Että haukuit mua olit silloin umpi kännissä. Samana yönä kun mieheni myöhemmin kosi minua. Olisiko ollut liikaa pyydetty pitää turpansa kiinni ja mielipiteet ihan omana tietona. Nyt kun mietin mun kosintaa niin muistan että ainiin se oli myöskin se ilta kun haukkuit minua.
Tiesitkö että olet pilannut yhden elämäni hienoimmista hetkistä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ihan sama saatko koskaan tietää et varmasti tätä lue. Mutta helpottaa omaa oloa kun saa jonnekin tämän laitettua suoraan sanottuna se on vituttanut niin monia vuosia jo.
- Anonyymi
Omalla käytökselläsi ei siis ole ollut osaa, eikä arpaa missään? Mitä hän sitten sinulle sanoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla käytökselläsi ei siis ole ollut osaa, eikä arpaa missään? Mitä hän sitten sinulle sanoi?
No ei ainakaan sinä iltana. Luulin että sovussa erotiin. Istuin autossa tuli huutamaan siihen auton viereen. En ollut puhunut kyseiselle ihmiselle vuosiin. Enkä kyllä silloinkaan sanonut mitään. Katsoi vaan asiakseen kertoa miten ruma ja vastenmielinen hänen mielestään olen yms. Paskaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan sinä iltana. Luulin että sovussa erotiin. Istuin autossa tuli huutamaan siihen auton viereen. En ollut puhunut kyseiselle ihmiselle vuosiin. Enkä kyllä silloinkaan sanonut mitään. Katsoi vaan asiakseen kertoa miten ruma ja vastenmielinen hänen mielestään olen yms. Paskaa..
Eli oli exäsi? No voi voi, exät kuuluu jättää historiaan ja unohtaa kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oli exäsi? No voi voi, exät kuuluu jättää historiaan ja unohtaa kokonaan.
No voi voi itsellesi. Saahan se nyt vituttaa. Vaikka historiaa onkin. Olisi itse antanut minun vain olla olisi tarvinnut tulla tahallaan mua loukkaamalla satuttamaan. Ja mitä väliä vaikka olisi ex ihminen kuin ihminen kellään ole oikeutta tehdä noin. Sitä mieltä minä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi itsellesi. Saahan se nyt vituttaa. Vaikka historiaa onkin. Olisi itse antanut minun vain olla olisi tarvinnut tulla tahallaan mua loukkaamalla satuttamaan. Ja mitä väliä vaikka olisi ex ihminen kuin ihminen kellään ole oikeutta tehdä noin. Sitä mieltä minä olen.
Ja koska se oli erityinen ilta niin ärsyttävää että siitä on jäänyt tuommoinen muisto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep tarkoitin vain, että oli kateellinen ja kiukkuinen. Ei exien kanssa kaveerata syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep tarkoitin vain, että oli kateellinen ja kiukkuinen. Ei exien kanssa kaveerata syystä.
Juu näköjään ei. Kyllä sen ymmärrän. Ja tiedän ettei häntä tää liikuta. Mut saapahan omaa vitusta vähän pois. Kellekään tämmöistä edes ilkeä kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näköjään ei. Kyllä sen ymmärrän. Ja tiedän ettei häntä tää liikuta. Mut saapahan omaa vitusta vähän pois. Kellekään tämmöistä edes ilkeä kertoa.
Ei olisi nyttenkään kannattanut kertoa trollimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi nyttenkään kannattanut kertoa trollimies.
Näinpä, mikä saa ihmisen tarinoimaan itsekseen näitä jatkokertomuksiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs kannatti. Olo nyt paljon helpompi. Että hyvä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se lukee jos osaat lukea. Että saa purettua omaa vitutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se lukee jos osaat lukea. Että saa purettua omaa vitutusta.
Ja kyllä mulle eilen joku muu vastailla olipaha trolli tai ihan sama mikä peikko vittu mitä touhua tää on.
Ikäviä yhteensattumia. Minunkin hääpäivää, josta on ollut vain myönteisiä muistoja varjostaa myöhemmin vuoden samana päivänä sattunut tapaus, jota ei tee lainkaan mieli muistella. Keskittyisi vain häihin, muttei enää voi. Hyvää jatkoa sinulle!
- Anonyymi
Pireissä ja umpijurrissa olin ja selvisi hänen läimäyttämästään litsarista kun tapasimme seuraavan kerran että jotain oli tapahtunut. :/
- Anonyymi
No ei pidä paikkaansa . Emme ole nähneet sen jälkeen emmekä nää jos se on musta kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa . Emme ole nähneet sen jälkeen emmekä nää jos se on musta kiinni.
Joo, ei sinun kanssa. :)
- Anonyymi
Aika tilata tuttu ja turvallinen joulupukki nyt, muutoin se voi olla vieras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584