaa pakit ja sit 25 v naiset suostuu heti treffeille.

      • Anonyymi

        tuollainen on aika tavallista; nenästä tulee nuhaa, eli valkoista juttua vuotaa, tavallista ulkoilussa, kun on tuollaista valkoista, kuin vedttä juttu :D

        ´Jos olisi jotain eriväristä niin....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      144
      1912
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1487
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      91
      1285
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1272
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1205
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1081
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      997
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      986
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      962
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      848
    Aihe