Miksi 40 v nainen ei kelpaa miehille

Anonyymi

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hän on arabien tytön näköinen eli miksi ei hanki arabimiestä itselleen tai arabimiehiä ja hän on tinderityttö eli miksi suomalaisen miehen hänen kanssaan täytyisi olla niin nyt vinkuu mutta ei edes moi sano suomitinderimiehille niin hänen kohdallaan se juna meni eli olkoon arabien ja tinderimiesten kanssa niin he hänelle onnen tuo ei suomimies ja kyllä on naisessa vikaa jos ei arabimiestä saa itselleen niin naisessa on pahasti jotain vikaa

    • Anonyymi

      En minäkään kelvannut suomalaisille naisille, mutta en minä siitä lehtien palstalla kirjoittanut. Käskettiin vain hävetä ja olla hiljaa. En minä enää kullikarusellissa pilaantuneita naisia huoli.

    • Anonyymi

      Liian tasokas nainen meikäläiselle. Katselen suosiolla vanhempia naisia. Silleen niinku yli 60-vuotiaita.

    • Anonyymi

      Katsoin linkin, ja sehän on selvää että tuon näköinen itsevarma nainen on liian pelottava suominössyköille. Ei ne uskalla ottaa kontaktia jos nainen on näyttävämmän näköinen ja sosiaalinen.
      Eipä menetä upea nainen mitään vaikka suomalaiset eivät viestittele. Eihän siitä mitään tulisi kuitenkaan, ätmit nielaisisivat kielensä ja valuisivat saappaisiinsa jos tuollainen nainen oikeasti osoittaisi huomiota!

    • Puimuri havaittu ensimmäisessä kuvassa, pirun hyvä puintikeli näyttää olevan

      • Anonyymi

        hmmm niin herra pujottelija, aika hyvä kauhu-pätkä oli tämä Doctor Sleep, ja tuo Rose-paholainen-kaunotar oikein.

        Odotan tuota uutta jaksoa nyt the mandalorian.... lucasfilm avaruusjuttuja.


      • Anonyymi

        Sun pitäisi keskittyä enemmän naisten havainnointiin, maalaisilla vaan puintikelit mielessä.


    • Anonyymi

      Ruma tissinen tavis kurppa luulee olevansa seksikäs mitä ei todellakaan ole. Naisissa on aina sama ongelma. Luulevat olevansa kauniita vaikka eivät ole mutta silti haluavat komean top 10 miehen ja sen takia sadat tuhannet miehet ei saa naisia.

      • Anonyymi

        Ei se pelkkä oma luulo riitä fitnessin maailmanmestaruuksiin.


    • Anonyymi

      vittu oikeesti jos ottaa paidan pois niin nainen luulee heti olevansa seksikäs.

    • Anonyymi

      Näin paljon nuorempanakin voisin sanoa, että panisin oikeen kernaasti.

    • Anonyymi

      Kaunotar muka. Kaikkee typerää lehdet kirjoittaa.

    • Anonyymi

      No, mikäli Tinderistä on kyse niin olen laittanut yläikärajaksi 30 vuotta, ei jaksa vanhempia kattella.

      Mies 47v

      • Anonyymi

        Olen itse 31-v nainen. Olen laittanut yläikärajaksi 46, ei vanhempia jaksa kattella.

        Tsemppiä meille.


    • Tuo nainen vaikuttaa itseään täynnä olevalta k..päältä eikä ole edes nätti, ikääntynyt pissis, miksi siitä pitäisi olla kiinnostunut?

    • Anonyymi

      Missä se kaunotar on?

    • Anonyymi

      Tavis naisista kirjoitellaan aina että ne on kaunottaria voi viddu sentään. Todella törkeetä itselleen valehtelua, tuleeko siitä hyvä itsetunto.

    • Anonyymi

      Joku vähän tyylikkäämpi nainen kelpaisi varmaan oikein mainiosti sen ikäisenä.

    • Anonyymi

      On se melko nätti. Olen kuullut kun isot pojat on puhunut kuinka vaikeaa ja kallista on parisuhteet, nii olen sitten itse pysynyt niistä erossa ettei vaan tule ylimääräisiä kuluja ja ennen kaikkea häiriöitä vapaa aikaan.🤗
      Terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      Joskus kesällä mustan kun isotissinen kurppa tuli hakee huomiota terassilla ja oli melkoisen humalassa. Yritti siinä esittää viehättävää niin sanoin sille ettei ole yhtään viehättävä niin suuttui siitä. Nää seiska lehden kurpat Ei ole yhtään kauniita vaan etsivät jotain rikasta elättäjää. Tuokin sai varmaan satasen noista kuvista.

    • Näyttihän tuo kelpaavan kun kerran seurustelee.

      Tuossa mietin että mitä kauheuksia me Suomimiehet nyt ollaan tehty. Mehän ei oltu vislattu, katseltu pitkään eikä ääneen pävitelty. Sen lisäksi ollaan vielä niin julkeita ettei pyydetä varattua naista treffeille.

      Minä kun luulin että nämä oli niitä asioita joita meidän miesten nimenomaan pitäisi välttää mutta vissiin taas tehtiin jotakin väärin. Onneksi ulkomaalaiset parsii meidän virheet.

    • Musta naisten perään vislailut ja julkkisten iskuyritykset instassa on aika junttimaista touhua.

    • Anonyymi

      Tyyppihän on varattu. Kiltit ja kunnolliset suomalaismiehet kunnioittavat naisia.

      Ulkomaalaismiehille ai tunnetusti ole juuri väliä, onko nainen vapaa, varattu vai alaikäinen

    • Anonyymi

      Aito lastu se on kaunis lastu, kun veessä keikkuin tulevi.

    • Anonyymi

      Ja varmaan tulisi vastausta jollekin keski-ikäiselle tavisäijälle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksei tavis mies kelpaa naisille häh?

    • Anonyymi

      Onhan se ihan söpö, mutta vähän liian lihaksikas mun makuuni. Toisaalta tuolla naisella saattaa olla aika kovat vaatumukset miehille. Lihaksikas, pitkä, hoikka jne. Mutta jos tulis tekee konraktia, niin kelpaishan tuo. Itse en välttämättä täyttäisi hänen vaatimuksiaan. En tiedä.

      IkisinkkuM42v, 192/89, en lihaksikas vaan hoikka.

      • Anonyymi

        Et ole hoikka.


    • Anonyymi

      Noi seiskan postaukset ovat aina samaa paskaa, jokainen on "hävyttömän hot" tai jotain. Onhan toikin tietty ikäisekseen hyvässä kunnossa kun fitnessiä puuhaa mutta ei mitenkään erityisen "hot" vaan vastaavanlaisia ja paremman näköisiäkin löytyy kyllä monia muitakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      143
      1892
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1477
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      91
      1285
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1272
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1195
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1081
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      997
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      46
      977
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      952
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      838
    Aihe